اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

دلم افسانه می خواهد

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ


همین امشب دلم می خواهد یکی باشد که بی خبر دستش را بگیرم و به سفر ببرم. یک جا نزدیکِ دریا؛ ولی جنگل باشد. کلبه ای کوچک هم در اختیارمان باشد. صبح ها موهایش را ببافم و او برایم از دغدغه هایش بگوید؛ ظهر ها ماهی و سیب زمینی را روی ذغال کباب کنیم؛ عصرهای سفر، بعد از شکستن هیزم برای شومینه، بروم روستای نزدیک و کمی نان تازه بخرم و او کنار پنیر و خیار و گوجه بگذارد و لقمه هایش بوی دستانش را بدهد. شب ها هم پیاده تا ساحل برویم و موقع برگشت خسته باشد! از ساحل تا کلبه او را کول کنم. اواخر شب، پیرهنِ آبی رنگش را به تن کند من جلوی شومینه پاهای خسته و یخ زده اش را ماساژ بدهم و او قصه گفتن بلد باشد. جایی می خواهم که تکنولوژی به آنجا نرسیده باشد، دوربین و موبایل و اینترنت و روزنامه نباشد. فقط صدای باد باشد و بوسه و پیاده‌روی. از همه ی این ها مهم تر! سرد باشد! تا بهانه ای شود مدام در آغوشش بگیرم...
+بشنوید

دریافت
موافقین ۱۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰

نظرات  (۳۴)

۲۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۱ مــــــــ. یــ.مــ
اخ 
چقد عالی:)))
اون سرد بودنه
اون آغوشه خیلی خوبه:)))
پاسخ:
واقعا عالیه :-))
:)
دلت چه چیزایی میخادا
پاسخ:
;-))
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چقد رویایی انگیز ناک و قشنگ :)
آهنگ هم که حرف نداشت و این صحبتا ! :)
پاسخ:
ممنون :-)
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۳ خانومی ...
هعییی. 
دلمان از این عاشقانه های خاص و به یاد ماندنی خواست ...
پاسخ:
یکی ازین افسانه ها را بسازید :-)
چقدر اونی قراره پا بذاره تو این رویا خوش به حالشه :) 
پاسخ:
:-))
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۰ بانو ف تک نقطه
امروز همه چرا از "یکی" گفتن... شما، ثمین... 


+آهنگ یکی از آهنگای قشنگ اون آلبومه... چسبید یادآوریش :) 
پاسخ:
احتمالا امروز، روزِ "یکی" است!

+:-))
جنگل...کلبه...

چایی آتیشی هم بنوشید :))

پاسخ:
چشم! :-)
چقدر خوووب...چقدر قشنگ...:-) 
پاسخ:
:-))
وای چقد قشنگ و وسوسه انگیز :)))
پاسخ:
:-))
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۳ گمـــــــشده :)
هعییییییییییی..داغ دلمو تازه نکنم اقا...تازه نکن...:|
پاسخ:
چشم!!
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۱ ابوالفضل ...
قارچ هم خوبه کباب کنید. خیلی مزه داره، خیلی. :-)

واقعا این خونه ای که تعریف کردی ازش  هم دوره دوره، هم توی رویا و خوابه!
پاسخ:
گفتم که افسانه س...
امان از خواسته های بیجای دل 
بگذار راست بگویم...دلم خیلی گرفت!
پاسخ:
افسانه است!
باور نکن...
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۷ پری بانو
ما ک دیگه ارزو نمیکنیم !
پاسخ:
آخه چرا؟!
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۶ مترسک ‌‌
چه شاعرانه و رمانتیک ^_^
پاسخ:
:-)
من دلم میخواد غارنشینی پیشه کنم:دی
پاسخ:
فکر خوبیه:-)
۲۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۷ ...ما شیعه ها ...
قلم زیبایی داری البته اگر نوشته خودت باشد....  :) 
پاسخ:
ممنون:-/
افسانه ...همینم خوبه ^_^
به قول قدیمی ها :وصف العیش ،نصف العیش
اهنگ خیلی خوبه

پاسخ:
همینم خوبه...
:-))
چه افسانه شیرینی :)
پاسخ:
:-)
من میمیرم واسه همچین جایی.
پاسخ:
:-))
:))
پاسخ:
:-))
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۵ ابوالفضل ...
آره می فهمم. کامنتم رو یه جوری نوشتم هم به متنت بخوره هم آهنگ!
پاسخ:
کامنت شما زیبا بود :-))
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۱ ماه بانو
تاب هم ببندید:)
پاسخ:
چشم:-)
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۵ فروردین دخت
چقدر خوب بود این آهنگ....
پاسخ:
:-))
یعنی یه لحظه رفتم تو جنگل! :-)
پاسخ:
:-))
برای هر چند وقت یکبار رویای قشنگیه، خیلی!
امیدوارم به زودی اتفاق بیفته ؛)
پاسخ:
من هم امیدوارم... :-)
:)

ی پست نوشتم هفته ی پیش 
تاریخ انتشارش رو زدم 25 دی ماه
حالا این نوشته رو خوندم
چقدر شبیه همن مضمون دو نوشته
البته با کمی تفاوت زنانه و مردانه:)
پاسخ:
چه جالب :-)
حتما زودتر منتشرش کن که بخونم :-)
سلام

چ عاشقانه ی قشنگی...البته عاشقانه ای هست ک میشه ب ی واقعیت قشنگ تبدیل بشه
پاسخ:
سلام
ممنون :-))
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۸ دختری درمِه
:-(
پاسخ:
...
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۱:۴۶ وارش بارانی
سرد باشه..خیلی سرد
پاسخ:
خیلی :-)
موزیـک فوق العاده.
ممنون!
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
چقدرررررر عالی بود
چقدرررررر دلم خواست
و چقدرررر جای این همه عشق خالیه

پاسخ:
واقعا جاش خالیه
عجب منکه چیزی از عشق و عاشقی شما جوون ها نمیفهمم .الکی دلتون خوشه.البته امیدوارم.....
پاسخ:
که اینطور..:-)
مگه دروغ میگم .خدایا منو به این دردا دچار نکن
پاسخ:
آمین
۰۲ مرداد ۰۱ ، ۱۷:۵۰ نرگس بیانستان

آخی :)

پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">