اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

به او ثابت کنم؟!

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ


دیشب برگه های کلاسی رو تصحیح می کردم که کاملا خانم هستند! اصولا هیچ وقت ازین کلاس لذت نبردم و تمام این ترم را از بس اخم کرده بودم، بین ابرو هایم درد می کند! (کلاس هایی هستند که از آنها لذت می برم اما در این کلاس اگر یک لبخند کوچک می زدم تا 2 هفته باید سعی می کردم تیکه های بی مزه و همهمه های بی مورد رو جمع کنم!)... به یک برگه ی سفید رسیدم؛ کمی که آن را زیر رو کردم به این جمله در صفحه ی انتهایی برخوردم: "دیروز خیلی قلیون کشیده بودم و حال درس خوندن نداشتم. اگه بهم 10 بدی مَردی، اگرم ندی که ثابت کردی!" جالب اینجاست که این برگه بدون اسم بود اما امتحان غایب نداشت و آخرش فهمیدم چه کسی این دسته گل را به آب داده! حالا به نظرِ شما به او ثابت کنم؟!

موافقین ۱۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۵۴)

من بودم مینوشتم: هیچ نمره ای نمیدم که نشون بدم از تو مرد تر هستم. برو بشین قلیونت رو بکش.
پاسخ:
من چیزی نمیتونم بنویسم متاسفانه
فقط باید یه نمره رو تو سایت وارد کنم
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۷ خانومی ...
اینکه چجوری ثابت کنید مهمه. کاش راهکار تون رو میگفتید بعد ما نظر میدادیم. 
دختر هم مگه قلیون میکشه ؟؟ من بودم مینداختمش بچه پررو رو . ( اصلا هم عقده ای نیستم 😊 )
من متوجه منظورش از جمله " اگرم ندی که ثابت کردی " نشدم :/
پاسخ:
ثابت کردن با نمره ندادن.

خودشم احتمالا نفهمیده منظورش چی بوده!
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۸ مــــــــ. یــ.مــ
:))))
اسمشو بزنین رو برد:||
پاسخ:
:-))

ثابت کن! :/ 

مردم چقدر رو دارن !!!!!!!!!! 

یه صفر خوشکل بهش بده، زیرش هم بنویس سازمان مبارزه با دخانیات !!!! 

:) 

پاسخ:
باشه! :-)))
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۵ میچکا بانو
من جای شما بودم بهش ثابت می کردم!!
پاسخ:
حتما ثابت میکنم!

همه هم موافق ثابت کردن هستن :))))) 

اگه اعتراض کرد لینک این پستو بهش بدین :)))) 

پاسخ:
چشم
با رای اکثریت تصویب شد :-)

+اما واقعا برای طرز فکرش ناراحتم...
به من بیست بده گل پسر :)))
پاسخ:
چشششم!
حتما :-)
مردم خیلی پررو شدن..
پاسخ:
همینطوره...
ده ندید به هیچ وجه :|
پاسخ:
معلومه که نمیدم
من که میگم مَردونه ثابت کنید ...
پاسخ:
بله، چشم...
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۵ گمـــــــشده :)
خخخخخخخخخخخخخ...کسی که دیشب نشسته کلی قلیون کشیده  حس و حال درس خوندن نداره. ده بده درساشو پاس کنه بره پی قلیون کشیدنش...والا
پاسخ:
مرسی
استدلال جالبی بود :-))
  :(
تو اینکه بی ادبی کرده شکی نیس ولی کاش 10 بگیره......
رد شدن خیلی حس مزخرفی داره دلم براش سوخت.
پاسخ:
برای شما حس مزخرفیه
برای اون شاید نباشه!
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۹ دختری درمه
عجباااا :-\ :-\
وباز هم :-\ :-\ 

وباز :-\ :-\ :-\ 



پاسخ:
من که خودم نیم ساعت این شکلی بودم :-0
شاید منظورش این بوده که اخم ترمتون رو ثابت کردید :)
+ مردانه ترین کار  _که مطمئنا خودت از اولم تصمیم داشتی انجام بدی _اینکه نمره شو ندی :)

پاسخ:
حتما...
:-)
ببخشید ولی چقدر پررو!!! خانمه رفته قلیون کشیده و بعدشم با حیایی که معلوم نیست داره یا نه همچین چیزی واسه استادش نوشته! چقدر جامعه بی خجالت و بی شرم و حیا شدن .... والا!
به نظرم یه صفر درشت! بهش بدید تا بفهمه ضرر قلیون رو :دی
پاسخ:
شاید فکر کرده منم اهلش هستم و ازین طریق بهش نمره میدم!!!
ولی اشتباه بدی کرده!
میخواست قلیون نکشه..والا :|
بهش ثابت کنید :)
پاسخ:
چشم...
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۰ دکتر سین
برخی از دانشجوها در بازی با احساسات استاد بسیار حرفه‌این! مهم اینه که استاد گول نخوره! :دی

اینجا رو ببین!
http://inja-minevisam.blog.ir/1394/09/16/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%D8%AA%D8%B1%D9%87%D8%A7

+ چرا نمی‌شه لینک گذاشت؟! :|
پاسخ:
این نامه هایی که دیدم خیلی محترمانه بودن!!!!!
این خانم بد اشتباهی کرده(فکر کرده منم اهل قلیونم!)

+نمیدونم چرا!
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۷ مترسک ‌‌
نمره 0.25 مناسبه :D
پاسخ:
ازون کمتر امکان نداره و سیستم ثبت نمیکنه! :-)
به نظرمن نمره ایشون که چیزی ننوشته،خب نمرش صفره! پس بدین این نمره رو.
و همچنین،با عصبانبت برخورد نکنید.
بگید هرکس زحمت خودش و کشید و نمرش و گرفت.
شما زحمتی نکشیدی و نمره خودت و میگیری.
و در اخر بگید: مرد کسی هست که حق دیگران را زایه نکند.
+منظور از مرد فقط اقایون نیستن! خانم ها هم باید حق واقعی دیگرون رو بدن

پاسخ:
بیشتر ازین که عصبانی بشم
برای اینجور افراد ناراحت میشم...

+مطمئنا نمره ی قبولی نمیگیره

O_O

آخه این چی بوده تو برگش نوشته،یقینا باید یه بار دیگ این درسو بخونه‎:|‎

پاسخ:
همینطوره...
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۹ پری بانو
من اگه بودم یه چیزی زیر برگه ش مینوشتم که خود به خود ترک تحصیل کنه :|
پاسخ:
برگه ها رو به دانشجو ها نمیدم
فقط یه نمره باید تو سایت ثبت کنم...وگرنه مینوشتم براش!
واقعا من حرفی ندارم:-\
پاسخ:
:-/
:-)
دو خط آخر رو نفهمیدم ؟ 
غایب نداشت و برگه بدون اسم ؟ 

پاسخ:
اسمش رو روی برگه ننوشته بود
چون امتحان غایب نداشت از روی لیست،به نام این شخص پی بردم
:-)
برگش رو نده! بگو برگه نداشتی.
یکی هست اسمشرو ننوشته ببین مال تو نیست؟

پاسخ:
اینم ایده ی جالبه:-)
10 بدید ..
با 10 بهش ثابت کردید ....
پاسخ:
حس میکنم 10 یه مقدار زیادش باشه!
۲۹ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۳ ابوالفضل ...
اگه میشه دوباره ازش امتحان بگیر، هرچند این مورد فکر نکنم چیزی اصلا خونده باشه و بخونه برا این درس. ته تهش یه نمره ای نه و نود و نه صدمی بده مشروط نشه فقط...
پاسخ:
امکان امتحان مجدد نیست چون دانشجو باید درخواست امتحان مجدد کنه نه من!
بهش ۹ بدین :)))
پاسخ:
خودمم تو فکر 9 هستم...
بعدش بهش بگید اون یه نمره رو ندادم که ثابت کنم مردم :))))))
پاسخ:
:-))
من یه پیشنهاد هم درمورد ترم بعد دارم!!!!! خوب اصولا وقتی بیوفته ترم بعد هم هست دوباره دیگه!!!!!!
ترم بعد همش در مورد مضرات قلیون صحبت کنید و آخرش بگید  من عضو کمپین مبارزه با دخانیاتم و به شدت متعصبم و ... :)))))))))
پاسخ:
فکر بسیار جالبی بود :-) اما ترم بعد این درس ارائه نمیشه، ترم بعدشم معلوم نیست بامن باشه یا نه...
پاس شه
پاسخ:
آخه اگه پاس بشه حق اونایی که روز قبل از امتحان قلیون نکشیدن و یه نگاهی به کتاب و جزوه انداختن ضایع میشه....
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۵۶ کرگدن آبی
اصولاً چرا باید یک همچین جمله‌ای شما رو اینقدر درگیر کنه؟
پاسخ:
نمیدونم
شاید چون تا حالا همچین درخواستی ندیده بودم!
شاید در نهایت عجز نشته شاید یه درخاستیه 
با ده حق کسی ضایع نمیشه 
انقدر حق خریا اشکاره و خاص که اینا حق کسی رو نمیخوره


صلاح کار خویش ...
پاسخ:
نمیدونم چی بگم...
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۷ نیمه سیب سقراطی
دست خودم نیست ، از سیگاری و قلیونی جماعت خوشم نمیاد !!! 
من بودم مردونه مینداختمش :))
پاسخ:
منم خوشم نمیاد...
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۹ مبهم الملوک
9.95
:D
پاسخ:
:-))
دلیل قانع کننده ای نیست !
ثابت کنید....
پاسخ:
حتما...
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
میشه بهش بیست پنج صدم بدین که هیچ رقمه پاس نشه ؟! 
لطفاً :)
پاسخ:
پاس که نمیشه اما اونجوری مشروط هم میشه...
در پاسخ سه نقطه بزارین ،خودش جوابو میگیره
پاسخ:
:-))
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۵ ابوالفضل ...
نمی دونم چقدر از این دانشجوتون شناخت دارید یا چقدر حضور داشته توی کلاس که شناخت پیدا کنید اصلا. ولی خب، نه نمره به نظر من مهمه نه درس و پاس کردن و این مسائل. ببینید این بنده خدا چه برخوردی روش تاثیر بیشتری و بهتری داره. شاید اگه بهش ده بدید کلی تاثیر مثبت داشته باشه براش و یا شاید بدتر باعث بشه بی خیال تر و لاقید تر بشه. اگه شناخت دارید ازش مهم ترین ملاک همین قضیه است به نظرم. وگرنه این حفظ کردن ها و نمره ها و افتادن ها و پاس کردن ها همه فراموش می شن...
این قضیه حق دیگران و عدالت و این جور چیزا رو هم خداییش بی خیال. به نظرم جوکی بیش نیست در نظام آموزشی ما. شما که از اساتید نسل جدیدی خودت رو گول نزن باهاش!
پاسخ:
من ازین دانشجو شناختی ندارم چون فرصتی برای شناخت تو دانشگاه نیست و من حق التدریس درس میدم و هیئت علمی نیستم که مدام با دانشجوهای یک گروه سرو کار داشته باشم و بخوام تلاش کنم شناخت پیدا کنم...

+هیچ وقت خودمو گول نزدم و ممکنه خیلی جاها عدالت راجع به خودم رعایت نشده باشه اما همیشه سعی کردم که هرکس به اندازه ای که برای درس من تلاش میکنه نمره بگیره.
حداکثر مقطعی که می تونم برای کسی که چنین چیزیو پای برگه سفیدش نوشته در نظر بگیرم سوم ابتداییه. اونام که قلیون نمی کشن!

اما فکر نمی کنم چنین شخصی چه پاس بشه چه نه، واسش خیالی باشه. نهایت واکنشی میتونم تصور کنم اینه که بعد از گرفتم نمره قبولی بره پیش دوستاش و بگه: پای برگه فلان امتحان فلان چیزو نوشتم، استاد بهم نمره داد. ولی جسارت نباشه به فکر مثل معروف درس معلم ار بود... هم افتادم این وسط!
پاسخ:
واقعا منم فکر میکنم خیلی قبول یا رد شدن براش مهم نباشه...
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۶ حاج خانوم
در حال حاضر از هر چی نمره دادن و نمره گرفتن هست متنفرم :|
صفـــر و تمام!
ینی چی خب؟
پاسخ:
معلومه امتحانات براتون اعصاب نذاشته;-)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۸ مدیر جوان
کار درستی نکرده..به نظرم برای یک دانشجو رفتار خیلی خام و غیر حرفه ایی بود...در حالت عادی واسه استاد کلی مدرک پزشکی رو میکنی بعضا قبول نمیکنن چه برسه به این مثلا دلیلی که اورده...
من بودم با کمترین نمره ممکن مینداختم.
پاسخ:
این مثلا خواسته از روش های معکوس استفاده کنه!
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۰ بانوی آذری
چه بچه راستگویی هم بوده :))
به نظرم یک بدید اونم فقط برای توضیح برگه سفیدش :))
پاسخ:
:-)))
بین پررویی و بی شخصیتی خیلی فرق است!
(ستاد دفاع از حقوق پررو جامه گان) :دی
پاسخ:
:-)))
شاید مشکلی داشته که رفته قلیون کشیده:(
هرجور صلاحه نمره بدین،به اینم فکر کنین که گناه داره مشروط بشه
پاسخ:
مشروط که نه
اما پاس نمیشه...
چقدر غلط نوشتم ببخشید :(
پاسخ:
اشکال نداره
پیش میاد :-)
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۴ رها مشق سکوت
من اگه بودم بهش نمره نمیدادم تا بدونه قرار نیست بقیه تاوان خوشگذرونیش رو بدن و همیشه یادش باشه نمیشه از زیر مسئولیت هاش در بره و نتیجه ی خوبم بگیره

یکی از گله هایی که من از خیلی اساتید دارم اینه که، به بچه هایی که نمره های خیلی پایین میگیرن، کمک میکنن که درس رو پاس بشن، ولی برگه بچه هایی که نمره های بالاتر میگیرن رو با سخت گیری خیلی زیاد تصحیح میکنن.
پاسخ:
مطمئنا بهش نمره نمیدم

+درست میفرمایید...
چه ریلکس نوشته قلیون کشیدم !
دخمل و قلیون؟!
عجبا....حیرتا !
پاسخ:
واقعا عجبا...!
آخر چی کار کردین؟
افتاد؟
پاسخ:
بله
با 9.5 که به خاطر من مشروط نشود...
فکر کنم اینجا اولین نفری ام که براش ناراحت شدم...
پاسخ:
دومین نفرید...
چون خودم هم براش ناراحتم... 
واسه طرز تفکرش دلم میسوزه.. ینی فکر کرده به استاد بگه قلیون کشیدم استادم میگه چه آدم باحالی.. پس نمرشو بدم :/
خوشحالم نمره نگرفته.. اگه میگرفت دوباره تکرار میکرد -__-
پاسخ:
متاسفانه بعضی ها اصلا فکر نمیکنن...
خیلی پست باحالی بود :) من بودم 9.75 میدادم !
پاسخ:
نظز شما به من نزدیک است!
9.5 
نه .نباید بهش حتی 1 میدادین .یعنی چی پس بقیه که درس خوندن چی؟ بدم میاد از ادم های تنبل مخصوصا ادمای معتاد .امیدوارم که نمره نداده باشین وگرنه حق بقیع رو ضایع کردین.چقدر مردم گستاخ هستند
پاسخ:
9.5 دادم...
واقعا که .دیگه تکرار نکنید 
پاسخ:
مهم اینه که رد شد
9.5 و 0 فرقی نداره...
نخیر فرق میکنه .0 کجا 9.5 کجا
پاسخ:
!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">