اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

هم دعا از تو اجابت هم ز تو

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ

مطمئنا اغلب اوقات اتفاق افتاده که خواسته ای را در دلتان پرورش دهید و با اصرار و یا گاهی فقط با یک نگاهِ ساده، با دیگران مطرح کنید. تا می‌توانید هنگامِ خواستن نترسید ولی همیشه از کسی بخواهید که قدرتِ مطلقِ هستی است. شاید روزهایی داشته اید که خواستن‌هایتان را قورت داده اید از ترس اینکه بخواهید و نشود. ترجیح می‌دهید در هوا بمانید بین شدن و نشدن، ولی این اشتباهِ محض است. مگر خداوند با صراحت به شما نگفته که: هرگاه بندگان من از تو درباره من بپرسند [بگو] من نزدیکم و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى‏کنم، پس [آنان] باید دعوت مرا بپذیرند و به من ایمان بیاورند تا راه یابند [و به مقصد برسند].*
عنوان: مولانا
*
سوره البقرة/آیه 186
موافقین ۲۱ مخالفین ۲ ۹۴/۱۰/۲۹
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۴)

۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۴ ابوالفضل مهدوی فر
سلام
جالب بود
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید:
cafe-ketab.blog.ir
نظر یادتون نره
موفق باشید
خدانگهدار
پاسخ:
سلام
سر میزنم...
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خیلی هم خوب :)
پاسخ:
:-)
التماس دعا از همه دعا کننده گان :)
پاسخ:
:-)
هووم خیلی خوب بود ...  خیلی :)
پاسخ:
خداروشکر:-))
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۰ خانومی ...
آره ها .
بعضی از پست ها اینقدر قشنگ هستن که آدم واقع نمیتونه چیزی بگه . این پست شما هم از اون پست هاست ...
پاسخ:
متشکرم :-)

+قشنگیش از من نیست...
سلام....

توکل و توسل ...
پاسخ:
سلام...:-)
عالی بود :)
همیشه خواستن از خدای بزرگ و رحمن بهتر از دعا نکردنه... اصلا ما تا دعا و درخواست نکنیم که چیزی برای برآورده شدن وجود نداره:)
پاسخ:
اگه خدا نخواد هیچی وجود نداره... :-)
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۶ مترسک ‌‌
التماس دعا...
پاسخ:
همه به دعا محتاجیم ...
جالب وبد.
دعامون کنید.
پاسخ:
محتاجیم به دعا...
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۰ مــــــــ. یــ.مــ
و اذا سالک َ عبادی أنّی فاِنی قریب ٌ اجیب ُ دعوة ِ اذا دعا:)))
پاسخ:
:-))
کاش میتونستم این پست رو درک کنم
پاسخ:
میتونی اما الان نه
بالاخره میتونی...
انشاءالله که اجابت کنه :) 
پاسخ:
:-)
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۷ ابوالفضل ...
مشکل همین ایمان آوردنه. وگرنه که مومن اراده اش اراده ی حقه...
پاسخ:
خدا کمک کنه که همه ی ما هدایت بشیم...
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۰ تنهایی مدرن
خواستیم و قرار بود..................
اما....
اما....
نشد....................................
پاسخ:
می شود
باز هم بخواه...
"شاید روزهایی داشته اید که خواستن‌هایتان را قورت داده اید از ترس اینکه بخواهید و نشود. ترجیح می‌دهید در هوا بمانید بین شدن و نشدن"
آره...زیاد شده... :(

آره...باید فقط از خودش بخوام...
پاسخ:
بخواه
خدا خیلی بزرگه...
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۹ نیمه سیب سقراطی
تو خدایی خدا که شکی نیست ، شک و شبه ش تو همین نصفه نیمه بندگی منه ... که اگه نشه و نخواد من دووم میارم ؟؟؟ یه وقتا قبل دعا بهش فکر میکنم و پشیمون میشم ... 
پاسخ:
دعا کنی و نشه بهتر از اینه که دعا نکنی

+اگرم نشد مطمئن باش یه اتفاق بهتر میوفته و اون دعا تاثیر مثبت خودشو میذاره...
خیلی به حال و هوایِ این روزای من میخورد مرسی از تذکر جرئت بخشت..
پاسخ:
خداروشکر

+تذکر جرات بخش قرآن :-)
ضربه اخر را خدا به من زد...
خدا
خدا
خدا
سه حرفی که بهش زیاد فک میکنم
پاسخ:
مطمئنی ضربه بود؟؟
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۷ دختری درمِه
دعا؟
من هروقت میخوام چیزی بخوام از خدا
نمیدونم چرا هیچی ندارم بگم :-\ ینی همیشه فقط دعا میکنم
درک بهم بده فقط ..درکی که منجر به آرامشم تحت هرشرایطی 
بشه...
اخه هروقت میخام طلب کنم چیزی غیر این رو
واقعا نمیدونم واسم خوبه یا نیس..بایدبخام یا نباید بخام :-\
واسه همین کلا هیچی نمیگم :-\

 

پاسخ:
درک خیلی خوبه؛ در کنارش دعا کن که همیشه خیر و آرامش در زندگیتون باشه...
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۸ میچکا بانو
من از نگرفتن دعام نمیترسم از اینکه خیر نباشه می ترسم :(
پاسخ:
پس همیشه دعا کن خیر اتفاق بیوفته :-)
من بشینم از همین الان واسه امتحان روز شنبه ام دعا کنم :|
پاسخ:
حتما این کارو بکنید
خدا به شما انرژی درس خوندن رو میده :-)
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۰۶ مجهول الهویه ...
انشالله دعاهایی که به صلاحمان هست مستجاب بشه
پاسخ:
ان شا الله...
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۴:۴۶ مهرناز .ج
در هوا ماندیم بین شدن و نشدن...
خیلی وقته تو اشتباه محض غرقیم... غرقم ! :|
پاسخ:
هر وقت بیرون بیاییم، ضرر نمیکنیم...
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۰ پری بانو
بس که ما فاتحه و حرز یمانی خواندیم    
وز پی اش سوره اخلاص دمیدیم و برفت
پاسخ:
:-)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۱ بانو ف تک نقطه
گاهیم پادرمیونی لازمه.. پادرمیونی هرکی خودش دوسش داره... 
پاسخ:
بله
موافقم

+صاحب آبرو...
من عاشقِ این آیه ام...
پاسخ:
:-))
حس میکنم خدا دوستم نداره،من خیلی بدم
دعام کنید
پاسخ:
خدا همه ی بنده هاشو دوست داره:-)
اُدعونی، اَستجِب لَکُم

همه پستهای این وبلاگ یه طرف
این‌ها یه طرف دیگه


پاسخ:
:-)
یه حاج آقایی تو مسجد محلمون هست سخنرانی تکراری خیلی میکنه 
هر چند وقت یه بار یادش میره این آیه رو تفسیر می کنه هزار باره :)))) 
پاسخ:
که اینطور :-)
:)
پاسخ:
:-)
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۸ رها مشق سکوت
وقتی از قدرت مطلق میخوای خواستتو، راه هایی رو برات روشن میکنه که به فکر هیچ انسانی نمیرسیده

پاسخ:
دقیقا...
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۳ مبهم الملوک
من همان بنده ی سر در گریبانم
من همان ستاره ی گم شده ی خلاء یم
 که پیدا شدنم خودم را سردرگم تر میکند
من همان کسیم که نگاهش رهایم نمیکند
 من همان کسیم که نفسم بسته به نگاهی ست که تا فرسنگ ها برایش مثل چشم زدگی خورشید زلال ست
چه دور ست زمانی که بفهمم کجای این اسمان جای دارم
چه دور ست انسان بودنی که روزی برایش از همه چیز گذشتی
هیچ وقت فداکاری هایت را نمیفهمیم
ولی چه ساده هستی
و بودن را به رخ نمیکشی
چه خوب که خدایم تویی
یک وجودی
که خارج از درک من
که ملموس تر از دست من
که عاشقانه تر از چشم من
که زیبا تر از موی من
تو همه یمان را عاشق کردی
ولی اخر کی میفهمیم
که این گل شکوفه میدهد یا نه
قیامتت شاید!
پاسخ:
بسیار زیبا و عالی :-)

+باز هم کامنت زیباتر از پست ...
این پست خیلی قشنگ بود....
پاسخ:
متشکرم :-)
از پستهایی که سخنان خدا رو گذاشتین خیلی خوشم میاد .هیچ چیز بهتر از اعتماد قلبی به خداوند به انسان ارامش نمیده
پاسخ:
یگانه منبع آرامش خداست :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">