اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ


اعتراف می‌کنم بسیار لذت بخش است که تو برایم اول و آخر و ظاهر و باطنِ زندگی و حقیقتی. تو تنها وجودی هستی که در تنهایی‌ام، کنارت می‌نشینم، خودِ تنها و تاریک‌ام را ورق می‌زنم، می‌خوانم، سبک می‌شوم و با انرژی بی نظیر، به آسمان پرواز می‌کنم... شُکر که هستی...
"پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم، و شکر مرا گوئید و کفران (در برابر نعمتها) نکنید." *

عنوان: حافظ
*سوره البقرة/آیه 152

عکس: آووکادو/ 1391.9.23

موافقین ۲۲ مخالفین ۳ ۹۴/۱۱/۲۳
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۷)

۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۲ شِمِلـ ــیا
:))
پاسخ:
:-))
:)
عجب عکسی :)
پاسخ:
:-)
و خدا بهترین یار است :))
پاسخ:
همینطوره :-)
:-)
عکس خیلی قشنگه ...

پاسخ:
متشکرم :-)
واقعا یادش آرام کننده است.من هر وقت به آسمون نگاه می کنم آروم میشم.
پاسخ:
:-))
خیلی هم عالی ...
عکس خیلی زیبایی بود
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
چ عکس زیبایی چ متن زیبایی
پاسخ:
متشکرم :-)
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۴ گمـــــــشده :)
عکس منو یاد منجیل میندازه...منظره ای که دیدم مشابه این بود..کوه های جلوش بلند تر بودن فقط.:))
پاسخ:
میدونم کدوم منظره از منجیل مد نظر شماست!
اما اینجا منجیل نیست... جایی اطراف همدان است...

چرا من هر بار باید از جمله کلیشه ای " مثل همیشه عالی" استفاده کنم؟!!!!!!!! 

:) 

پاسخ:
چون شما لطف داری :-)
احسنت
پاسخ:
:-)
چقدر اعتقاداتم کمرنگ شده
پاسخ:
ان شا الله که برای پررنگ کردنش دیر نشده باشه و همه ی ما بتونیم پررنگش کنیم...:-)
:))
پاسخ:
:-))

پست و تا خوندم یاد این شعر افتادم:


ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی

نروم جز به همان ره که توام راه نمایی

همه درگاه تو جویم همه از فضل تو پویم

همه توحید تو گویم که به توحید سزایی

تو زن و جفت نداری تو خور و خفت نداری

احد بی زن و جفتی ملک کامروایی

نه نیازت به ولادت نه به فرزندت حاجت

تو جلیل الجبروتی تو نصیر الامرایی

تو حکیمی تو عظیمی تو کریمی تو رحیمی

تو نمایندهٔ فضلی تو سزاوار ثنایی

بری از رنج و گدازی بری از درد و نیازی

بری از بیم و امیدی بری از چون و چرایی

بری از خوردن و خفتن بری از شرک و شبیهی

بری از صورت و رنگی بری از عیب و خطایی

نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی

نتوان شبه تو گفتن که تو در وهم نیایی

نبد این خلق و تو بودی نبود خلق و تو باشی

نه بجنبی نه بگردی نه بکاهی نه فزایی

همه عزی و جلالی همه علمی و یقینی

همه نوری و سروری همه جودی و جزایی

همه غیبی تو بدانی همه عیبی تو بپوشی

همه بیشی تو بکاهی همه کمی تو فزایی

احد لیس کمثله صمد لیس له ضد

لمن الملک تو گویی که مر آن را تو سزایی

لب و دندان سنایی همه توحید تو گوید

مگر از آتش دوزخ بودش روی رهایی


"سنایی"

پاسخ:
ممنون بابت بازنشر این شعر زیبا :-))
عکس عالیه. همچنین متن :))
پاسخ:
ممنونم :-)
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۰ رفیعه رجعتی
خوبه تاریخش عوض شد=))
پاسخ:
:-0
:-))
:)
پاسخ:
:-)
اعترافات خوب و حس خوبترتان مستدام! :)
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۱ بانو ف تک نقطه
فاذکرونی.... 
آیه ی مهربونیه :) 


چه عکس ماهی^_^
پاسخ:
:-)

+ممنونم :-)
:)
عکس بی نظیر..
پاسخ:
:-)
واقعا من تو این وبلاگ به عکاسی علاقه مند شدم و حتما شروع میکنم و ادامه ش میدم:)
پاسخ:
خیلی هم عالی
موفق باشی :-)
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۱ دختری از دیار فرزانگان
عکس خیلی قشنگ بود! مطلب هم همینطور!
راستی اون وب قبلی رو تعطیل کردم، این آدرس وب جدیدمه! اگه میخواستید و دوست داشتید نظر بذارید یا دنبال کنید لطفن تو وب جدید بذارید!
پاسخ:
متشکرم

+ممنون که اطلاع دادید :-)
فوق‌العاده.. هم عکس و هم متن.. خیلی خوب بود واقعا :)
پاسخ:
متشکرم :-)
منبع آرامشِ بزرگی هست  , خدا ...
شکر که هستی , شکر
عکس عالی :)
پاسخ:
همینطوره ...

+سپاس :-)
داشتم تصور میکردم یکی نشسته داره خودشو ورق میزنه باحال بود:دی

من ع این عکسا چرا ندارم:|
پاسخ:
:-)

+خواهی داشت ...:-)
یک سالگی بلاگی شدنتون مبارک.
پاسخ:
متشکرم :-)
چقدر قشنگ.اقا اووکادو عکس قشنگی گذاشتین.اما حیف هرچقدر خدا خوبه من بدم .
پاسخ:
متشکرم :-)

+باید همیشه از خدا کمک بخوایم که خوب باشیم :-)
من هیچ وقت نمیتونم خوب باشم اینو میدونم
پاسخ:
ان شا الله میتونید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">