اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

چالشِ هدیه ی تولدِ آووکادو!

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

تاکنون پیش نیامده که یک کتاب بنویسم و در صفحه اول، تقدیمش کنم به کسی که دوست می دارم. پیش نیامده که شاعر شوم و تمام شعرهایم به معشوقم ختم شوند. پیش نیامده که قله‌ای یا تپه‌ای را فتح کنم و پرچم شهرم را بر فرازش نصب کنم... اما خوشحالم که می توانم یک سالگیِ دومین وبلاگم (اعترافات یک درخت) را جشن بگیرم! به مناسبت این جشن از تمامی دوستانِ عزیزم درخواست می کنم که چند خطی را با عنوانِ "درباره ی آووکادو" بنویسند، در وبلاگ خودشان منتشر کنند و لینک آن هدیه را برای من کامنت بگذارند...
برای مشاهده ی هدیه های زیبای من، به بخش "هدایای تولد آووکادو" در منوی بلاگ مراجعه کنید.
+عکس: کیک آووکادویی :-)
+درآینده ی نزدیک بهترین و دلنشین ترین هدیه ی شما، انتخاب و با نام نویسنده، در همین وبلاگ منتشر می شود.
+توجه کنید که تا ساعت 10 شب 29ام بهمن ماه فرصت دارید که پستِ "درباره ی آووکادو" را منتشر کنید و لینک آن را برای من ارسال کنید!
+لطفا دوستانتان را از این چالش مطلع کنید.
+منتظر خواندنِ خودم از قلمِ شما هستم:-)
موافقین ۳۱ مخالفین ۳ ۹۴/۱۱/۲۵
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۷۷)

قبل این که بگی من یه خط نوشتم :) 
پاسخ:
مرسی
خوندمش و خیلی خوب بود:-)
اما یه دونه اختصاصی میخوام!!! ;-)
تولدش مبارک :)
پاسخ:
متشکرم:-)
خوب من این پست رو به شما تقدیم میکنم.
چیز خاصی توش نیست ولی خوب دروغی هم توش نیست.
http://scarecrow.blog.ir/post/87
پاسخ:
متشکرم دوست من :-)
کادو ی ما به بخش ارسال ؛ تحویل داده شد ((: .
اینجا نمی شه لینک بذارم . آخرین پستم ( که شاید چند روز بعد بشه چند پست اخیر ) .

پاسخ:
ممنونم
دریافت شد :-)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۰ گمـــــــشده :)
خخخخخخخ..چه باحال..کیک اووکادویی...من الان کیک می خوام خب.خخخخخ
چالش باحالیه.ولی من تازه اینجا رو پیدا کردم. زوده هنوز بخوام بنویسم درباره اش..
تولدش مبارک..وبلاگتو می گم..^__^
پاسخ:
سپاسگزارم دوستِ تازه ی من :-))
چشم :))
پاسخ:
سپاس:-)
چشم ^-^
پاسخ:
ممنونم :-)
تولدش مبارک :)
خیلی کار سختیه ولی سعی میکنم بنویسم..

+اون کیک چجوری پخته شده؟! خیلی جالب و قشنگه :))
پاسخ:
متشکرم:-)

+عکس رو از سایت sweet and shiny گرفتم! ;-)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۰ بانو ف تک نقطه
پاسخ:
تشکر فراوان:-))
یکسال شدن وب تون مبارک . این هم کادوی من 
http://maaan.blog.ir/post/155
پاسخ:
سپاسِ فراوان :-)
آووکادو چقدر برای من آشنایی خیلی خیلی زیاد !
پاسخ:
ممنون اما متاسفانه من تا حالا به شما سر نزدم ...
بححح بححح مبارکههه
سعی میکنم بنویسم
ینی قبل اینکه بگین میخواستم پستی بزارم ولی خب:)))
پاسخ:
لطف میکنید :-)

سلاااام :) 

تولدتون مبارک :) 

خدا رو شکر وقت دادین، چون من چند روزه شدیدا درگیرم!!! 

اصن به این فک میکنم که چجوری باید در مورد شما بنویسم که دوست داشته باشید!!! 

حالا دیگه تلاش مینمایم :) 

پاسخ:
سلام
تولد من نیست! تولد بلاگمه!
شما ننویسید هم برای ما عزیز هستید :-))
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۱ میچکا بانو
http://meechkaa.blog.ir/1394/11/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%88%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88
پاسخ:
تشکر ویژه میکنم بابت هدیه تان:-)
تشکر بابت دیدِ غافلگیر کننده ی شما :-))
چه روزی هم تولدشه :) تولدش مبارک :)
درختها همیشه نگاه مهربان طبیعت اند...
پاسخ:
بسیار متشکرم :-)
تبریک میگم 
کار سختیه به نظرم نوشتن در مورد افراد ...
شما فوق العاده مینویسین ؛ فوق العاده از کتابا خلاصه برداری میکنه یا یه تیکه رو مینویسین ؛ خیلی عالی میتونید متن بسازین از تصاویری که خودتون گرفتین به خوبی استفاده میکنین ... توی اون مسابقه که نمره میدادیم دادم 19... به هیچکس بدون دلیل کم نکردم ولی خب هیچ اشکالی هم نمیبینم اما حس ذهنی من در این حد بود ... نوشتن کار سختیه :)) ولی چشم اگه تونستم حتما :))
پاسخ:
بسیار متشکرم از لطف و توصیف و نمره ی شما :-)

+اگر فرصت بگذارید، لطف میکنید :-))

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۴ رفیق خاموش
سلام:تولد وبتون مبارک:)
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم :-)
http://ghzlzha.blog.ir/1394/11/25/366-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%D8%A2%D9%88%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88
پاسخ:
متشکرم دوست تازه ی من :-)
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۰۵ صآب خونـه
تقدیم به آوو کادو


http://khaneam.blog.ir/1394/11/26/برای-آوو-کادو
پاسخ:
سپاسگزارم دوستِ خوب من :-)
همین حالا نوشتنم تمام شد...ولی حس میکنم نباید مینوشتم...برای همین تو وبلاگم نذاشتم...اصلا میشه یک خواننده نیمه خاموش شرکت کنه تو این چالش؟!
پاسخ:
معلومه که میشه:-)
حتما منتشرش کنید، مشتاقم که بخونم :-))
کامنتهای من نمیاد یا تایید نمیشه 
:)))))
مسئولین پیگیری کنن لطفا 
پاسخ:
کامنتی نرسیده!
لطفا دوباره کامنت بگذارید :-)
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۵۷ اقای روانی
من که واست داستان نوشتم خخخخ
پاسخ:
بله بله
لطفِ شما به ما ثابت شده ست :-)
شما و وبلاگتون ندارید که :)
منظورم همون تولد وبتون بود :)
پاسخ:
میدونم، شوخی کردم! :-))
تقدیم به آووکادوی عزیز :)

http://gandomru.blog.ir/1394/11/26

برگ سبزیست تحفه درویش :)
پاسخ:
عالی بود گندم عزیز:-)
ممنونم :-))
شما دو تا دشمن دارین!!!!!!! :|
چون همه پستاتون دو تا دیسلایک داره!!!!!!!!!
پاسخ:
کارآگاه شدی گندم بانو!؟
گاهی هم سه تا دشمن دارم!!! ;-)
تولد وبتون مبارک
پاسخ:
متشکرم دوست عزیز :-)
الوعده وفا: http://1matarsak.com/post/245
پاسخ:
لطف عالی مستدام..:-)
http://cheraqmoshi.blog.ir/post/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D9%88%D9%88

دیگه به بزرگی خودتون ببخشید این هدیه ها هیچی نیستن
پاسخ:
شما باید ببخشید که به زحمت انداختمتون! ;-)

+بسیار متشکرم :-))
مبارک باشه.
من سعی میکنم امروز یه اسپاگتی با سس آووکادو بپزم :-) 
پاسخ:
متشکرم :-)

+حتما بپزید و مارا به عکس آن مهمان کنید ;-))
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۰ دختری از دیار فرزانگان
منم نوشتم براتون!!!!!
پاسخ:
سپاس فراوان :-)
من اگه وبلاگ داشتم حتما براتون مینوشتم :(
پاسخ:
اشکال نداره
تو همین بخش نظرات برام بنویسید :-)
تولدتون مبارک
ببخشید اگه به خاطر یک سری مسائل تمرکز زیادی نداشتم و زیاد نتونستم خوب تبریک بگم
http://mehrnazj.blog.ir/post/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%8C-%D8%A2%D9%88%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88
پاسخ:
ممنونم
مثل همیشه عالی بود :-)
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۰ رفیعه رجعتی
کادوعم داره؟:))
پاسخ:
بله داره :-)
من هم نوشتم.
با اینکه نه قلمی دارم نه ذوقی اما پررویی کردم و نوشتم :)
دعوتید به خوانشش
پاسخ:
سپاس فراوان از شما دوست گرامی :-))
من خواننده وبلاگتون نبودم
ولی تبریک میگم تولد وبلاگتونو

مبارکه
پاسخ:
خیلی ممنونم :-))
بفرمایید تقدیم به شما:
http://texting.blog.ir/post/231
البته گفتم نوشتن سخته و اینم خیلی مبتدیه؛ دیگه دیگه :)
پاسخ:
بسیار هدیه ی زیبایی بود
متشکرم :-)
+لازم به ذکره که منظورم نوشتن در مورد افراد و وبلاگها بوده یه مقدار سخته :))
پاسخ:
درست می فرمایید... سخته! :-))
سلام 
موفق باشید
من تازه پیداتون کردم 
من بید مجنون رو به خاطر شعر پروفایلم و یه دوست دوستش دارم 
دوست دارم بدونم شما چرا به آوکادو علاقه دارید؟
نمی دونمم آوکادو چیه سرج کردم این  بومی آمریکای مرکزی و مکزیک
بود ولی جواب ویکی پدیایی راضیم نکرد خب 
پاسخ:
سلام
ممنونم :-)
واقعا آووکادو بد مزه یا بی مزه س و با سلیقه ی غذایی ما ایرانی ها جور نیست... اما بسیار مفید و سودمند برای انسان است...  من فقط گاهی هنر رو شبیه آووکادو میبینم! (فقط گاهی)
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۱ تنهای تنها
http://abasemany.blog.ir/1394/11/26/avocado

تولد عید وب شما مبارک...
پاسخ:
ممنونم دوست مهربان :-)
آقا اجازه ؟ ما هم بعله :)
پاسخ:
متشکرم
لطف فرمودید :-)
[آیکون تفکر] :)
پاسخ:
تفکر هم خوبه :-)
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۰ مبهم الملوک
خوبه هنوز وقت دارم
تازه فهمیدم
و تبریک میگم
انشااله  این وبلاگ این قلم و این هجوم احساس در لابه لای کلمات شما مستدام باشه
 خدا این اخر هفته ها رو حفظ کنه
سعی میکنم و فکر میکنم و میان انبوهی از برگه ها مینویسم
و خوب برایتان مینویسم
امیدوارم تمام حس های خوبی که گرفتم رو نشون بدم
:-)
قلمتان مستدام 

پاسخ:
متشکرم از این همه لطف شما در گذشته، حال و آینده دوست مهربان من :-)

+بی صبرانه منتظرم که مثل همیشه خودم را از قلم شما بخوانم:-)
پستِ آخر...
و باز هم تبریک...
پاسخ:
از لطف شما سپاسگزارم  :-)
 نا قابل است!
http://yon.ir/Hadiyeman

تولدت مبارک آووکادو خان! :)
پاسخ:
بسیار متشکرم بابت این هدیه ی شگفت انگیز :-))
تبریک عرض می نمویم :))) 
پاسخ:
سپاس دوست من :-)
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۷ بانو ف تک نقطه
امیدوارم این همه خوشبختی یکجا رو بتونید تاب بیارید :))) 
چقد نوشتن براتون :))) 
پاسخ:
واقعا منو این همه خوشبختی محاله! ;-))
منم مینویسم.
پاسخ:
لطف میکنید :-))
http://rooznevis.blog.ir/1394/11/27/برسد-به-دست-آقای-آووکادو

تولد وبلاگتون مبارک :)
پاسخ:
ممنونم از شما دوست صمیمی و خوش قلب :-))
سلام 
داداش یه دونه ای 
تکی تک 
خیلی آهنگات مشتیه حال کردم
پاسخ:
سلام
متشکرم برادر عزیز من :-))
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۰ آقای سر به هوا ...
چشم به زودی ...
پاسخ:
سپاس :-)
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۰ (ک) (شباهنگ)
درود بر شما دوست عزیز...
متاسفانه من قبلا با وب شما آشنائی نداشتم
ولی در این چند پست اخیر متوجه زیبایی و
صداقت و پاکی گفتار شما شدم ..
بهر حال تبریک عرض میکنم و امیدوارم برای
سال آینده ...بتوانم مطلب زیبایی در مورد 
وبلاگ شما بنویسم ..حال همین را از من 
قبول کنید..سپاس از شما و سرافراز باشید..
پاسخ:
سلام
بسیار متشکرم از لطفِ شما
همین تبریک و مهربانی شما برای من بسیار ارزشمندِ :-)

یه چیز جالب کشف کردم !!!! 

من تمام دوران تحصیلم، چه دانش آموزی چه دانشجویی ، شماره 10 بودم!!! 

مث الان!! :) 

پاسخ:
خیلی هم خوب! 
مهم اینه که رد نمیشدی! ;-))
تولدش مبارک آقا :)
من میخونم
منتاها شبیه این مهتابیائیم که نیمه خاموش نیمه روشنن!
نمیدونم دقیقا چه حسی داره بخوام بذارمش توی وبلاگ
اما
مینوسم براتون
ایشالا
به زودی
:)
پاسخ:
متشکرم :-))
منتظر هدیه ی زیبای شما هستم .

+شب مهتابی زیباست:-)
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۸ نیمه سیب سقراطی
بابابزرگ جان تولدت مبارک ...
از طرف سیبی :))
پاسخ:
متشکرم سیبِ مهربان :-))
http://mydaysz.blog.ir/post/%D8%AA%D8%A7-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A2%D9%88%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%AF%DB%8C

....
^__^ تولد وبلاگ خشکل تون مبارک...:-) 
پاسخ:
سپاس از لطف و هدیه ی دوست داشتنی شما :-))
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۶ لی لی (لیلی نامه)
تولد وبلاگ خوبتون مبارک...
من تازه پیداش کردم و به نظر کودک یک ساله ی دوست داشتنی ای هستش:)
پاسخ:
متشکرم :-))
http://nilayman.blog.ir/1394/11/28/%D8%A2%D9%88%D9%88%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D9%88%D8%A7%D9

ببخشید دیگه همه خوب ها نوشته شده بود %84%DB%8C#comments
پاسخ:
لطف شما بهترینه:-))

مرسی بابت هدیه :-)
:|
نمره م ده نبود!!!!
شماره دانشجوییم ده بود!!!!
آووکادو!!!!!!!!
پاسخ:
آهان
الان متوجه شدم :-))))
چرا من فکر میکردم شما خانومید؟
من یادمه مدتی شمارو میخوندم اما نمیدونم بعدش چی شد...

پاسخ:
نمیدونم والا!
امیدوارم ازین به بعد هم لطف کنید و بخونید :-)
سلام  من اولین باره که به این وبلاگ میام  ولی برام جالب بود  خوشم امد  ملطب دوستان هم خونده بودم در مورو اووکادو  تولدت مبارکه تووکادو  امید وارم  منم بتونم دوست جدیدی براین این وبلاگ باشم 


پاسخ:
خیلی ممنونم دوست خوب و تازه ی من :-))
میشه بپرسم چرا یه همچین اسمی رو برای وبلاگتون انتخاب کردین؟
پاسخ:
رجوع کنید به پاسخ کامنت "بید مجنون" و یا اینجا

+:-)
من نمیدونم این پست کجاست.راستش حوصله گشتن ندارم .این وبلاگ رو اقا مرادی بهم معرفی کردم .وبلاگتون جالبه 
پاسخ:
متشکرم :-)
منم یه جمله میگم که بد نشه .البته از خودم
اووکادو میوه بی مزه ای است که هزاران مزه داره .
پاسخ:
بسیار متشکرم از لطف و هدیه شما :-))
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۰ بانوی آذری
با سلام اینم هدیه من :)) امیدوارم خوشتون بیاد :)

http://greenboat.blog.ir/post/57
پاسخ:
سلام
بسیار عالی و دلنشین بود
متشکرم :-)
تولد وبلاگ؟ عجب.
پاسخ:
بله ;-)
مبارکه :)

پاسخ:
متشکرم :-)
سلام قبول کنید دیگه! 24 دقیقه گذشته
http://goliii.blog.ir/post/آووکادو
پاسخ:
قبوله... چون تا فردا (29ام) وقت داره...

+بسیار سپاس از لطف و هدیه ی شما:-)
من تاحالا سعادت خوندنتونو نداشتم ولی از نوشته های سرو روان خیلی چیزا اومد دستم.ایشاالله موفق باشین
پاسخ:
:-))
+شما هم موفق باشید:-)
خیلی مبارک است ... هزار سالگی اش ره به جشن بنشینید . این آووکادویِ‌سبزِ‌دوست داشتنی را .

ایام به کام
پاسخ:
بسیار سپاسگزارم :-)))
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۰ مبهم الملوک
اینم از حس  بیان من در پست معجون اووکادو
تولد وبلاگ مبارک باشه
دو نقطه دی

پاسخ:
متشکرم بابت این لطف مستمر :-))

+خیلی خیلی عالی بود :-)))
میتونم بپرسم رشتتون چیه ؟
پاسخ:
یک رشته ی مهندسی! ;-)
منم نوشتم (:
همون اسکل سابقم البته :{
پاسخ:
مرسی پاتریک مهربان... خیلی خوب بود :-)
میگم کاش ما هم میزاشتیم اخر بنویسیم
مال همه رو می خوندیم یه چیز متفاوت تقدیم می کردیم
پاسخ:
هدیه ی شما همیشه برای من خاص و زیبا و متفاوته :-)))
سلام
اینقد اینور اونور پست خوندم واسه این چالش که دیگه بالاخره گفتم منم بیام ببینم اینجا چه خبره. ایشالا سال دیگه منم مینویسم :)
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطف شما :-)
رشتتون مهندسیِ یا هنر ؟
پاسخ:
مهندسی:-)
سلام،توی این چالش که برگزار کردید به طور اتفاقی با سه لینک از وبلاگ خودم و "خودنویس"و "وراجی های ذهنم" وپست ایشون در مورد تولد "آواکادو"به اینجا رسیدم!!هنوز نچشیدم بببینم خوشم میاد یا نه ؟!!پس فعلا پستی نمیذارم!!باشه تا بچشمش و با درک مزه اش در موردش بنویسم!به نظر جالبه!
پس فعلا.خوشحالیدم!!!
پاسخ:
سلام
من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم :-)

داشتم اولین کامنت هام رو میخوندم. رسیدم اینجا. خاک تو سرم اسکل سابق چیه:))))

پاسخ:
اسکل سابق آخه؟! :-)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">