اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

خوابم یا بیدارم

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

دیشب را با یارِ مهربانی گذراندم. این همراهی و ساعت ها قدم زدن و خاطره بازیِ دو نفره در خیابان های شهر، حسِ آرامش را به من هدیه داد. امیدبخش ترین وقایع زندگی در همین قدم زدن ها و گفتگوهای دوستانه شکل می گیرد و در ذهن آدمی رسوب می کند... شام را در رستورانی شیک صرف کردیم و صاحب رستوران از عشقِ عمیق ما شگفت زده شده بود و حاضر نشد پولی از ما دریافت کند... بعد از شام، نشستن در پارک، زیرِ درختِ گیلاس، رویایی ترین منظره ی شب را رقم زد... بستنیِ زعفرانیِ نیمه شب هم آنقدر گرم و خوشمزه بود که از دهان جذب می شد نه معده... رانندگی در اتوبان های خلوت در بامداد، لذت بی مثالی داشت، مخصوصا وقتی ابی می خواند و یارم همراه با آن زمزمه می کرد... نزدیکِ صبح هم کنارِ اتوبان، روی صندلی های ناراحتِ ماشین، راحت و آسوده دستِ یار را گرفتم و خوابیدم ...
... امروز صبح، زود بیدار شدم، چون شبِ گذشته زود خوابیده بودم!

+بشنوید

دریافت

نظرات  (۴۰)

۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۷ لی لی (لیلی نامه)
بستنی ای که از دهان جذب می شود...
چه جمله ی خوش طعمی...
پاسخ:
خیلی خوشمزه... :-)
خوابید :)
پاسخ:
:-)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۷ میچکا بانو
این حسارو با تمام وجودم می فهمم خصوصا آخراشو :(( خیلی سخته .. خیلی ..
پاسخ:
سخته، اما نباید سخت گرفت...
عالی....عالی...عالی...همیشه به عشق...همیشه به عشق...
ایکون حس عمیق به متن:)
پاسخ:
مرررسی از لطف شما :-))
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۶ بادبادک قرمز
آخیییییییییییییی:((( من اولش حواسم نبود به جمله اخر کلی ذوق کردم:(((
دلم گرفت:((((((
پاسخ:
دلتون نگیره
خواب هم نعمته :-)
وقتی خوابشو هم می بینی اروم میشی
پاسخ:
بله...
:-)
پاسخ:
:-)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۴ گمـــــــشده :)
خخخخخخخخخ....
پاسخ:
:-))
کاش در بیداری باشه...
پاسخ:
هست قطعا...
یک عاشقانه آرام :)
پاسخ:
:-))
اگه کسی بوده که واقعا دوستش داشتید  تو خواب دیدنش هم غنیمته بهتر از اصلا نبودنشه که .... البت نظر شخصی منه 
پاسخ:
قطعا همینطوره

+کلا خواب نعمته :-)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۵ مجتبی خزاعی
بیدارِ بیدار بودید، بی شک...
شبِ گذشته زود بیدار شدید.
پاسخ:
همینطوره...
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۱ شیکسون (^_^)
ترسم از این است که یک شب بخواهی به خوابم بیایی و من هم‌چنان به یادت بیدار نشسته باشم...
"سیدعلی صالحی"

باز خوابش هم خوبه... ;-)
پاسخ:
بله :-))

+ممنون بابت شعر زیبا :-)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۵ بانوی آذری
چه خواب دلنشینی :)امیدوارم این اتفاق براتون بیفته :)
پاسخ:
متشکرم :-)
:)
پاسخ:
:-))

قلب ما رو زیر و رو میکنی با این عاشقانه‌ها :) 

دیگه همون جمله همیشگی عالی و اینا 

و همون همیشگی زندگی پر عشق و اینا :) 

پاسخ:
ممنون و اینا گندم جان! :-)
چقدر حس خوب :)
البته این عکسه رو این مرده که داخلشه خراب کرده :)))
چقدر دلم یه دو نفره ی آروم میخواد ! 
پاسخ:
ممنون:-)

+همه دلشون میخواد...
موقع خوندن این پست داشتم بستنی می‌خوردم و اون تیکه که گفتی «بستنی از دهان جذب شد» کاری کرد که برای منم همون لحظه توی دهان جذب شد... ^_^
پاسخ:
خیلی هم عالی :-))
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۵ (ک) (شباهنگ)
بسیاری اوقات رویاها دلنشین تر از واقیعت ها هستند..
هر چند بعد از بیداری بعضی وقتها هم خماری میاره..

در کل بسیار دلنشین توصیف شده بود..
پاسخ:
همینطوره...

+متشکرم:-)
چه زیبا :)
منم هوس بستنی کردم :|
پاسخ:
ممنون:-)
خودمم دلم میخواد!
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۹ وارش بارانی
اگه این فقط یه خوابه تا ابد بذار بخوابم..
پاسخ:
بذار آفتاب شم و تو خواب از تو چشم تو بتابم...
با اجازه لینک و دنبال می شوید :)
پاسخ:
متشکرم :-)
قدم زدن ها و رانندگی تو نیمه شب تو اتوبان های خلوت ...
از بهترین های دم ِ دست .
پاسخ:
واقعا همینطوره...
من فکر کنم توی خوابم باید تا قرون آخر پول غذارو بدم!
پاسخ:
منم همین یک بار رایگان غذا خوردم!
:|
پاسخ:
:-)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۱۵ آدرینا عظیمی
بعضی از خواب ها شهد گواران، دلنشین و دلچسب و دل انگیز :)
پاسخ:
موافقم :-)
خواب نعمتیه بعضی وقتا اما من خواب های با کیفیتی هم نمی بینم :/

البته خوباش باکیفیت نیست کابوساش فول اچ دیه :|

پاسخ:
پیش اومده که بعضی از خواب ها کیفیت ندارن...

+ان شا الله که همیشه خواب های خوب ببینید :-)
خواب شیرینی بوده :)
پاسخ:
هوم:-)
چقد قشنگ.. مثل همیشه :)
اصن قلبم.یه جور خوبی میشه با خوندن این مدل پستاتون :))
ایشالا تو بیداری..  :)
پاسخ:
امیدوارم که حال قلبتون بد نشه :-)

+تشکر:-)
ان شالله که خوابتون تعبیر شه و راست در بیاد:))
پاسخ:
ممنونم :-)
غصه دار شدم....
پاسخ:
نشوید... خواب هم نعمت است :-)
زود خوابیدن عالیه:) 
تولد درختی تونم مبارک باشه
اینجا بودید هدیه تون رمان بود، همون کتابی که گفتم:)

پاسخ:
سپاس:-)
اون کتاب رو تهیه کردم و به زودی میخونم:-))
خوابیه که تعبیر میشه!:)

پاسخ:
بله! :-)
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۹ نیمه سیب سقراطی
خواب دیدم تنها هستم
بلند شدم
تعبیر شد 
+ علیرضا روشن
پاسخ:
عالی بود...
ان شاالله تعبیر میشه رویاتون...
پاسخ:
متشکرم :-)
بیگ لایک:)
پاسخ:
متشکرم :-))
بعضی روزها باید بیشتر از تصور خوابید ....
پاسخ:
آره... گاهی ...
اخ اخ اخ ! ای واااااااای
پاسخ:
...:-)
یعنی واقعا صاحب رستوران ازتون پولی نگرفت؟ عجب.فکر کنم راه خوبی برای مجانی غذا خوردن تو رستوران شیک باشه.اره امتحانش مجانیه
پاسخ:
تو خواب همه چیز ممکنه! ;-)
پس خواب دیدین میگم .یکم غیر طبیعیه .امثال شما چه رویاهایی دارن .جالبه
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">