اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

این همه میشه مگه زیبایی؟!

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

می خواهم از تمام دوستانی که هدایای پر مهر و زیبایی را برای من تدارک دیدند، سپاسگزار و قدردان باشم. دوستانی که مجازی هستند اما گاهی از حقیقی ها مهربان تر می شوند. حقیقتا از این مقدار عشق، ذوق، حسِ خوب و مهربانی شگفت زده شدم و دلم می خواهد تک تک شما عزیزان را ببوسم و در عروسی هایتان جبران کنم...
درباره ی انتخاب بهترین هدیه که قول داده بودم با مشکل مواجه شدم و واقعا نمی توانم یکی را انتخاب کنم و بقیه را کنار بگذارم؛ چون همه ی هدیه ها در نوع خودشان فوق العاده هستند... پیشنهاد شما چیست؟!
+این آهنگ تقدیم به شما... بشنوید:

دریافت

موافقین ۲۴ مخالفین ۳ ۹۴/۱۱/۳۰
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۸)

:))
قابل شما رو نداشت 
پاسخ:
:-))
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۹ شِمِلـ ــیا
با تاخیر تولد وبتون مبارک :)
چه اهنگ جالب انگیزی
پاسخ:
متشکرم :-))
:-)
همه‌شون رو انتخاب کن ;)
پاسخ:
همشون که انتخاب شده هستن :-))
سلیقه موسیقیایی شما خیلی خوب هست.
من خیلی درگیر بودم.ببخشید نشد پست بزارم.درگیر مسابقات  ACM دانشکده بودم.
پاسخ:
ممنون
خواهش میکنم... موفق باشید :-)
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۸ یکـــ بلوطــــ
:) چه خوب
پاسخ:
:-))
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۷ بلاگر کبیر ^_^
تولد وب مبارک. یک عدد پیشنهاد :
یه کارهایی هست که من نمیدونم چه کارهایی اما میشه انجامش داد که وقتی وب باز میشه اینـــــــــــــــهمه پنجره باز نشه که بگه این چیزها رو از این وب میشه دانلود کرد.. از اون کارها بکنید..  پاینده باشید :)
پاسخ:
متشکرم:-)

+اون کارا احتمالا مربوط به تنظیماتِ دانلود منیجر و یا بروزر شما میشه:-)
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۸ رفیعه رجعتی
ب همه یه کادو بدین ک حق کسی زایل نشه:)
پاسخ:
چشم!
چی بدم؟
قابلتون رو نداشت :))
انتخاب یکی سخته واقعا...

چه آهنگ خوبی..ممنون :)
پاسخ:
متشکرم از لطف شما:-)

+:-))
همشون خوب بودن:)
پاسخ:
همینطوره :-)
ممنونم

امیدوارم که سالها این قلمِ لطیف پایدار بماند و
هر سال بیائیم همگی کادو بدهیم و
شما نتوانید یکی را انتخاب کنید!

حتی مجسمه های طلاتان را :)))
حقیقتا که برایم خاطره شد!

اینطور خاطره ها برای آدم هایی که در واقعیت خاطره های زیادی ندارند
مثل یک موهبت است...
تشکر!
پاسخ:
خواهش میکنم :-)

+واقعا خوشحالم که خاطره ساز شدم! ;-)))
امیدوارم خاطره ی خوبی باشه:-)
:))
پاسخ:
:-))
میشه هدیه ی من دوم بشه ؟!
لطفا .. (:
پاسخ:
حالا چرا دوم؟! :-)
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۹ بانو ف تک نقطه
آقا دیر کردین... ما دیروز نامزدیمون بود و شما جبران نکردین... من که نمی بخشم =)) 
ولی هنوز وقت دارین کادومونو بدین... =))) 
پاسخ:
مبارک باشه:-))
ان شا الله خوشبختی در پیش باشه :-)

پیشنهاد من اینه که متن منو انتخاب کنید!!!! :دی 

نه واسه اینکه بهتره هااا ، واسه اینکه روحیه بگیرم فقط :))) 

پاسخ:
که اینطور! ;-) 
لازم نیست من چیزی رو انتخاب کنم چون شما عااالی هستی  :-)))
منم واقعا راهی به ذهنم نمی رسه (: .
انتخاب سخته .
پاسخ:
همینطوره :-)
در راستای درخواست پاتریک عزیز منم هشتم کنین^__^
پلیییز:دی


+اوممم خب میخواین رای گیری بزارین؟؟!!
پاسخ:
کم کم داره درخواست ها زیاد میشه!
باید نگاه کنم کسی هشتم رو خصوصی انتخاب نکرده باشه!!! ;-))

+فکر بدی نیست... اما یه کم مشکل داره!
انتخاب نکنید، هیجانش بیشتره براشون :))

من از بین اونایی که دیدم بیشترشون واقعا خوب نوشته بودن...گندمی، نگار و...

مرسی برای آهنگ :)
پاسخ:
قطعا همه ی دوستان، به طور همزمان برنده هستن:-)

+خواهش میکنم :-)
هدیه ما که قابل شمارو نداشت :)

همین که می نویسید و اجازه می دید ما بخونیم بزرگترین لطفه :)

پاسخ:
ممنون از لطف و بزرگواری شما :-)
اصلا قابل شمارو نداشت :)
انتخابش که آره سخته واقعا :))
اما منو 33 ام اعلام کنین.. چون از آخر شدن خوشم نمیاد :)))
پاسخ:
تشکر از لطف شما :-)

+اول و آخر نداره، همه ی دوستان من عالی هستند :-))
سلام تولد وبتون با تاخیر موبارک....
پاسخ:
سپاسگزارم:-)
لطف دارید ^__^
پاسخ:
:-)
من هرچی میخوام تواضع نشون بدم نمیشه دیگه:/
هشتم پر بود هفتم هم خوبه استاد^_^
پاسخ:
:-)))
نه انتخاب کنین هیجان بالا میره
پاسخ:
که اینطور!

+واقعا نمیتونم یکی رو انتخاب کنم...
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۶ رفیعه رجعتی
ی پوستر واس هرکودوم درس کنین اگر در توانتون هس:)
بازم هر طور خودتون مایلید:)
پاسخ:
وقت ندارم وگرنه ایده ی خوبیه :-)
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۰ آقای سر به هوا ...
اینقدر درگیر بودم که نمیدونم تبریک گفتم یا نه :(
مبارکه رفیق ...
پاسخ:
متشکرم دوست خوبم :-)
مال همه زیبا بود.
همه ی هدیه ها خوب بودن.
پاسخ:
واقعا همینطوره :-)
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۱ لی لی (لیلی نامه)
کامنت من به دستتون نرسید؟
خیلی شاد و مسرور شده بودم برای این آهنگ زیبا...
پاسخ:
نرسیده متاسفانه

+قابل شما رو نداشت :-))
چطوره خودتون یه پُست درباره خودتون بنویسین؟
ببینیم هرکدوم چقدر به ذهنیت نویسنده از خودش نزدیک بودیم
یا چقدر تفاوت
...

ماشالا دوستان آووکادوئم مثل خودشن، همه اهل قلم :)
حق داره نویسنده نتونه انتخابشون کنه
پاسخ:
ممنونم، پیشنهاد بدی نیست :-)

+واقعا همه ی دوستان عالی می نویسن...مثلِ شما :-)
خب چون اول شدن حقم نیست (:
ولی دوم بشم دیگه لطفا (:
همین جوری مرامی :-)
پاسخ:
چشم!
شما از همین الان دوم هستید;-))

متن آهنگ قشنگ بود .

×ممنون

پاسخ:
:-))
هفته مهندسه و باید تبریک گفت به مهندس ها:)

به یک درخت آووکادویی که مهندس هم هست که حتما باید تبریک گفت :)

پاسخ:
متشکرم دوست خوبم :-)
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۵۴ مبهم الملوک
من دوباره با کلی لبخند بهتون تبریک میگم
انتخاب سخته 
ایکون سرخاروندن همچنان 
:):):)
خوشحالم که میخونمتون دوست جنگلی 
کلی کلی موفق باشید :)
پاسخ:
متشکرم :-))

منم خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما دارم:-)
شما هم موفق باشید
اتفاقا من خیلی مشتاق بودم از این همه متن خوب کدومو انتخاب میکنید و حدس هم میزدم ... نتونید انتخاب کنید :)) ...چون هدیه های عالیی داشتید و در خور وبلاگتون .(البته مال منو فاکتور بگیرید |:دی)
پاسخ:
حودم هم مشتاق بودم اما انتخاب برام غیر ممکن بود...


+پست شما هم عالی و سرشار از حس خوب بود :-)
دارید تعارف میکنید یا اینکه واقعا نمی تونید نفر اول رو انتخاب کنید.ولی منکه خودم رو اول میدونم
پاسخ:
تعارف نمیکنم

+شما چیزی نوشته بودید؟!
اره .تو خود نظرای سایتتون نوشتم .اخراش .باورم نمیشه که یادتون نیست
پاسخ:
شدیدا عذر خواهی میکنم بابت این حواس پرتی...

+معلومه که با اون جمله ی تاثیر گذار شما اول هستید :-))
عذر خواهیتون رو میپذیرم .از تعارفتون هم ممنون میدونم من اول نیستم .راستی بابت اهنگ قشنگی که گذاشتین ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۰ مجهول الهویه ...
برای هرکدوم یک جمله بنویسین
پاسخ:
پیشنهاد خوبیه
امیدوارم بتونم :-)
مطالبتون رو خوندم .قلمتون خیلی زیباست.
دوست داشتید به وبلاگ من هم سری بزنید

پاسخ:
حتما سر می زنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">