اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

املت برای رهایی از فکرهای مزاحم، مفید است!

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ


دیشب دچار بی خوابی شدیدی شده بودم. مدام در تخت جابه جا می شدم و همه ی فکرهای موجود در دنیا، به سراغم آمده بودند... فکر کردم به در راه بودن عروسی دختر دایی ام... به هدیه هایی که به تازگی از طرف عموجانم دریافت کرده ام... به دانشجویی که پیامک داده بود... به گزینه های هدیه برای یکی از دوستانم که سه شنبه تولدش است... به توانایی های بازیگر تازه وارد گروهمان... به این که چرا پنگوئن ها زانو ندارند... و از همه مهم تر به سفری که در پیش دارم... ساعت شش فرا رسید و ناگهان از تفکرات بیرون پریدم. احساس ضعف و گرسنگی داشتم. به تلافی دیشب، تصمیم گرفتم که خودم و اعضای خانواده را به یک صبحانه ی مخصوص دعوت کنم، بنابراین آماده شدم و بی صدا از خانه بیرون زدم و با 2 عدد نان سنگک داغ و تازه برگشتم. سپس املت تخصصی ام را با دقت و حوصله آماده کردم... بوی آن باعث بیدار شدن تدریجی اعضای خانواده شد...
عکس: آووکادو/ امروز

موافقین ۳۷ مخالفین ۳ ۹۴/۱۲/۰۹
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۶۴)

املت باید درهم و قاطی باشه !نباید تخم مرغاش از گوجه و ربش قابل تفکیک باشه :))

+نوش جان :)

پاسخ:
شخصا دوست دارم که زرده ی تخم مرغ جدا بماند! :-)

+ممنونم :-))
دهنم آب افتاد :|
فردا صبح یه املت حسودکُش (!) می‌زنم بر بدن :D
راستی پنگوئن چرا زانو نداره؟ =))
دوستان اشاره می‌کنن چون کل وجودش زانوئه :|
پاسخ:
حتما بزن :-)

+در مورد پنگوئن ها من که به نتیجه ای نرسیدم :-)))
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۸ یکـــ بلوطــــ
به به 
اُملت :b
پاسخ:
:-))
نوش جان :))
+ منم خیلی دوست زرده تخم مرغ جدا بمونه :)
پاسخ:
متشکرم:-)

+:-))
عالی و نوش جانتان
یکی از ویژگی های یک بابای خوب را دارید!!
املت های بابای من هم عالی میشود همیشه!!

باید بگویم که پنگوئن ها زانو دارند....!
توی شکمشان قایم اش کرده اند. :)
پاسخ:
سپاس:-)
خدا حفظ کند پدرتان را :-)

+تا حالا ازین زاویه نگاهشان نکرده بودم! :-))
وای چه رنگی داره به نظر خوش مزه میاد☺
پاسخ:
ممنون:-)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۸ رفیعه رجعتی
املت خوبه!باز خوبه کله پاچه واس رهایی از فکر های موزاحم مفید نی:|
پاسخ:
اونم مفیده ;-)
نوش جان :)
پاسخ:
تشکر :-)
از سفیده تخم مرغ متنفرم :|
پاسخ:
سلیقه است دیگر :-)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۴ ماهی سیاه کوچولو
بنده تا بحال املت نخورده م :/
پاسخ:
که اینطور! 
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۶ آدرینا عظیمی
در مواردی حتی توسل به کیک و شکلات نیز معجزه نُموده است :)
پاسخ:
خیلی هم خوب :-))
من هم مثل ِ عارفه جان دوست دارم املت درهم و قاطی باشه:) ولی به نظر شما احترام میذارم و باید بگم که همینطوری فرت فرت آب دهنمو دارم قورت میدم:))) نوش ِ جان. بیخوابی و بدخوابی هردو خیلی بوق هستند:| والسلام..
پاسخ:
قاطی هم خوبه اما جدا بهتره :-))
ممنونم :-)
نوش جونتون. 
منم دلم املت خواست ،تخم مرغ هم نداریم . حالا من چیکار کنم ؟ 😂
پاسخ:
ممنونم
فردا بخرید و درست کنید :-)
املت و کلا تخم مرغ رو با هیچ چیز عوض نمیکنم. اصلا املت یعنی غذای شاهی:-))
کی گفته دانشجویی هست، من که با عشق میخورمش:-))
پاسخ:
خیلی هم عالی :-))
چقد عسلیه!!!
ولی به هر حال دلم خواست اصلا بوش تا اینجا هم داره میاد!نوش جان
پاسخ:
ممنونم :-)

+برای خودتان درست کنید ;-)

اُملت!گزینه ی خوبیه :)

مثه چایی نباتِ که درمانِ همه چیزِ :| :دی

+سفیده تخم مرغ:| بدم میاد

پاسخ:
چایی نبات هم عالیه ;-))
چه املتیه، عالی، دهنم آب افتاد:)
پاسخ:
:-))
املت تخصیصتون ممکنه به علت خوب نپخته شدن تخم مرغ باعث مسمومیت شه:ری
پاسخ:
سعی کردم که خوب پخته بشه :-)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۰ (ک) (شباهنگ)
خیلی خوبه صبحانه املت میل کنید..
منهم ترجیح میدم زرده بطور درسته باقی بمونه...
نوش جان..
پاسخ:
متشکرم :-))
عجب عکس گرسنه کننده ایه (!) :>
پاسخ:
هوم:-))
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۴ گمـــــــشده :)
چه باحال..چه خوشگله..ولی من املت عسلی دوست ندارم پس دلم نخواست. املت باید خششششک باشه..:))
پاسخ:
خشک هم خوبه :-)
الان ما گشنمون شد خب.
چه گناهی کردیم مگه؟ :)
نوش جونتون.

پاسخ:
متاسفم که نمیتوانم همه ی وبلاگستان را به املت دعوت کنم! ;-))

ممنونم:-)
عه این زانوهای پنگوئن جز درگیری های ذهنی شمام هست ؟! (:
پاسخ:
بله! ;-)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۵ دکتر اشتباهی
منم خیلی اوقات برای رهایی از تفکرات دست به آشپزی و پختن غذاهای خوشمزه، با حوصله زیاد میکنم.
پاسخ:
کار عاقلانه ایست :-)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۸ زهرا یگانه
پس میشه اسمشون رو گذاشت "بی خوابی های خوش یمن" چون باعث ایجاد حس های خوب ِ اول ِ صبحی شده.
پاسخ:
شاید بشه :-)
من به این نتیجه رسیدم که زانو به درد پنگوئن نمیخوره ،چون توی منطقه شون نمیتونن بشینن. بعد کلا اینا منعطف هستن چربی شون زیاده در نتیجه از هر قسمت که بخوان خم میشن اینقدر بزرگوارن که یه مفصل رو درگیر نکردن، کلا قانعن...
پاسخ:
ممنون بابت جواب کامل و قانع کننده ی شما :-)
املت دوس ندارم!:-\ 
توصیه بعدی تون برای رهایی از افکار مزاحم چیه؟!!:))
پاسخ:
دوستان گفتند چایی نبات! :-))
زیاد با تخم مرغ جور نیستم.

پاسخ:
اشکال نداره
یه چیزی که دوست دارید، کارتون رو راه میندازه :-)
نوش جان ولی بذارین ی کم تخم مرغاش بیشتر بپزه مخصوصا سفیده ش.. :|

واقعنی چرا پنگوئنا زانو ندارن :))
پاسخ:
بیشتر اوقات حواسم به سفیده هست که کاملا بپزه! :-)

+رجوع شود به کامنت "خانومی..." ! ;-)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۴۶ פֿـانم گــلآب
املت آمااااااااده :)) یه چیز دیگه س ، ظاهر اون چنان مهم نیست :) 
پاسخ:
:-))
به به دهنم آب افتاد:)
پاسخ:
:-))
الان وتقعا حکمتش چیه که من ساعت سه نصفه شب، دست از همه جا کوتاه، این عکسو‌ببینم !
پاسخ:
تا صبح طاقت بیارید...:-)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۰۳:۴۸ بادبادک قرمز
چه همه گیر دادن به ظاهر این املته:-Dبابا املت به این خوشمزگی از قیافش معلومه:-D منم گرسنم شد نصفه شبی:-)
 به جای این گیر دادنا اصل مطلبو بچسبید:-D حس های خوب و تقسیمش با عزیزان(*^__^*) 
پاسخ:
تقسیمِ حسِ خوب، هدیه ای به خودمان است :-)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۲۷ فاطمه جلالی
نوشِ جآن :)

چه خبر بود تو افکارتون ماشالله :))
پاسخ:
ممنونم

:-))
شانس آوردم الان ناهار خوردم!!
ماکارونی، به همین چرب و چیلی یی
با رب و قارچ و فلفل دلمه
نرم لطیف
قرمززز
ایشالا که توصیفاتم تلافی کرده باشه:دی
پاسخ:
کاملا تلافی شد! :-)
همه اصل مطلبو ول کردن چسبیدن به زرده سفیده و طرز تهیه تخم مرغ! عجب ملت گشنه ای داریما :))
پاسخ:
:-))
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۵ رفیعه رجعتی
عمرررررررررررررن:|
پاسخ:
:-0
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۳ لی لی (لیلی نامه)
آیا این املت پنیر پیتزا هم داره?:)
اگه داره واقعا به خانواده و شما حسودیم شد بابت خوردنش...
نوش جانتون...
پاسخ:
این نداره
اما با پنیر پیتزا هم عالی میشه (همیشه تو خوابگاه درست میکردم...)
متشکرم :-)
زانوی پنگوئن رو بیخیال شیم میرسیم به این موضوع که چرا زانوی مرغ برعکسه:|
بهش فکر کنین:)
پاسخ:
متشکرم بابت موضوع جدید! ;-)
نوش جان :)
بیخوابیش واسه شما بوده اما خانواده ازین بی خوابی لذت بردن بنظر ؛(
چه خوشگله.. تاحالا املت اینشکلی نخوردم.. حتما باید یه سری درست کنم :))
امشبم لابد تولدین :دی
پاسخ:
متشکرم
حتما امتحان کنید :-)

+نه، هدیه داره اما جشن نداره...!
چه فکرایی به سرتون زده بعضی هاش خیلی خنده دار بودن .ههههه.
پاسخ:
:-))
من هم بسی املت باز هستم

املتی که گوجه هاش کاملن حلقه شده باشه
پوستش کنده نشده باشه
با تخم مرغش قاطی نشده باشه
اما به صورت خیلی ظریف ! به گوجه ها چسبیده باشه ...


نوش جان درخت.
پاسخ:
اونجوری هم امتحان کردم و دوست میدارم :-))

+سپاس:-)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۷ رها مشق سکوت
چه دامنه ی افکارتون گستردست و تنوع داره. از همه جالبترش قسمت پنگوئنیش بود D:


پاسخ:
واقعا اون شب گسترده بود:-)
فکر های مهم یه طرف ؛ فکر های بی ارزش یه طرف ! همونا که یهو می پرن وسط رشته افکار آدم .


پاسخ:
بعد قاطی میشن و آخرش هیچ نتیجه ای حاصل نمیشه!
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۹ بانو ف تک نقطه
تخم مرغ منو یاد جوجه های توی تخم میندازه... هی فکر میکنم الان این لقمه که خوردم پاش بوده، این چشمش بود، بعد حالم بد میشه.. آی هیت تخم مرغ :/

از ریشه یابی همه چیز در کودکیم، این برام باقی مونده :)) 


ویوا املت بی تخم مرغ :دی
پاسخ:
عجب دید کم نظیری نسبت به تخم مرغ دارید!
واقعا غافلگیر شدم...;-))
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۰ بانو ف تک نقطه
اینجایین :)) 
کامنتا آپدیت شدن :)) 
پاسخ:
بله
هستم:-)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۸ ام اسی خوشبخت
نوش جان
این عکس منو یاد املت های بی نظیر مادربزرگ انداخت :)
پاسخ:
متشکرم :-)

+ :-)
یعنی مهم ترین فکر اون وسط این بوده که چرا پنگوئنا زانو ندارن :)))
پاسخ:
آره واقعا ;-)
سلام.
برای صبحانه من چای شیرین و نون پنیرو خیلی خیلی بیشتر دوست دارم :)

امان از بی خوابی....امااااااااان !
منم این روزا خواب خوبی ندارم....هرچی هم به کنکور نزدیک تر میشم بدتر میشه :(
پاسخ:
سلام
نون پنیر و چایی شیرین هم خوبه :-)

+ان شا الله که کنکور خوبی در پیش دارید :-)
خوبه که به خیر گذشته..
پاسخ:
بله، خداروشکر :-)
خیلی هم عالیه مخصوصا اینکه تخم مرغش روش جداس! به به
پاسخ:
:-)))
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۲ شِمِلـ ــیا
:))
به به

میگم خوبه یکی از دیس لایک زنا املت دوست داشته لایک زده :D
چه گیری دادم به این دیس لایکا :)
پاسخ:
:-)

+دیس لایک زنِ املت دوست! :-))
املت...املت...آه...املت!
پاسخ:
:-))
دچار شدن به این افکار اونم شب خیلی بده ، گاهی دچار میشویم 
+پنگوئن ها زانو دارد ، ممثل تمام پرنده های دیگر اما به چشم نمی آید ، مثل مار که پا دار ، مراجعه به نظریه فرگشت و کمی جستجو در خصوص آناتومی فرگشت :)
چه املتی شده ، به به ! :))))
پاسخ:
+متشکرم بابت اطلاع رسانی...

:-)

چه همه تخم مرغ !!! این غذا در اصل تخم مرغ بوده که مقداری گوجه اشتباها -عمدی حتی - قاطیش شده !!!:))

+ نوش جان.

پاسخ:
که اینطور! :-))

+ممنونم:-)
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۷ نیمه سیب سقراطی
هیچ وقت نتونستم صبحونه یه غذای پختنی بخورم !!!
در حد همون نون پنیر اینا ...

+ کمتر این مدل آقایون با ذوق دیدم که علاوه بر صبح زود بیدار شدن و نون خریدن و صبحانه پختن ، از غذاشون عکس هم بگیرن :) دم شما گـــــــــــــــــرم ^_^
پاسخ:
گاهی میچسبه که صبحانه گرم باشه;-)

+متشکرم :-)
وااااااااااااااااااااااااااااای ! گشنم ! وای
نوش جان
پاسخ:
وای، یه چیز خوشمزه تر بخورید! ;-)

+ممنون:-)
O_o
چرا واقعا پنگوئن ها زانو ندارن :|
چقد فک میکردید :))
املتِ مخصوص ...:)))
من فقط املتام خیلی مخصوصه :دی
پاسخ:
املت مخصوص...بهترین صبحانه... :-))
من به این میگم املت ته دیگ دار :)
پدر منم تخصص داره در این مورد...


پاسخ:
خیلی هم خوب :-))
املت تخصصی :)))
سرسبز باشی گل پسر 
پاسخ:
سپاس :-))
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۷ آقای سر به هوا ...
خدا بگم چی کارت کنه هوس املت کردم :((
پاسخ:
دست به کار شو و یه خوشمزه ش رو درست کن :-)
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۱۷ کلنگ همساده پسر
نوش جان. این تصویر که من دیدم یک چیزی در حد این ماگماهایی بود که از دهانه آتشفشان بیرون می زنند! فکر کردم مواد مذاب است :))
جدا از شوخی، نان سنگگ را در خانه ما همه دوست دارند. من هم گاهی صبح زود می زنم بیرون و بربری می خرم !! آخر سنگکی خیلی دور است!
پاسخ:
:-))

+نان تازه عالی است، بربری و سنگک فرقی دارد...:-)
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۳ کلنگ همساده پسر
فرقی دارد؟! ندارد؟! یعنی الان له شدم. الان من گریان دارم در محضر والدین پاسخ پس می دهم! آخر چرا با یک جوان خام این بازی ها را راه می اندازید!؟؟ فرق دارد!
:))
پاسخ:
فرق دارد! :-)))
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۳۲ مــــــــ. یــ.مــ
:))))
یه کاری کردید ساعت سه ی نصف شب پاشم به املت پزی:))))
پاسخ:
خیلی هم خوب :-))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">