اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

از خدا برایم تعریف کنید...

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ


خشنودم چون خدایی دارم که "فرمان او تنها این است که هر گاه چیزی را اراده کند به او می‏گوید:«موجود باش» آن نیز بلافاصله موجود می شود." *

+تو بگو... خشنودم چون خدایی دارم که....
+نظرات بدون تایید نشان داده می شوند.

*سوره یس/آیه 82

موافقین ۲۳ مخالفین ۳ ۹۴/۱۲/۱۳
آوو کادو

نظرات  (۵۷)

خشنودم چون خدایی دارم که هرگز منو ندید.
خشنودم چون خدایی دارم که....نمیدانم کیست!
فقط میدانم برای بنده اش کافیست.
"الیس الله بکاف عبده"
خیلی زیبا بود قدرت بی نظیر خدارو بهم یاداوری کردید.
خدا یعنی از رگ گردن بهت نزدیک‌تر...
... چون خدایی دارم که به من اجازه ی برگشت می دهد.
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۸ بانو ف تک نقطه
چون تنها کسیه که لبخندش لق نمیشه 
عشقشم... 
نگاهشم! 
خشنودم چون خدایی دارم ک میفرمایند:"بگو ای بندگان من ک(با ارتکاب گناه)بر خود زیاده روی کردید!از رحمت خدا نومید نشوید،یقینا خدا همه ی گناهان را می آمرزد، زیرا او بسیار آمرزنده و مهربان است.."

سوره ی زمر-آیه53
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۵ کلنگ همساده پسر
من هم خوشنودم. فقط نمی دانم خدا هم از من خشنود است یا نه! فکر کنم جوابش از یا به بعد باشد!
خشنودم چون خدایی دارم که حرفام رو میشنوه و کمکم میکنه :))
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۶ یکـــ بلوطــــ
خشنودم چون خُدایی دارم که مال همه هست و هیچ کس بهم حسودی نمیکنه :))
چون خدایی دارم که همیشه طالبمه.هیچوقت ازم دلزده نمیشه.همیشه عزیزشم.همیشه نازمو میکشه...یک کلام:دلم بهش قرصه:)
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۱۷ لی لی (لیلی نامه)
خشنودم چون خدایی دارم که همیشه در تک تک ثانیه های زندگی ام او را نفس کشیده ام...
چون هر بار کج رفته ام، هر بار زمین خورده ام، هر بار بدترین بوده ام، هر بار ناامیدش کرده ام، دستم را گرفته و در آغوشم کشیده...
خشنودم چون خدایی دارم که بزرگترین و نابخشودنی ترین گناه در درگاهش، ناامیدی است... و چه خدای دلنشینی است این خدا... چقدر پرستیدنی است...
خشنودم چون دلم، قلبم و روحم برای خدایم مهم است... که اگر نبود، نمی گفت حق الله بخشیدنی است اما حق الناس نه...
خشنودم چون خدایی دارم که هر بار تنها شده ام، جوری آمده و کنارم قرار گرفته که حس کرده ام هیچ بنده ای جز من ندارد...
من این خدا را عاشقم... سخت عاشقم...
خدایی که ستار العیوبی و مهربانی اش، پررنگ تر از قهر و عذابش است... خدایی که تا آخرین لحظه هم راه برگشت را باز گذاشته...
خدایی که کافی است یک قدم بردارم تا به سمتم بدود...
مگر می شود چنین خدایی داشت و خوشبخت و خوشنود و خوشحال نبود؟

۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۰ ماهی سیاه کوچولو
خشنودم چون خدایی دارم که حتی در اوج ناراحتی و در حدنهایت دلگیری از خود بزرگش، باز میبینم که چجوری منو به سمت بهترین راه واسه ادامه زندگیم هدایت میکنه :)
خشنودم چون خدایی دارم 
که هروقت هیچ کس نیست 
اون هست
 حتی وقتی که من نیستم هست
اون همیشه هست
وقتی شادم و حواسم بهش نیست 
وقتی که یک دنیا غم دارم وقتی بی پناه بی پناهم هست و پناه منه
چون خدایی دارم که هنوز نگاهاشو حس می کنم :)
خدایی دارم که وقتی نیستمم هست.
:)
چون خدایی دارم که همیشه با چیزایی که سر راهم قرار میده شگفت زده ام میکنه((:
خشنودم چون خدایی دارم که می تونست بدتر از اینا برامون اتفاق بی افته ولی اون نذاشت  .
خشنودم چون خدایی دارم که خیلی از این خوش بختی های ریز ریز رو بهم نشون میده .
اجازه می ده بهش غر بزنی گلایه بکنی اظهار کنی که تنهاش گذاشتی...هر وقت سوال داری هیشکی جواب نداره،جوابت رو میده...همینجوری دستت رو می گیره و با خودش می بره...هر وقت می خوای خودت رو بزنی کوچه علی چپ که نیست،بودنش رو بهت یادآوری می کنه...یه وقتایی که خیلی غمگینی و دلت از همه جا گرفته یه هدیه واست می فرسته که مثه یه نسیم خنک و آب تگری می مونه تو ظهر داغ تابستون...یا گرمت می کنه تو چله زمستونای زندگی...کار نداره بقیه تو رو بخوان،فراموشت کنن یا نه...کاری نداره تو زشت باشی یا زیبا...سیاه باشی یا سفید ...بد باشی یا خوب...در هر صورتی تو رو می خواد...باهات حرف می زنه.تنهات نمی ذاره...نگا نمی کنه ببینه چی داری یا نداری...انگار که همینجوری که هستی خیلی خوبی!

خشنودم چون خدایی دارم که 
با وجود گناهانم هنوز منو زنده نگه داشته .پیش ملائکه اش از من شکایت نکرده .اگرم چیزی رو ازم گرفته بهترش رو بهم داده 
خشنودم چون خدایی دارم که با وجود اینکه میدونست چقدر پست و ناسپاسم منو افرید .و حق زنده بودن رو بهم داد.خدایا ممنون که منو انسان افریدی
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۳ (ک) (شباهنگ)
خشنودم چون خدایی دارم که در غم ها و محنت ها..
تنها یاور من اوست...
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۸ گمـــــــشده :)
که هست.همیشه هست.
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۸ פֿـانم گــلآب
خشنودم چون خدایی دارم که تمومی نداره نه خودش نه مخلوقاتش :)
امروز به خدا فکر کردم
چون خدایی دارم که هوامو داره و میبخشه
خدایی دارم که جز,اون کسیو ندارم.
خشنود نیستم!
چون به شک رسیدم
چون نمیدونم هست ؟ نیست؟ اگر که هست کیست؟
خدا ❤️
دوست داشتنیه (:
خشنودم چون خدایی دارم که با تمام بدی هام و بد اخلاقی هام بازم تنهام نمیزاره
بازم با مهربونی دست میکشه رو موهامو کمکم میکنه
هیچوقت تنهام نذاشته حتی وقتهایی که فراموشش میکردم...:-( 
خشنودم چون خدایی دارم که ...
کلمات همیشه در بیان حس خوشحالی زیاد تا توان اند...
فقط می تونم بگم‌خشنودم چون خدایی دارم که هیچ وقت دستمو ول نمی کنه
هر وقت بخوام هست
هر وقت نخوام نیست. 
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۱۳ شاهزاده شب
خشنودم چون خدایی دارم که هست
همیشه هم هست
من الان تو مرحله گلایه از خدا قرار دارم. پس چیزی نمیگم.
 شاید بعدا ...
خشنودم چون خدایی دارم که همیشه دستانش پر از معجزه است :)
من هم خوشنودم چون خدایی دارم که در قبال سپاسگزاری بابت آنچه هستم بر نعمتهایم می افزاید...
خشنودم چون خدایی دارم که همیشه حواسش به من است.

خشنودم ، چون خدایی دارم که بغلم کرده.... 

خشنودم چون خدایی دارم که لبخند میزنه :) 

که اینهمه آدم، همین بالا، اینهمه دلیل برای خوشنودی از داشتنش نوشتن
و این یعنی خدایی که خدای همه هست، و خدا "من" هم!
خدایی دارم که اینهمه من رو دوست داره..باوجود تمام بدی هایی که در حق خودم کردم...
خشنودم خدایی دارم که نه قدیسان را آفرید و نه زناکاران
آدمی را آفرید و گفت هرآنچه میخواهی باش!!
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۹ مبهم الملوک
خشنودم که خدایی دارم که گفت 
جهان را برای تو افریدم و تو را برای خودم
نمی دانم کجای این دنیای عشق نامرئی 
جای می گیرم
ولی نفس کشیدن اتمسفری که سراسر عشق و هوای  ایزدم ست
مرا هرروز عاشق تر از دیروز میکند 

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۹ مبهم الملوک
خشنودم که خدایی دارم که گفت 
جهان را برای تو افریدم و تو را برای خودم
نمی دانم کجای این دنیای عشق نامرئی 
جای می گیرم
ولی نفس کشیدن اتمسفری که سراسر عشق و هوای  ایزدم ست
مرا هرروز عاشق تر از دیروز میکند 

اجازه میده داشته باشَمِش:)
خشنودم خیلی خیلی هم خشنودم چون خدایی دارم که بودن من را خواست حتی با معلولیت ...
خشنود خشنودم چون خدایی دارم از رگ گردن به من نزدیکتر 
خشنود خشنودم چون خدایی دارم که دوستم دارد ....
خب پستت باحال بود .... من می تونم تا صبح بگم از لبخندهای خدای خوبم که من رو از خودش خشنود کرده 
روی ماه خدا را ببوس
این ایه مورد علاقه ترین ایه من هست از قران...
یه حس اطمینان توام با ارامش بهت میده :-)
++خشنودم چون خدایی داردم که بودنش جبران تمام نبودهاست.
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۸ دختری درمِه
خشنودم!

چون...

خدایی دارم.

+همین.:-)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۷ رفیعه رجعتی
هس:)
خدا بزرگ ، خدا مهربان ، خدا خوب است
تو خوب هستی و من خوبم و هوا خوب است

دلم اگر چه شکسته ، اگر چه بیمار است

ولی به عشق تو چون هست مبتلا ، خوب است

مریض عشق تو هرگز شفا نمی‌خواهد
چرا که درد اگر بود بی دوا ، خوب است

مگو که "درد و بلایت به جان من بخورد"
به راه عشق، اگر درد ، اگر بلا خوب است
خوشم به خنده ، به اخم و گلایه‌ات ، زیرا 
هر آنچه می رسد از جانب شما خوب است

دکتر محمود اکرامی

I'm GOD
I So Happy
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۵ بآنو نارینـ
خشنودم بر تو خدایی که آدم هایت بهم یاد دادند بر غم هایت صابر باش ...

اما تو یادم داده ای بر غم هایت شاکر باش...

 

"اللهم لک الحمد حمدالشاکرین لک علی مُصابهم"


خشنودم چون خدایی دارم که فراموشم نمیکنه حتی وقتایی که فراموشش میکنم.. خدایی که جاهایی که فکر میکردم خوردم به بن بست بدجوری دستمو گرفته.. خدایی که جاهایی که فکرشو نمیکردم کمکم کرده.. خدایی که هنوزم منو میبینه و دستمو میگیره :)
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۰ میچکا بانو
خشنودم .. چون خدایی دارم .. تنها همین .. تنها همین ..
خشنودم چون خدایی دارم که بسیار توبه پذیر و مهربان است.
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۴ رضوان ِ رضوان
خدایی دارم که معنی زندگی ، نفس و عشق است .
۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۴ ساکن طبقه 40
خشنودم چون خُدایی دارم که به من اجازه زندگی داد. شکراً لِلّه
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۸ ✿شمیم زندگی✿
چه وب خوبی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی