اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

یلوسلاوا

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ


روی صندلی جابه جا می شوم. کمی با پاپیونم بازی می کنم و به اطرافم نگاهی می اندازم. بی شک حدود هشتاد درصد شرکت کنندگان، در حالِ انجامِ حرکاتِ موزون هستند. چراغ ها را خاموش کرده اند و فقط چراغ های گردانِ رنگی روشن اند. چشمانم می چرخد تا آشنایی را پیدا کنم؛ یِلوسلاوا (همسر اوکراینی یکی از اقوام) را می بینم که با لباسی قرمز، تنها نشسته است. برای اولین بار است که به ایران سفر کرده و نگاهی پر از تعجب و غربت دارد. نمیدانم برای شما پیش آمده که در جشنِ ازدواجِ فامیل درجه دوم تان احساس غربت کنید؟ حتما پیش نیامده! ... باید بگویم در جشن های عروسی، من غریب هستم. فقط منتظر می شوم آهنگ آرامی از ابی، وقتِ شام یا خداحافظی مهمان ها پخش شود و من گوش کنم. چون لذت شنیدنِ ابی در بلندگو های سالن، بیشتر از صدای هندزفری است! ... دیشب من و یلوسلاوا غریب بودیم...

+هفته ی آینده هم دعوت هستیم... تعطیلاتِ پر عروسی امسال را به فال نیک می گیرم :-)

موافقین ۲۲ مخالفین ۸ ۹۵/۰۱/۰۶
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۵)

خوندمتون البته با اجازه خاطرات نویسیتون عالیه
عیدتون مبارک دوست داشتید به منم سر بزنید افتخاریست
پاسخ:
ممنون
بهارتان مبارک
:)
پاسخ:
:-)
ایشالا قسمت همه :)
گفتین اهنگ 
گفتین عروسی 
بیش از 10 تا عروسی ذعوتیم
حتا همون شب عروسی خودمون
من که تا الان نرفتم
حتا همین حوصله ی عروسی خودمونم ندارم
 فقط الان دارم اهنگ برا اخر شب و همین روزا تو خونه جدا میکنم :)))))

ولی کاملا میفهمم چی میگید :)))
پاسخ:
ان شا الله:-)

+تبریک میگم، امیدوارم عروسی شما هم مبارک و زیبا برگزار بشه :-)
واقعا زیباست سال نو همراه با زندگی نو 
انشالله شمام از غریبی در بیاید:-) 
پاسخ:
همینطوره :-)
متشکرم:-)
به سلامتی... :)

احساس غربت تو جمع فامیلی...فک کنم تجربه کردم...

پاسخ:
حس نا شناخته ایه...
من عروسی و عقد تو فروردین رو خیلی دوست دارم :)
تاریخ مناسب و شیرین و دوست داشتنی ایه(:
پاسخ:
:-))
برای من هم پیش اومده ،خیلی ...
انشالله که همیشه عروسی و شادی باشه 
پاسخ:
پس من تنها نیستم!
ان شا الله :-)
چرا پیش اومده
دوسالی هست که به بهانه دانشگاه هیچ عروسی نرفتم
(:
پاسخ:
که اینطور...
:-) 
فکر می کنم همگی ؛ حتی شده برای یک بار این حس رو تجربه کردیم ! حتی تو جمع های صمیمی تر از مهمونی ِ فامیل درجه 2 .
پاسخ:
برای همه یه بار پیش میاد نه همیشه...
فال نیک خوبه!

چه حس بدی هست
از جشن های شلوغ خوشم نمیاد....
پاسخ:
:-)

شلوغی به اندازه غربت مرموز نیست!
سلام
سعی کنید اینجور نباشه دیگه
عادت کردن به تنهایی و نداشتن یه دوست پایه تو این جور مراسمات به مرور آدم رو غمگین میکنه
پاسخ:
سلام
دوستان خودشون رو مشغول میکنن به ندای خواننده یا دی جی!

+یار بِه ز دوست...
‌شما چقدر مظلومید، دلم سوخت :))
پاسخ:
اینقدر هم مظلوم نیستم! ;-)
میرفتید وسط شما هم حرکات موزون انجام میدادید تا از غریبی در میومدید:-)
پاسخ:
در تمام عمرم 30 ثانیه وسط بودن را تجربه کرده ام!! شاید هم کمتر!
تنها رقصیدن غربت بیشتری داره :(
پاسخ:
موافقم که رقص، پارتنر می خواهد...
سلام 
باز خوبه یه همدرد داشتید .... غریبی بد دردیه 
پاسخ:
سلام
همینطوره...
حس غربت همراه همیشگی من تو جمع های فامیلیه. هرکسی یه پارتنر داره, پارتنر ما هم اینه دیگه :)
پاسخ:
فکر نمیکردم افراد غریب در فامیل زیاد باشن
اما انگار هست...
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۰۴ نیمه سیب سقراطی
پس میشه عنوان پست رو آووکادو هم گذاشت ؛)
همیشه به شادی :)
پاسخ:
اسم خودمم هست اما زیر پست! ;-)

+ممنونم :-)
به به.
همیشه به عروسی بگذره امسال.
پاسخ:
ان شا الله :-)
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۳ گمـــــــشده :)
ایشالا همیشه به عروسی...
خوب می شد یلوسلاو هم مجرد بود. با هم دیگه غریب نبودین...
من تو عروسیا فقط شامشو دوست دارم. دیگه هووووچیش به من نمی چسبه..:|
پاسخ:
متشکرم 
شام ش هم خوبه اما نه همیشه! ;-)
اسمش چقد سخته😯
مبارک باشه :)
سال خوش یمنی هم باشه برای شما :)
پاسخ:
سپاس
همچنین برای شما :-)
چرا شده...
احساس غربت بین اقوام حتی  درجه دو..
گرچه این جا آشیان دارم غریبم
پاسخ:
هوم
کم کم دارم حس میکنم اکثر بلاگر ها به نوعی غریب اند!
اتفاقا دیشب و پریشب که مراسمات عروسی دوستم بود بشدت حس غربت میکردم..
پاسخ:
غربت شما طبیعیه
اما در مراسم عروسی فامیل نزدیک طبیعی نیست...
ان شاءالله همیشه به شادی براتون بگذره :)
پاسخ:
متشکرم :-)
به نظرم هنر نیست دور بودن از جمع، هنر اینه وارد جمع بشی و تاثیر گذار باشی..
در مورد عروسیم به نظرم اگر کسی عروس یا داماد براش اهمیت دارن باید حضور مفید و پر رنگی داشته باشه سیاه لشکر بودن تو عروسی اصلا جالب نیست انشالا شب عروسی خودتون متوجه این موضوع میشید
پاسخ:
بله بله...
چند سالی میشه که دیگه عروسی بهم نمیچسبه
کلا از مکانای شلوغ زیاد خوشم نمیاد:-\ 

البته همیشه از اقوام درجه دو سه بودیم ممکنه برای اون باشه:-D 
پاسخ:
نمیدونم چمون شده که تحمل شلوغی رو نداریم...

+احتمالا
تا خط اولو خوندم کلی خندیدم:)))))
یه خاطره بسیار جالب از پاپیون واسم یادآوری شد:)))))
پاسخ:
:-))
شما کار درستو کردین ک نرفتین وسط و حرکات موزون انجام ندادین 
خیلی خیلی حس بدی دارم نسبت ب رقص اقایون
ان شاالله همیشه ب شادی و خوشی باشین..
پاسخ:
سپاس :-)
دلتون هر جا که هستین شاد باشه :)
خیلی زیبا نوشتید
پاسخ:
سپاس :-)
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۶:۵۹ مــــــــ. یــ.مــ
:)


همیشه‌ به جشن و شادی
پاسخ:
سپاس :-))
این خیلی خوب بود
اونقدری که اروم اروم اومده و نمیزاره هیچ کلمه ای بیاد تا بتونم بنویسمش و ارسال رو بزنم 
چند بار خوندم خواستم چیزی بنویسم ولی نشد 
داشتم فکر میکردم این لحن نوشتن میتونه داستان نویس خیلی خوبی بکنه ..اینحوری  منظورم با دریا ی پشت کلمات  بازم بنویسید  ( خیلی خوبههه )....
البته فک کنم اگه بخوام داستان بنویسم  خیلی بد بشه   :| ..شما تلور منو خونده بودید ؟ 
پاسخ:
متشکرم از لطف شما :-)

+شما نویسنده ی خوبی هستید، خواه داستان باشد... خواه غیر داستان....
نخوندم متاسفانه...
موسیقی همونقدر که آدمهارو به هم نزدیک میکنه،از هم دورشون هم میکنه...بستگی داره چه نوع موسیقی ای باشه و کجا پخش بشه!
پاسخ:
همینطوره...
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۲ ستاره ی باران جاودان
همیشه به جشن و شادی باشین

من که زیاد احساس غربت کردم توی عروسی ها :|
پاسخ:
متشکرم :-)

+مثل این که مشکل در بلاگر ها مشترکه!
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۰ ستاره ی باران جاودان
بلاگرها معمولا درونگراتر از سایرین هستن برای همین نقابی زدن و بلاگر شدن :) ماهایی که اسم مون هم مستعاره که دیگه هیچی اوضاع مون اورژانسیه :)) 
پاسخ:
کاملا موافقم...
چقدر بد که حتی در بین اقوام ادم احساس غریبی میکنه این اصلا خوب نیست......غریبه ها شدن دوستامون ....اقوام شدن غریبه .... 
پاسخ:
همینطوره
چه عکس زیبایییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلی قشنگه
پاسخ:
:-))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">