اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

کَمَند

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

دلم برایت تنگ شده، برای لب هایت که با مَکِش فوق العاده شهر را می بلعد. برای موهایت با رنگ تازه، برای آن که با مُدِلش گلوی شهر را فشار دهد. برای چشمانت که سیمای شهر را زیبا کند، که آسمانِ امروزِ شهر را از غبار خالی کند.



دریافت
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
آوو کادو

آووکادو

نظرات  (۲۰)

۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۴ مهدی ابوفاطمه
لایک
خوش به حال شهر!
:)

زیبا...  
سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم

آدم های دل تنگ دلشان هیچ هم تنگ نیست!...
آخر میدانی...؟...
باید دلی به اندازه ی دریا داشته باشی...
وقتی دلتنگ  می شوی...

باید دلتنگی را تحمل کرد...بادلی که به اندازه ی دریا جا دارد!
پاسخ:
باید دلتنگی را تحمل کرد
بادلی که به اندازه ی دریا جا دارد
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۴ آریانا م.ف
سلام
اهنگه حال خوبی داره. متنت غم داره. اما حال خوبیه. خوشا به حال صاحبش. خوشحا به حال اونی که واسش شعر میشه گفت.
پاسخ:
...
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۵ آریانا م.ف
این اهنگ انقدر حس خوب بهم داده که نمیتونم بازم نیام و ازت تشکر نکنم. ممنون بابت گذاشتنش توی وبت.
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
:)
پاسخ:
:-)
سلام
من نویسنده نیستم. ولی خوشحالم نوشتمُ خوندُ اومدی وبلاگم دوستم
+ مچکرم
پاسخ:
:-)

+خواهش میکنم
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۲ آقای سر به هوا ...
بلاگ خوبی داری نوشته هات حس خوبی بهم میده .
ممنون که بهم سر زدی ...
پاسخ:
:-)
۰۴ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۵ فروردین دخت
این آهنگ  حجره ی فیروزه تراشی (ماه و ماهی) عالیه..هر روز میام وبتون بهش گوش میدم...
پاسخ:
:-))
آهنگها خیلی خوب بودن :)
پاسخ:
:-)
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۱ فاطمه بانو
آهنگای شاد خیلی دوست دارم...
مخصوصا اگه توش "دوسِت دارم" داشته باشه :)
پاسخ:
خیلی هم خوبه که دوست داری :-)
عاااالی بود .. :)
پاسخ:
:-)
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۸ رها مشق سکوت
عنوان و تصویر منو یاد این بیت انداخت:

گفتند که او عاشق گیسوی کمند است
موهای من از عصرِ همان روز بلند است....
پاسخ:
عالی بود :-)
خیلی قشنگ بود :))
پاسخ:
:-))
دلم تنگ شده...
پاسخ:
...
پستای این ص رو یکی درمیون خونده بودم همشون عالی بود
 اینجا هم ک مدادرنگیه ابی هس الان دیدم یک ماه و سه هفته ی قبل اینو اپلود کرده بودم ک بذارم وبم ولی هنوز توی لیستم هس و نذاشتم
هم پستا وهم این اهنگ و هم خلیج همه عالی...
مرسی
پاسخ:
ممنون از حُسن توجه شما :-)
سلیقه ی موسیقیایی تون واقعا خوبه جناب
پاسخ:
لطف دارید شما :-))
اهنگ رو بیشتر دوست داشتم .ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">