اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

حتی می توانید به دوستانتان هدیه دهید!

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۵ ب.ظ


کاش می شد سوزن بزرگی، سوزن خیلی بزرگی، سوزن خیلی خیلی بزرگی از قطب شمال در زمین فرو کرد تا از قطب جنوب بزند بیرون و بعد زمین را مثل فرفره روی نوک سوزن آن قدر تند چرخاند تا همه ی آدم ها از روی آن پرت شوند بیرون.

رساله درباره نادر فارابی/مصطفی مستور/نشر چشمه

+هر چند نمی توان بر روی هنر و ادب قیمت گذاشت اما چون در زمانه ی وابسه به سکه زندگی می کنیم، می توانم در وصف این کتاب بگویم که ارزان قیمت است و بسیار پر ارزش... در این حد که پول پرداختی برای خرید این کتابِ کم جثه، تقریبا بهای یک جمله از آن نیست!!!  اکیدا توصیه می کنم که این کتاب را چند بار مطالعه کنید؛ چند بار! 

موافقین ۲۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۱۴
آوو کادو

مصطفی مستور

نظرات  (۳۵)

جالب بود...
پاسخ:
:-)
در کنار یک هارد سیلیکون پاور و یک احتمالا روان نویس گران ! این کتاب مفت است ... 
پاسخ:
در کنار یک خودکار بیک و فلش 4 گیگ هم احتمالا ارزان است...!
آینی که شما میفرمایید سوزن نیست ، میخ طویله ست آقا :))))))
پاسخ:
بله! :-))
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ مترسک ‌‌
چشم :)
پاسخ:
ممنونم :-)
همینک دارد مطالعه میشود:)
در دست خواندن است...
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
مممممم
میزارمش تو لیست مطالعاتی :)
پاسخ:
سپاس :-)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۵ آفتابگردون ...
یادم میمونه
پاسخ:
:-)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۶ گُل نِگار
بهای کتاب کم..!
بقایش بسیار!
+حتما مطالعه میکنم..ممنون..!

پاسخ:
+خواهش میکنم :-)
کتاب های زیادی رو میشه هدیه داد 
من کلی کتاب خریدم در طول این نه ماه که الان دقیقا وقت خوندنشه!!
اگر تموم بشن حتما و چرا که نه ! این رو هم میخونم
پاسخ:
چقدر خوب که الان وقت خوندن کتاب برای شماست :-)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۹ مهدیه عباسیان
موافقم...
اما این هدیه را باید به اهلش داد.
پاسخ:
امیدوارم همه ی ما اهلش باشیم و بشویم :-)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۵ مستر آکولاد
یعنی میتونم هدیه بدم ؟
موضوعش چیه این کتاب ؟
پاسخ:
رمان کوتاه تقریبا فلسفی!
بعد من میرم توی اتاقم و درو قفل میکنم...نهایتش اینه که موقع چرخش زمین به در و دیوار میخورم ولی بیرون نمیفتم
پاسخ:
که اینطور! :-)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۶ بای پولار
قطعا رفت توی لیست باید خوانده شود ها. هر وقت خوندمش می آم و راجه بهش صحبت می کنم.
پاسخ:
فکر خوبیه :-)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۵ رفیعه رجعتی
مرسی موعرفی!:)
بعد از "من او" امیرخانی،حدمن این کتاب رو در اولویت قرار میدم:))
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
چنده مگه؟! :دی
متن انتخابیتون خیلی خوب بود :)) 
پاسخ:
7 هزار تومان ناقابل!

+ :-)
دقیقن میخواستم حرف دایناسور را بزنم!


رفت توی لیست خرید :)
پاسخ:
در کنار هر چیزی ارزان محسوب می شود!

:-)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۵ مهدی ایکس
حتما میگیرمش :)
نوشتم که یادم نره !

+ از محتوای وبتون خوشم اومد ;) دنبال شدید !
پاسخ:
:-)

+سپاس
به نظر من هر یک از آثار مستور تنها یک جمله اند که در صفحه اول شروع میشود و در صفحه آخر به پایان خودشون می رسند!
پاسخ:
هوووم
که اینطور!
۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۸ بانو ف تک نقطه
اولین باره فکر کنم تاکیدتون روی کتابی رو میبینم و برای همین حتما انجامش میدم :)
پاسخ:
لطف میکنید :-)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۰ مبهم الملوک
در خواندنی هایم حتما قرارش میدهم :)
ممنونم بابت معرفی :)
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۷ آبان دخت ...
ممنون...حتما سعی می کنم بخونمش.
:)
پاسخ:
:-)
مرسی بابت معرفی..حتما خونده میشه :)
قاب شعر و تک بیت انتخابی خیلی عالی
چند روز است ک در روزه ی دیدار توام
پر کن این فاصله ها را...
 ک دم افطار است
پاسخ:
خواهش میکنم 

+ :-)
براى ما که شهرمون کتابخونه هاش عتیقه ن و ‏
در کنار سینما نداشتن کتابفروشى غیر درسیم نداره خریدن هر کتابى به دلیل هزینه ى ‏پست ‏
ارزون تموم نمیشه ...

یهو سر درددلم باز شد

پاسخ:
آرزوی توسعه ی فرهنگی و هنری، برای همه ی شهر های ایران را دارم...

+شما فرصتِ بزرگی دارید! اگر شهرِ من بود، اولین کتاب فروش آنجا می شدم...
شما کتاب راز فال ورق رو خوندین ؟ ‏
خیلى کتاب خوبیه ‏
و اکیدا ‏پیشنهاد میشه ‏

توى سایت ‏goodreads هستید ؟ ‏

پاسخ:
خوانده ام و از همان نویسنده (یوستین گردر) "دنیای سوفی" هم مطالعه کردم که هر دو کتاب به طرز ظاهرا ساده ای فلسفه وجودی انسان را بررسی میکنند...!
قبلا هم سینما داشت هم کتابفروشى غیر درسى ‏

هر دو ورشکست شدند از بى رونقی ‏
و جالبیش اینه یه شهر نزدیک شهر ماست ‏
که شاید فقط یه خیابون داشته باشه و بى شباهت به ‏
روستا نیست ولى مردم خیلى کتابخونى داره و یه ‏
کتابفروشى معروف و ‏پر رونق و اسم جالبیم داره
آب در خوابگه مورچگان !
خلاصه که تو شهر ما با وجود شونصد تا کتابفروشى کنکورى و کمک آموزشى و آکادمیک
یه کتابفروشى غیر درسى نداره ‏

منم دنیاى سوفى رو خوندم ولى به نظرم راز فال ورق از لحاظ قصه غنى تر بود ‏

پاسخ:
عجیب است داستان این دوشهر نزدیک به هم...
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۱ آقای سر به هوا ...
کاش میشد واقعا ...
پاسخ:
هوووم...
وقتی آووکادو کتاب معرفی کنه، باید خرید:)
پاسخ:
:-))
ممنون بابت معرفی :)
حتما میخونم...
پاسخ:
ممنون از شما :-)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۴ اسپریچو ツ
یعنی مستور میتونه یه کتاب خیلی خوب بنویسه؟
پاسخ:
نمیدونم!
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۹ بلاگر کبیر ^_^
نوشته شد در لیست کتابهای آینده ام..
اسم شما رو هم نوشتم بغلش که اگه دوستش نداشتم بیام کچلتون کنم بخاطر معرفیش :)
پاسخ:
اوه اوه!! :-))
۱۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۸ روح الله فاضل
کتاب درباره نادر فارابیه؟ کی هست ایشون؟
پاسخ:
یکی از شخصیت های داستانه!
چه جالبه !
پاسخ:
:-)
چه شود☺زمین در حال چرخش رو دور تند...ایده باحالیه
پاسخ:
:-)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۰۹ آقای بنفش
من خواستم از این هم ارزان ترش کنم ، نشد ! (خواستم از کتاب خانه به امانت بگیرم که نداشت)
شهر ما هم چون شهر جیرجیرک است ، یک کتاب فروشی داشت که فروش نداشت و تبدیل به فروشگاه کود و سم شد ...
پاسخ:
چون کتاب جدیدا چاپ شده، کتاب خانه ها ندارند...

+امیدوارم که کتاب فروشی های شهرتان رونق بگیرد :-)
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۸ زندانی زندانی
به احترام مصطفی مستور
من اهل نظربازی نیستم اما بعضی چیزها نمیگذارد که بی تفاوت از کنارشان بگذری.
مصطفی مستور خیلی خوب است اما من برای خودم قدغنش کرده ام. چرا که آنقدر گیراست که از زندگانی بازم می دارد.
در نظر بازی ما بی خبران حیرانند،من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند.
پاسخ:
هوووم...
که اینطور...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">