اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

با اینا تابستونُ سَر بکنید...

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

فیلم:

The Apartment 1960/Billy Wilder - Drama film/Comedy-drama - 2h 5m
Some Like It Hot 1959/Billy Wilder - Thriller/Action - 2h 12m
The Godfather 1972/Francis Ford Coppola - Drama film/Drama - 2h 58m
The Prestige 2006/Christopher Nolan - Science fiction film/Drama film - 2h 10m
The Big Lebowski 1998/Joel Coen, Ethan Coen - Indie film/Stoner film - 1h 59m
The Man Who Wasn't There 2001/Joel Coen, Ethan Coen - Crime film/Drama film - 1h 58m
It's a Wonderful Life 1946/Frank Capra - Fantasy/Drama film - 2h 12m
Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004/Michel Gondry - Science fiction film/Drama film - 1h 48m
Forrest Gump 1994/Robert Zemeckis - Drama film/Comedy-drama - 2h 25m
The Wild One 1953/László Benedek - Drama film/Drama - 1h 19m
Psycho 1960/Alfred Hitchcock - Slasher/Thriller - 1h 49m
The Artist 2011/Michel Hazanavicius - Drama film/Comedy-drama - 1h 54m
The Intouchables 2011/Olivier Nakache - Drama film/Comedy-drama - 1h 53m

کتاب:

رساله درباره ی نادر فارابی/مصطفی مستور/نشر چشمه
هنر شفاف اندیشیدن/رولف دوبلی/عادل فردوسی‌پور، علی شهروزستوده، بهزاد توکلی‌نیشابور/نشر چشمه
استخوان خوک و دست‌های جذامی/مصطفی مستور/نشر چشمه
بوف کور/ صادق هایت/انتشارات روزنامه‌ ایران
نونِ نوشتن/محمود دولت آبادی /نشر چشمه 
جای خالی سلوچ/محمود دولت آبادی /نشر چشمه 
یوزپلنگانی که با من دویده‌اند/بیژن نجدی/نشر مرکز
جایی دیگر/گلی ترقی/نشر نیلوفر
سه گانه نیویورک/پل استر/انتشارات افق
خداحافظ گاری کوپر/رومن گاری/سروش حبیبی/انتشارات نیلوفر
کافه پیانو/فرهاد جعفری/نشر چشمه

موسیقی: 

آلبوم "امیر بی گزند" محسن چاوشی
آلبوم "حس تنهایی" ابراهیم حامدی
آهنگ "بهت گفتم" ابراهیم حامدی
Shakira/Empire
Katy Perry/Firework
Song For A Stormy Night/Secret Garden
Adele/Someone like you
Adele/Set Fire To The Rain
Hans Zimmer/Interstellar
 (Hans Zimmer/Inception(Time

مستند:

Human 2015/Yann Arthus-Bertrand - 3h 10m
Cosmos: A Spacetime Odyssey 2014/American television series
Close-Up 1990/Abbas Kiarostami - 1h 40m

خوراکی:
بستنی یخی میوه ای [کلیک]


با تشکر از دعوتِ یکتا به این بازی وبلاگی... 
دعوت می شود از تک مدی، مبهم الملوک، بانو ف تک نقطه و آبان دخت به این بازی :-)
موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۷)

من که فعلا باید با کتابای درسی سر کنم تابستونو :)
پاسخ:
:-))
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۱ آبان دخت ...
خیلیم عالی :))

کتابا بخش دوست داشتنی این بازین :) 

ممنون.
لبخند.
پاسخ:
:-))
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۴ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
با تشکر از دستور بستنی:)
واقعا از اول حواسم پرت عکس بود
پاسخ:
;-))
عجب پیشنهاد های خاص پسندی! 
پاسخ:
:-)
به قول ِ یکی از دوستان ؛ چه راه درازی دارم من در مقابل این معرفی ها  .

مرسی (: .
پاسخ:
جالب فرمودند ;-)

+خواهش میکنم :-)
ماشالا چقدر فیلم :)))

من چرا هیچوقت حوصله نداشتم فیلم ببینم؟! :|
پاسخ:
:-))

+امیدوارم ازین به بعد حوصله دار بشید :-)
احسنت ! ولی من بی حوصله م
 باچیزای دیگه تابستونو سر میکنم! :))
پاسخ:
مثلا چی؟! ;-)
ای بابا
من شیرازیم رفیق..
پاسخ:
که اینطور..:-))
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۸ سکوتـــــــــ پاییزی
چه پیشنهادات متفاوتی! !!مخصوصا کتاب ها! فقط کافه پیانو رو خوندم بینشون کاش میشد مثلا بخشی از کتابها رو هم بذارید! آیکن یه آدم پر توقع:))
پاسخ:
کاش میشد بذارم! ;-)
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۷ مبهم الملوک
ممنون از پیشنهاد های به این خوبی :)
حتما امتحانشون می کنم
همش به کنار اون بستنیه ^______^
ار دعوتتون ممنونم :)
پاسخ:
:-))
خواهش میکنم :-)
چه پیشنهادهای جذابی ^_^
پاسخ:
:-)
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۲ هولدن کالفیلد
هیچم پیشنهاد های جذابی نبودن :| (الکی من متفاوتم) :|

پاسخ:
که اینطور..:-))
ممنون بابت‌ پیشنهادا...
مخصوصاکتابا :)
پاسخ:
:-))
بستنی و موسیقی یه طرف کتاب و فیلمم یه طرف! 
درکل پیشنهاداتون جذابن، ممنون.
پاسخ:
:-))
نگم دیگه :)))
پاسخ:
:-))
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۹ فروردین دخت
خیلی هم عالی :))

اما من بستنی یخی دوست ندارم..!!!!!

Hans Zimmer: تا حالا نمی شناختمش!!!
 فیلما هم تا حالا هیچ کدومو ندیدم!!
..................................
مرسی بابت این پیشنهاد خوب..
شاید باورتون نشه...امروز داشتم با خودم  می گفتم که کلی حوصله ام سر رفته و باید چند تا فیلم ببینم اما نمیدونستم چ فیلمی..ممنونم!
پاسخ:
خواهش میکنم :-))
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۱ آبان دخت ...
هی با خودم خوش بودم که آخجون هیشکی منو دعوت نمی کنه تو این بازی :))) آخه انتخاب سخته :)) ولی با کامنتتون و اسمم اینجا...دیدمممم بعــــله بالاخره منم دعوت شدم...اونم از جانب آووکادوی عزیز :))
ممنون که دعوت کردین...
و انجام شد :)
پاسخ:
:-))
اون پیشنهاد خوراکی و بچسب :)))
پاسخ:
:-))
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۴ ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
بستنی :(
دهنم اب افتاد :(
پاسخ:
دست به کار بشید :-)
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۱ نیمه سیب سقراطی
آخجون چقدر فیلم ، فقط دوتاشو دیدم :)
من اصلا نتونستم با بوف  کور ارتباط برقرار کنم ؛)
حس تنهایی و جان جوانی ابی جدا محشره :)

+ خیلی سپاس 

پاسخ:
کلا ابی محشره :-)

+خواهش میکنم :-)
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۸ بانو ف تک نقطه
چقد کتاب و فیلم هست که باید خوند و دید .. حس استرس دم کنکور بهم دست داد که آدم فکر میکنه هیچی نخونده و تباه کرده عمرو :))

بابت دعوت هم متشکرم ^_^
پاسخ:
:-)))

+خواهش میکنم :-)
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۰ آقای خوش فکر
از بین این همه ، من فقط آلبوم امیر بی گزند برام آشنا بود !
البته این آلبوم رو بسیار بسیار دوست دارم و باید بگم که فوق العاده هست ... مخصوصا اولین ترک امیر بی گزند ...
پاسخ:
همینطوره :-)
چقـــــدر پیشنهاد فیلم در حینِ این بازیِ!وبلاگی داده شده!! کی وقت میکنه همه رو بگیره و ببینه؟! :))
و همچنان پیشنهادِ خوراکیتون خیلی دلچسبانه‌ست :))
پاسخ:
فیلم یه جور خوراکه که گرسنه به سراغش میره!

+ :-))
بهُ بهُ به
عجب سلیقه‌ی هیجان انگیزی آووکادو
وان آو دِ بستس!!
اون بخش فیلمُ گذاشتم تو اولویتای عملیاتیم!
...
و ممنونمند بابت دعوت
حتما شرکت میکنم
:)
پاسخ:
متشکرم :-)

+لطف می فرمایید :-)
کتاب ها، فیلم ها، موسیقی....خیلی شبیه ه به سلیقه ی من :)

ممنون از پیشنهاداتتون
پاسخ:
:-)

+خواهش میکنم 
بستنی عالی بود :) عالی
حتما درست میکنم بعدشم میزارم وبلاگم عکساشو...وای چقدر خوشمزه به نظر میرسن :)))))))
پاسخ:
حتما این کارو انجام بدید :-))
بسیار بسیار تشکر
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۶ ماهی نفس کش
کتابـ هایی ک معرفی کردین عالی ـَن :)
بسی تشکر :)
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۵ ماشین نویس
سلام
چه خوب
از این لیست ها
من فقط فارست گامپ دیدم. پرستیژ را طاقت دیدن کاملش را نداشتم
کافه پیانو خواندم
امیربی گزند گوش کردم
ولی از همه مهمتر اینکه
بستنی یخی زیاد خوردم
پاسخ:
سلام
خیلی هم عالی :-)

+پرستیژ رو تموم کنید ;-)
۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۲ آقای فِلینت
با بستنی ها هستم!
با بقیه نچ!
کی حال این همه برنامه ریز و درشت رو داره اخه!

طاق باز جلو کولر دراز بکشی و فقط بستنی بخوری همین!
پاسخ:
که اینطوزر...!
سلام..

مطلب اول اینکه چ خوب شد شما cosmos و نوشتین من ثبت مطلبمو زدم بعد ک برگشتم دیدم گفتم آخ آخ ننوشتم چرا بعد دیدم چون لینکشو گذاشته بودم بخوام دوباره اضافه کنم ی کم قشنگ نیست ی کمم تنبلیم اومد حقیقتشو بخواهین..

فیلما ک خیلیاشو دیدم و عالین کتابارو بعضیاشو خوندم بعضیاشو نه ک مرسی بابت معرفی..
من ک با صدای ابی زندگی میکنم..امیر بی گزند برای من ی آهنگ نیست خیلی فراتره..
ولی موسیقی خاجی بیشتر انریکه گوش میدم

بابت همه تشکر
پاسخ:
سلام

خواهش میکنم 
تشکر از توجه شما :-)
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۰ محسن نعمتی ارا
من فقط قسمت بستنی یخی اش رو دوست دارم....

پاسخ:
:-)
سلام
بیا وب کوچه باغ
نظرتو بگو عضو هم بشو برای کنار هم بودن
منتظرم
پاسخ:
سلام
:-|
آخ گفتی کتاب!
به این سایته سر بزنید کلی کتاب رمان باحال داره
پاسخ:
:-)
سلام.
چه پیشنهادهای خوبی...
 خدا حافظ گاری کوپر کتاب نابی است از آن هایی که حتما باید خواند. 
و جای خالی سلوچ....بی نظیر است ... با اینکه تلخ و گزنده است تا حدی که من با این کتاب اشک هم ریخته ام 
پاسخ:
سلام
 
+موافقم :-)

سلام


کلا فیلم ها که برام غریبن.هیچکدوم ندیدم .به جا یکی شون revelent را میزاشتید :)


ولی کتاب ها عالین.اون چندتایی که حذف کردم که عالین پس حتما اینا هم خوندی هستن.


رساله درباره ی نادر فارابی/مصطفی مستور/نشر چشمه

هنر شفاف اندیشیدن/رولف دوبلی/عادل فردوسی‌پور، علی شهروزستوده، بهزاد توکلی‌نیشابور/نشر چشمه
استخوان خوک و دست‌های جذامی/مصطفی مستور/نشر چشمه
نونِ نوشتن/محمود دولت آبادی /نشر چشمه 
یوزپلنگانی که با من دویده‌اند/بیژن نجدی/نشر مرکز
جایی دیگر/گلی ترقی/نشر نیلوفر
کافه پیانو/فرهاد جعفری/نشر چشمه

بعد....مستند close up  هم عالیه.


خیلی خوب بود.
پیروز باشید
پاسخ:
سلام

+متشکرم از توجه شما :-))
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۸ دختر اسمانی
(: چقداینا حس خوبی دارن
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">