اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

اولین مهمان پاییزی

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ

اولین مهمان پاییزی از پنجره آمد...


بشنوید تا پاییزی شوید...  دریافت

عکس: آووکادو 1394.6.30
مدیا: رادیو چهرازی

نظرات  (۱۳)

رادیو چهرازی عالی بود
اشکم دراومد...
پاسخ:
...
۰۵ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۴ فاطمه بانو
همیشه قاصدک حس خوبی بهم داده...
پاسخ:
مخصوصا حسِ اولیش در هر سال عالیه:-)
چه عکس خوبی
پاسخ:
:-)
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۸:۱۶ لو راز پام
چه مهمون دلنشینی:)
آخرین باری که قاصدک فوت کردم یادم نیست
پاسخ:
امسال امتحانش کنید :-)
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۷ رفیعه رجعتی
همیشه قاصدک ها زورشون از من خعلی بیشتره!نمیتونم ب دس بیارمشون...:((
پاسخ:
یه کم با محبت نگاهشون کن
خودشون میان پیشت!
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۱ رفیعه رجعتی
اسمت منو یاد زندان فاکس ریور تو فرار از زندان میندازه!اون هیکلیه!:|
پاسخ:
میدونم کی رو میگی
اما اسمش یادم نمیاد!!

+ آووکادو +
گفتم بیا بشین ، پاییز خیلی یاد تو میکنم....
دیگه از اینا ندارین صدای راوی خیلی خاطره انگیزه؟؟؟
پاسخ:
لینک مجموعه پادکست های "رادیو چهرازی" رو توی بخش "روزانه های آووکادو" گذاشتم :-)
۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۳ خانم انار
پاییز...

هر روز پاییزه...
پاسخ:
...
+سَلام:)

+چ قالب نازی:*

+ آهنگ را میدوستم
پاسخ:
سلام
ممنونم
:-)
پاییز عشق منه. ..
پاسخ:
:-)
فک کنم حتی تو سن هشتادسالگی هم با دیدن قاصدک پر از حس های خوب بچگانه بشم :)
پاسخ:
عالیه
خوش به حال شما :-)
وای این عکس خودتونه؟ اگه هست چه جای قشنگی زندگی میکنید.
امیدوارم قاصدک خوش خبری باشه
پاسخ:
از خودمه
متشکرم 
میشه بپرسم کجا زندگی میکنید .خیلی قشنگه 
پاسخ:
این قاصدکِ محل زندگی من نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">