اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

جاده ای که ساخته بودم از روی خودم گذشت...

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ

از روز جمعه درحال تجربه ی شدیدترین سرماخوردگی زندگی ام هستم؛ طوری از پا درآمدم که حتی توان راه رفتن و غذا خوردن را هم ندارم و قاشق های سوپی را که خواهرم هر چند ساعت یک بار در دهانم می گذارد، به سختی پایین می دهم. همین الان بعد از دو روز گوشی ام را روشن می کنم. با رئیس دانشکده و رئیس دو آموزشگاه تماس می گیرم. لازم نیست درخواستی داشته باشم؛ خودِ آنها با شنیدن صدای تغییر یافته و وحشتناکم تا شنبه ی آینده تمام کلاس هایم را تعطیل می کنند و مرخصی تا آخر هفته صادر می شود! کار تئاتر هم که تا بعد از محرم تعطیل است، پس من در حال حاضر یک آدم مریضِ فوق العاده بیکار هستم! فقط باید یک کار را تمام کنم... می خواهم محکم باشم و پیشنهاد یک سفر را رَد کنم، سپس از زندگی و مرخصی ام لذت ببرم... شاید هم با خودم سفر بروم...
موافقین ۲۰ مخالفین ۲ ۹۵/۰۷/۱۱
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۶)

خیلی سخت
ای کاش دلتنگی درحد همین چند رو سرماخوردگی بود
دلتنگی مثل خوره میفته به جونت از درون میخوردت

سفر برید باخودتون
پاسخ:
دلتنگی...
قشنگ حالِتو میفمم .. آدم حوصله هیچکاری رو نداره .. از طرفی هم از بیکاری حوصله‌ش سر میره :|
پاسخ:
هوووم...
۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۷:۴۱ آفتابگردون ...
ان شاء الله حالت بهتر بشه؛
هم جسم و هم روحت...

الان از انقلاب برگشتم. دوتا کتاب خریدم. حالم خوب شد واقعا!
دیروز از گلای گلدون همسایمون، قلمه زدم آوردم با خودم تو اتاق!
برای یکی از دوستای خوبم پیکسل گل گلی نازی گرفتم راستی! یه بیت زیبا هم روش نوشته:)
با اینکه یک نفر...سخت دلمو شکست...اما.......زندگی هنوز درجریانه با خوشی های کوچیکش، با لبخند گلهای گلدون، با بوی کتاب ها، با دلگرمی حضور یک دوست خوب، با حس نزدیک یک درخت!
کمی با خودت مهربونتر باش لطفا...
پاسخ:
مهربونم...

+متشکرم :-)
ان شا الله هر چه زودتر بهتر میشید ...
پاسخ:
متشکرم :-)
منتظریم که خوب بشید :)
پاسخ:
توکل بر خدا :-)
۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۱ Vincent Valantine
ان شاء اله که زود حالت خوب بشه و اینکه اگه پیشنهاد سفر همون پیشنهاد پست قبله به هیچ عنوان نباید قبولش کنی :|:|:|:|:|:|
اصلاً به عقلت شک می‌کنم بخوای  همچین پیشنهاد وحشتناکی قبول کنی:|:|:|:|:|:|
پاسخ:
سپاس:-)

+گاهی خودمم به عقل خودم شک میکنم!
اما مطمئنا نمیپذیرم ...
تصمیم خیلی درستی گرفتید!
انشاءالله با پشت سر گذاشتن این بیماری، همه ی ناراحتی های روحی رو هم پشت سر بگذارید و دوباره به خودتون برگردید
پاسخ:
ان شا الله...
چه مردم خوشبحالشونه سرما میخورن!
"الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی"ه؟!
پاسخ:
الان کجاش خوش به حالمه؟!
با تمام وجودم برات آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم
پاسخ:
سپاس :-)
هوممم...وقتی روح آدم آزرده بشه کار جسم ساخته س...امکان نداره هیچیش نشه...
امیدوارم خوب شید آووکادو...
و اینکه سفر...با خودتون...خیلی خوبه...اگه موقعیتشو دارین دریغ نکنین :)
پاسخ:
متشکرم 
:-)
ببین ظرف چند ساعت سیستم ایمنی بی نوا چی به سرش اومده...
دست خدا بالای همه دست هاست

خب، بریم یه مدت جنبش شادسازی شخصی داشته باشیم
چقدرررر من از خط اخر استقبال میکنم
و حتی در راستای همین خط، یه پیام ضمیمه خدمت نگارنده ارسال میشود
باشد که یه عکس فوتو بای اووکادو از یه طبیعت حالِ نگارنده خوب کن ببینیم به زودی:)
پاسخ:
پیام ضمیمه ی شما دریافت شد!
بسیار سپاسگزارم از لطف شما :-)
خوب باشی گل پسر :)
ماهی هم بخور 

پاسخ:
ممنون
چشم :-)
هوا به قدری یهو تغییر کرد که همه یه چند روزی مریض افتادن تو خونه ...
پاسخ:
همینطوره ...
ان شا الله از همه نظر سالم و سرحال باشید:)
پاسخ:
متشکرم :-)
امیدوارم سلامتی کاملتو بدست بیاری ب زودی :  )
پاسخ:
متشکرم :-)
سفر رو قبول نکنین یه وقت o_O
پاسخ:
چشم
هر جور حساب میکنم به نفعتون شده یه جور توفیق اجباری :)
سرما خوردگی بهانه نرفتن به سفر
مرخصی هم بهانه با خود سفر رفتن … ؛ )
امیدوارم هر چه زودتر سرحال بشید هم روحی و هم جسمی
پاسخ:
سپاس :-)
این سفر حالتون رو بدتر میکنه,,نیاز به یک نه محکم هست واقعا...
به امید سلامتی کامل..
پاسخ:
متشکرم :-)
ایشالا هرچه زودتر حالتون خوب بشه :))
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۷ رفیعه رجعتی
بعضی از مریضی ها مزیت دارن!باعث میشن برای مدتی،"خودت" رو پیدا کنی!:) 
پاسخ:
هوووم..:-)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۱:۳۲ بانو ف تک نقطه
شما اونقد ضعیف به نظر نمیاین که با یه باد پاییزی بیفتین .. از یه جا دیگه خالی شدین ، زده به سیستم دفاعی ..


دکترای تجربی این رشته رو دارم :|



فارغ از شوخی و جدی امیدوارم به زودی خودتونو پیدا کنید .. خود آروم و سرزنده تون رو ..
پاسخ:
احتمالا...!

+متشکرم :-)
اونجاش که همه ی کارا کنسله دیگه :دی
پاسخ:
:-)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۳ شاهزاده شب
میگذره...
خوب باشین :)
پاسخ:
:-)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ عای عم بــــهـــــار D:
من خیلی بی ربط دوست دارم نتیجه بگیرم خواهر داشتن خیلی خوبه :|
با تچکر ، ددابظ :| 
:)
پاسخ:
عجب نتیجه گیری غافلگیر کننده ای! ;-)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۰ بلاگر کبیر ^_^
الان شما از آهوی زخمی بی دفاع تر به نظر میرسی :)
خوب میشی نگران سرماخوردگیت نمیشم.
اصلا روایت داریم آدم باید یه وقتایی یه جوری سرما بخوره که یه هفته دراز به دراز بیفته :)

از تصمیمت خیلی خوشحال شدم. آفرین به شما. محکم شو.از درون خودت رو صبور کن.. به گذشت زمان احترام بذار و عجول نباش..
حالت خیلی خوب میشه یه روز که دور نیست اونوقت میشینی دونه دونه جوونه های زندگی که تو دلت زدن رو نوازش میکنی :)

پاسخ:
مرسی بابت این جملات زیبا :-)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۰:۱۱ تـیــدا ...
ان شا لله زودتر خوب شین

به نظر من تنهایی سفر برین خیلی خوبه بخصوص اگه جنوبی نیستین برین سمت جنوب هم هواش داره خوب میشه هم عزاداری شون قشنگه آدم میتونه راحت گریه کنه و غریبم هست همه میذارن پای محرم و هی سوال پیچ نمیکنن آدم ُ
پاسخ:
متشکرم

+ممنونم از پیشنهادتون
ان شاالله که حالتون هرروز بهتر از دیروز بشه... 
پاسخ:
سپاس :-)
۱۲ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۳ سکوتـــــــــ پاییزی
مخلوط میوه ها مثل سیب و خیار به همراه یه مقدار عسل برا سرما خوردگی عالیه: )امتحانش کنید زود خوب میشید ... بعد از تعطیلاتتان نهایت لذت را ببرید؛;-)
پاسخ:
سپاس از پیشنهاد شما :-)
جالب بود
انشالله زودتر خوب بشین ... !
پاسخ:
سپاس
۱۳ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۲ پری سپهری
انشاا.. خوب میشید
پاسخ:
ممنونم
آووکادو بهتره؟!
پاسخ:
خداروشکر
خیلی بهترم :-)
بهتر شدین آووکادو؟ :)

:: الان و در این ثانیه من خیلی این پستو درک می کنم :/ و هیچ خواهری هم نیست قاشق قاشق سوپ بهم بده! هعی روزگار :/
پاسخ:
شکر... بهترم

+ان شا الله شما هم بهتر بشید...
حالت چطوره آووکادو جان؟؟؟
اوضاع دلت بهتره؟
پاسخ:
خداروشکر

+فعلا که خودمو سرگرم کردم
خداروشکر :))

:: ممنونم :)
پاسخ:
:-)
آووکادو ! خوبی؟!!
پاسخ:
شکر
بد نیستم...:-)
۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۲ یا فاطمة الزهراء
خوب نشدین؟ 
پاسخ:
خداروشکر بهترم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">