اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

وقتی که ...

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

وقتی تو نباشی دنیا کوچک می شود به قدر یک نقطه ... وقتی چشمانِ من، تورا نبیند، از لای پرده ها، دیوِ شیطانی خُرناس می کشد و نقشه ها دارد برای خوردنِ من ... آن زمان دنیا تنگ می شود، دلـَم می گیرد، می ترسم و گریه می کنم. تو که نیستی، انگار که کسی پشتی صندلی ام را برداشته باشد؛ شانه هایم سنگین می شوند و دستانم تاب می خورند دورِ تنم ... دیوِ سیاه از خانه ی کودکیم برمی گردد و قاشق قاشق توی دلم را خالی می کند. تو را که نبینم ... نمی شود ...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
آوو کادو

آووکادو

نظرات  (۸)

بسی مشخصه عاشقی.. :|
پاسخ:
:-0
چه زیبا بود
قاشق قاشق:-)
پاسخ:
:-)
۰۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۲۱ رفیعه رجعتی
منو میگه:دی
پاسخ:
:-0
قشنگ نوشتی...
مثلِ یه قسمت از داستانِ کوتاهِ :)
آفرین
پاسخ:
ممنون :-)
وقتی تو نباشی
من هیچم...پوچم
پاسخ:
...
بهتره یکم شکیبا باشین .هههه مشخصه که دل رو باختین .اقا اووکادو .نه بهتره بگم اقا عاشق .ههههه
پاسخ:
:-/
مگه دروغ گفتم از نوشته هاتون معلومه
خیلی خوب مینویسد. همینطوری که دارم تصادفی میخونم خیلی خوبه. 
من قبلا بلاگفا داشتم و البته هنوزم هست. بخاطر همین با ولاگهای خوب اینور زیاد آشنا نیستم ولی خوشحال شدم اینجا پیدا کردم
پاسخ:
سپاس :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">