اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت


بعد از برگزاری میان ترم درس مقاومت مصالح و نمرات افتضاح (میان ترم حذفی از 10 نمره_بالاترین نمره 3.7 !)، دانشجویان این کلاس نامه ای به مدیر گروه نوشته اند و زیر آن را با امضا سیاه کرده اند و از من شکایت کرده اند. این دانشجویان من را سخت گیر و بیمار روانی خوانده اند و گفته اند من باعث می شوم که آن ها از دانشگاه فرار کنند و خواستار تعویض استاد این درس شده اند! کاری به دانشجویان این کلاس ندارم اما از مدیرگروه انتظار نداشتم که به من بگوید که نمرات را در عدد 2 ضرب کنم وگرنه شغلم به خطر می افتد! باور کنید فقط یک سوم از مباحثی که در زمان دانشجویی خودم تدریس میشد را برایشان گفته م؛ یک سومِ ساده ی آن... 

عکس: آووکادو/مسابقه نقاشی خیابانی در دانشگاه به مناسبت روز دانشجو/اثر مشترک من و یلدا/  1392.9.16

موافقین ۲۹ مخالفین ۱ ۹۵/۰۸/۲۸
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۵۰)

((-: کاری به توهیناشون ندارم ولی خب حتما سخت بوده که حتی کسی نصف نمره هم نگرفته
((-: مدیر گروه به همین صراحت گفت که شغلتون به خطر میوفته
(-: ضرب دوهم کنین فک نکنم حتی نصفشون نمره بیاره : دی
پاسخ:
سخت نبود
واقعا اگر سوالات این امتحان را ندانند، بهتر است مدرک نگیرند و فرار کنند...!
نمیدونم چرا نقاشیو متوجه نمیشم یکم توضیح میدین چیه؟
پاسخ:
فشار درس ها از یک طرف و فشار خود دانشگاه از طرف دیگه رو نشون میده...
احتمالا شما دانشگاه ملی بودین و دانشجوهاتون آزاد یا غیرانتفاعی،نه؟ 
پاسخ:
بله...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۳ بانو ف تک نقطه
دانشگاه آزاد،دانشجوش حکم پوله براش .. شما حکم صرف پول ..
پس ترجیح میده دانشجوشو راضی نگه داره :)

متنفرم ازش!!!
پاسخ:
هوووم.. عجب تعبیری...
استاد سخت نگیر دیگه شما هم :دی
ولی به نظرم سختگیری تو درسایِ تخصصی لازم عه نه درس هایِ عمومی ... :)
پاسخ:
تعادل لازمه
نه سخت گیری بی مورد و نه بی سواد نگه داشتن کلاس!
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۶ پرتقالِ دیوانه
داداش منم یه زمانی استاد دانشگاه بود
انقدر اذیتش کردن و هی خلاف قانون خواستن کارایی رو بهش تحمیل کنن که طاقت نیاورد استعفا داد
پاسخ:
از این موارد بسیار است... باید تاسف خورد...
شنیدم مقاومت مصالح خیلی درس سخت و سنگینی هست 
++عجب دانشجوهایی 
ملت تو دانشگاه ما 6بار(بی اغراق گفتم این عدد رو)درس چهار واحدی که پیش نیاز همهٔ دروسش هست رو میگیره جرئت هیچ اعتراضی به هیچ جا رو نداره و اینکه کلاً اعتراضی هم نداره 
میدونه مقصر خودش هست .... 
چه دانشجوهایی .چقدر بی در پیکر هست این دانشگاه ازاد 
پاسخ:
بعضی ها فکر میکنن چون شهریه میدن حق هرگونه اعتراضی رو دارن...
چه حرفای بدی زدن ://
من الان قشنگ میتونم پیش بینی کنم برای امتحان میان ترمی که داریم همین اتفاق میفته :) بشخصه میدونم که علمم کمه -_- مشکل از علم دانشجوهاست...متاسفانه بچه ها تلاش نمیکنن برای یاد گیری و درس نمیخونن ولی خواهشا شما هم دیگه خیلی سخت نگیرید :)
بعضی از استادا یه جوری سوال میدن که اصن نمیدونی مجهول چیه و باید چی رو پیدا کنی :|

پاسخ:
واقعا سوالات سخت نبود
اگر از سوالات سخت استفاده میکردم هیچ کس نمره ای نمیگرفت!
(-:خب البته از نظرشما قطعا سخت نیستن 
(-:مرسی بابت توضیح
پاسخ:
خواهش میکنم 
کاش منم دانشگاه آزادی چیزی بودم
مدیرگروهشون چقد خوبه....
اینا نظر دانشجویانه منه

ولی درکل کار خوبی میکنین
بچهای دانشگاه آزاد هیچی بلد نیستن واقعا ولی به همون دلیل پول داشتن و احتمالا پارتی احتمال سرکار رفتنشونم بیشتره...
حالا که میرن سرکار لاقل بذار یه چیزیم حالیشون باشه
پاسخ:
واقعا...
اقا منم طراحی فنی دارم همون مقاومت مصالح شما :))) چیه بابا :|
میان ترم رو استاد حذف کرد خداخیرش بده گفت تصمیم گرفتم میان ترم نزارم ! چون تجربه ثابت کرده بچه ها نمیخونن و نمره از دست میدن کل نمره باشه برای اخر ترم !!
اما یک میان ترم دینامیک دارم سشنبه که هنوز نتونستم بخونم
پناه اوردم خونه با یه چمدون کوله که اینحا هم انقدر بهم ریخته که فکر کنم نشه خوند :|

+رابطه ی استاد داشنجویی همینه دیگه !! انگار طلب دارن همیشه !!
پاسخ:
حتما بخونییید...:-)

+وقتی ما دانشجو بودیم عاشق میان ترم حذفی بودیم! چون حجم درس رو برای پایان ترم کم میکرد...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۸ دچــ ــــار
دانشگاه ازاده ها 

ما اگه میخواستیم بچه هامون درس بخونن و اذیت بشن که نمیفرستادیمشون دانشگاه آزاد که ! 

شما هم دغدغه هاتون رو شخصی ادامه بدین :)

من جای مدیر گروه بودم میگفتم ببر رو نمودار اصلا :)
پاسخ:
که اینطور...!

+برای اذیت نشدن بهتر است اصلا دانشگاه نرفت!
یادمه استاد استاتیک و مقاومتمون تو دانشگاه آزاد هم تدریس میکرد... سوالای امتحان اونا رو به عنوان هم‌ورک میداد به ما... و من همیشه فک میکردم چرا خب این سوالا رو واسه امتحان ما نمیده که اوضاع معدل ما این همه نابود نباشه.... :/
ولی خب ته‌تهش هم چه آزاد چه سراسری چه هر جا دیگه، همین که وقتی فارغ‌التحصیل میشیم جایی بهمون کار نمیدن و میگن سابقه‌کار، یعنی تمام اون درسایی که خوندیم هیچی به هیچی!!!
پاسخ:
به قول مریم خانم احتمال سر کار رفتن دانشگاه آزادی ها بیشتره!
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۲ وال کوهان دار
اینم از اثرات صندلی های اضافه ی دانشگاهها!
پاسخ:
بله..!
اه شریفی بودین یا صنعتی اصفهان؟
پاسخ:
هردو رو تجربه کردم!
فرض ِ من این ِ که شما دروس های ترم های بالاتر رو درس می دید . یعنی قبلش یه سری پیش نیاز لازم بوده . اینا پیش نیاز ها رو به صورتی معنوی پاس کردن و اومدن اینجا و به قول ِ استادم : بسان آهو تو عسل گیر کردن.


پاسخ:
موافقم و به قول شیخ اجل: خانه از پاى بند ویران است... 
پس فردا این دانشجویی که هیچی بلد نیست با مدرکش به انضمام پارتیش میره سرکار و زور میگه به زیر دستیهاش که ده‌ها برابر بیشترش سواد دارند یا خانوادش فخر فروشی می‌کنند بچّه‌ما فلان جا مشغول به کاره و ...
تو همین دانشگاه دولتی هم که الانهم دوستان من مثلاً دانشجوی ارشد هست از صبح تا شب هرکاری می‌کنه جز درس خوندن بهشون میگم درس بخونید میگن شماها مهندسی هستید یا یکی دیگه‌اش که مهندسیه میگه رشته‌های شماها اینطوریه و ...
اصلاً اسم تحقیق و ... هم نیار انگار همون کارشناسی موندیم
پاسخ:
متاسفانه همینطوره...
من فقط به این فکر میکنم که اگر نسل قدیمی شاغل در کشور بازنشسته شوند، چه بلایی به سرمان می آید...
وااای امان از مقاومت مصالح واقعا!!! من دانشجوکه بوودم یه استاد داشتیم که مقاومت رو به بدترین شکل ممکن به اخر ترم رسوند و ما هیچی یاد نگرفتیم!! بعدش سر طراحی اجزا پدرمون درومد!!!!!!
واقعا نباید بذارن دانشجوها بدون فهمیدنش برن ترمای بعد ... از جمله خودم:))))
پاسخ:
متاسفانه دانشجوها بدون فهمیدن خیلی چیزها، خیلی جاها میروند..
خجالت نمیکشن با این نمره ها؟:/
حاا خدایی امتحانتون سخت بود یا نخونده بودن؟!
پاسخ:
واقعا نخونده بودن...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۹ نیمه سیب سقراطی
+ دانشگاه های دولتی برعکسه ! همیشه در هر حالتی تحت هر شرایط دانشجو مقصره ، از بالا تا پایین دانشگاه همه ازت طلب دارن :/
+ آخه شما به این لطیفی با خرمالوها و گلدونا عکس میگیرین اصلا بهتون نمیاد سخت گیر باشید خدایی :)
+ شنبه میانترم دارم با یه استاد باسواد و سخت گیر ، استرس گرفتم الان :))
پاسخ:
+موافقم...
+واقعا!
+استرس نداشته باشید، بلاگر ها همیشه شاگرد اول میشن!! ;-)
چه بد :/
پاسخ:
...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۱۵ روشــنا ...
تا بوده همین بوده!!
همیشه استاد سختگیره و دانشجو رو درک نمیکنه و سوالات رو از مریخ میاره و....! و به این دلایل! دانشجوی زحمت کش درسخون نمیتونه نمره بیاره :|

معتقدم در دانشگاه ازاد و پیام نور رو باید گل گرفت!!هرچند گِل مقاومتی نداره و زود میریزه پایین!شما یه چیزی به جای گِل بذارین که مقاوم باشه!!
پاسخ:
هر چیزی باشه در برابر سودجویی این دانشگاه ها مقاومت نداره...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۳ بهار پاتریکیان D:
بعد چقدر خنده دار میشه یکی از همینا یه روزی بشه مسئول آموزش ! :)))
کلا ً دیگه اون وقت همه چی آزاد میشه ..!
پاسخ:
مثل همین مدیر گروه محترم!
اون یه سالی که من سر کار میرفتم، از بین کل کارمندای دوتا شرکت که یکیشون معماری بود اون یکی اجرا، فقط دو نفرمون دانشگاه سراسری بودیم!!! بقیه همه آزاد!!!
پاسخ:
همین الانم دانشگاه آزاد برای جذب هیئت علمی، اولویت رو با کسانی قرار داده که حداقل یکی از مقاطع تحصیلیشون رو در دانشگاه آزاد خونده باشن!
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۴:۱۴ دچــ ــــار
@بانو ف تک نقطه

+ کامنت عالی بود حرف نداشت :)
پاسخ:
:-)
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۴:۱۹ شبدر چارپر
فکر میکردم دانشگاه آزاد ترجیح میده دانشجو بیافته تا ترم بعد اون واحدا رو برداره و خب پول بیشتری بره تو جیب دانشگاه... مدیر گروهتون هم نوبره والا :|
پ.ن: آووکادو و سختگیری؟ میشه مگه؟ 
پاسخ:
گاهی اینجوره که شما میگی... نه همیشه...

+چی بگم والا! :-)
باز خوبه به فکر اشتغال دانشجوهاش هست!!!!
نه مث ما که مدرکمونو چهار سال دیرتر میدن چون تعهد خدمت داریم!!!! :/
انگار مثلا کار ریخته ولی ما نمیخوایم بریم!!!
فکر اینکه سال دیگه باید باز برم به اون شهر لعنتی واسه گرفتن اصل مدرک حالمو بد میکنه!!! :/
پاسخ:
فقط اسمش تعهد خدمته! کاربردش اینه که اگر کسی خواست برای ادامه تحصیل بره خارج از کشور، هزینه ی تحصیلش رو ازش بگیرن و مدرکش رو آزاد کنن که دولت یه موقع ضرر نکنه!!
بازم داستان همیشگی. هیچ وقت این روند بهتر نمیشه خودتونو اذیت نکنید. درسایی بوده که ما فقط ذوق پاس شدنش رو داشتیم و توی دوره ی ارشد از همکلاسیایی که کارشناسی دانشگاه آزاد گذرونده بودن میشنیدیم با نمره 19 یا 20 پاس کردن، آخرشم موقع کار عملی و آزمایشگاهی واسه پایان نامه کم میاوردن. 
دانشجوهاتون به خودشون توهین کردن و به وقتش هم میفهمن چقدر اشتباه کردن، بذارید وانمود کنن اونا بردن. 
پاسخ:
شایدم هیچ وقت نفهمن که اشتباه کردن...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۹ رفیعه رجعتی
ناموسا الان دانشجو ها خیلی زدن به دره بیخیالی:| 
یعنی آسون ترین سوالا هم در نیاری،میگن سخته:/
پاسخ:
همینطوره...
چه "متاسفانه" واقعا...
پاسخ:
هوووم...
:-///////
تاسف میخورم فقط 
بعد میگن چرا انتخاب رشته آزاد نمیزنی 
والا میگن با هرکی بگردی روت تاثیر میذاره از همینش میترسم که یک روز مثه اینا بشم نه مثه امثال پروفسور سمیعی :|
پاسخ:
هوووم...
۲۸ آبان ۹۵ ، ۲۳:۱۲ بانوی آذری
دانشگاه آزاد یه جورهایی شبیه مدرسه غیرانتفاعی هست که نظر دانش آموز مهم تر از نظر معلم هست و عوض اینکه پشت معلم باشند ، پشت دانشجو را می گیرند ...
الغرض اینکه، همین دانشگاه آزاد، دایی من را فقط به دلیل اینکه نمره الکی به کسی نمی داد و حامی دانشجویی بود که با هزار زحمت درس خوانده، عذرش را خواستند. هر چند الان دایی من هیئت علمی دانشگاه تبریز نیز هست.
جناب آوو کادو اینه سرنوشت کسی که به کارش تعهد داره. چیزی که من اصلا نمی پسندم
پاسخ:
تو این جامعه پول بیشتر از هرچیزی ارزش داره، بیشتر از تعهد و خیلی چیزای دیگه...

+ثمره ش رو هم داریم میبینیم..
۲۸ آبان ۹۵ ، ۲۳:۱۶ یا فاطمة الزهراء
واسه همین چیزاست که بابای من میگه دانشگاه آزاد اصلا چیزی به دانش آدم اضافه نمیکنه :/
پاسخ:
که اینطور...
دقیقا عین مدرسه های غیرانتفاعی!
مادر من با دانش آموزها و مدیر مدرسه به همین مشکل خورد و تصمیم گرفت این کارو رها کنه(ایشون بازنشست شدن ولی دوست داشتن همچنان تدریس کنن).مدیرشون گفته بود پول میدن،باید از خدمات مدرسه راضی باشن!!!
و مامان تصمیم گرفت عزت نفس خودشو حفظ کنه و از بازنشستگی لذت ببره:|
پاسخ:
متاسفانه با این کار ها باعث منزوی شدن اساتید با تجربه و با وجدان میشن...
کلا فرهنگ و شیوه ی تربیتی و آموزشی مدارس، دانشگاه ها و دانشجویان مملکتم رو قبول ندارم(البته بسیار وطن پرستم)
به جز چند دانشگاه، فاتجه ی بقیه دانشگاه ها رو باید خوند.(هم دولتی  و هم آزاد و ...)
البته دانشگاه به نوبه ی خودش شعور  و علم نمیاره، وضعیت دانشگاه های امروز  ما ثمره فرهنگ و شعور جمعی مردم ماست این بحران به محیط های کاری  و سازمان ها و حتی بعضا خانواده هامون هم سال هاست سرایت کرده(خواهشا به کسی بر نخوره...مخصوصا به پدر و مادر ها که مقصر اصلی اند.) 
و  در کل ماییم که داریم ایرانمون رو میسازیم ... از ماست که برماست ...
پاسخ:
تا حدودی موافقم
انسان های سطحی و آزاد از هر قیدی شده ایم...
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۲۳ منتظر اتفاقات خوب
عجب مدیرگروهی!!! 
شخصا دوست دارم یکی بالاسرم باشه و بهم سخت بگیره. 
عکس خوبی بود:)
پاسخ:
آزاد است دیگر..!

:-)
بیشتر فک کنم نخونده بودن تا این که سخت بوده براشون!
ضرب دو کنید نمره ها رو!این کار رو میکنید براشون؟
..
...
اونا بیشتر از ادب آزاد بودند دانش جو هاتون....

پاسخ:
فکر نکنم ضرب در 2 کنم...

+همینطوره
۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۰ آفتابگردون ...
سلام
امروز یه امتحان سنگین رو با موفقیت پشت سر گذاشتم دلم میخواد بگم آهنگ ملی پوشان پیروز باشید رو برام پخش کنن:) هر چی التماس کردیم اساتید بخش قبول نکردن میان ترم بدیم واقعا ظالمن:| الان دارم بعد ازادی از این همه فشار فک میکنم بقیه امروزو فردامو بخوابم؟ فیلم ببینم؟!پارک برم؟ به وبلاگم سربزنم؟ سینما برم؟! چیکار کنم بهتره؟؟!!!!رسما خل شدم رفت....
اما دیشب تو هول و ولای امتحان یکی از دوستان جدید که دندون پزشکی آزاد خوندن و الان دانشگاه ما دارن رزیدنتی میخونن چندتا سوال دارویی ازم پرسید منم یکم راهنمایی کردم و بعد کتابمو دادم بخونه. وسطای مطالعه سرشو اورده بالا میگه من نمیفهمم خیلی سخته که!! اصلا آلفا دو و بتابلاکر چین؟!!!
اینا درواقع الفبای اولیه داروشناسی به حساب میان!من فقط تونستم بهش نگاه کنم! به حالت "چگونگی" رسیده بودم! نمیدونستم بخندم یا گریه کنم. رزیدنت بود میفهمی؟! رزیدنت...
پاسخ:
سلام
از این موارد بسیااارند...

+تبریک بابت موفقیت در امتحان :-)

:((( هیچی بدتر از این بی عدالتیا آدمو ناامید نمیکنه .

یکیشم ما بودیم . سر استاتیک و مقاومت مصالح یه استاد جلادی داشتیم که هر هفته سه ساعت با ما جنگ روانی راه مینداخت و شما هیچی نمیشید و هیچی نیستید و برید حذف کنین قطعا همه تون میفتین و تخته پاک کن پرت کردن و ... فک کنین تا آخر ترم ده پونزده تا بیشتر نبودیم . بعد سر کلاس وقت درس دو دو تا چار تا میگفت تو امتحانش خرپای ساختمون رو به رویی رو میذاشت جلومون و هر چی نیرو ایکس به وای و کوقت به زهرمار وارد میکنه رو در بیارین ...
بعد همزمان خواهرم داشت توی دانشگاه آزاد شهرمون درس میداد و سر نمره های پایان ترم بهش زنگ میزد مدیر گروه که همه رو فقط پاس کن !!!!!!!!!!
کسی که یک جلسه نیومده سر کلاس رو هم حتی پاس کن !!!!!!!!!!!
دقیقا اون یکی دو ترمی که خواهرم اونجا بود یه جنگ روانی هم تو خونه ما برقرار بود . آخرشم خواهرم ول کرد و رفت ...

+ منم استاتیک و مقاومتم رو بالاترین نمره گرفتم ، 17 :)


پاسخ:
بی عدالتی های بی سواد پرور...

+آفرین به شما :-)
۳۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۱۰ منِ ناشناس
حالاشمامیخوای چیکارکنید؟نمره هاشونو دوبرابرمیکنید؟
*نقاشی قشنگی کشیده بودین.
پاسخ:
هنوز تصمیمی نگرفتم...

+:-)
استاد امتحانتون جدا سخت بود :||||\|\|\||||
من خیلی مونده بودم بعد یک و بیست و پنج گرفتم ، این انصاف نبود... :`(
پاسخ:
:-0
همینه که کلی بیکار و بی سواد تو کشور داریم :/
البته ببخسید خیلی رک گفتم ، ولی این سیستم باعث میشه شخصی بدون دانش ، یک گواهی مهندسی دریافت کنه و نتیجه آخرش هم میشه فاجعه ای مثل بم :/
پاسخ:
متاسفانه همینطوره...
۰۲ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۵ گُل نِگار
نقاشی :)) چقدر با نمکه..!
.
عجب مدیر گروهی..:/ تهدید کرده..!!!!!
خدا صبرتان دهد:)

پاسخ:
:-)
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۰ رویا رویایی
 من خودم دانشگاه دولتی درس خوندم کلا هم مدرسه هم دانشگاه هم کنکور هم آزمونای مهندسی هم وکالت ...همه استادا ,درس دو دوتا چهار تا میدن و سوال انتگرال تانژانت+سینوس و باقی ماجرا حالا من در جریان کلاس شما نیستم ...وظیفه دانشجو کلا سکوت بود دوره و زمانه عوض شده...ولی ماهنوز همونیم چه استاد بشیم چه دانشجو بودیم سکوت می کردیم نسلمون این مدلیه
پاسخ:
هوووم... نسل سکوت...
۰۴ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۴ گُل نِگار
استاد عاشق پاسخ کامنت هاتون هستم..!
مختصر و مفید..
به خصوص هوووم..! خودش کلی حرفه..کاملا جدی
پاسخ:
که اینطور! :-)
۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۲ سجاد بوداغی
ضربدر ۲ش جالب بود :)
من شما و ویلاگتونو دوس دارم  ولی در مورد مقایسه خودتون و  دانشجوهاتون باید بگم  کسایی ک ب شما درس دادن ب دانشجوهاتون درس ندادن... 
این شمایید ک دارید بهشون درس میدید و نتیجه امتحانتون نتیجه کارتونه در برابر انتظاراتتون... 
پس  سعی کنین انتظاراتتون  رو با کیفیت درس دادنتون هماهنگ کنین....
من هم دانشگا آزاد بودم و هم دولتی...
 ولی استادا فرق میذارن... در حالی ک خودشونم همچین چیزی نیستن... یکی باید بهشون بگه دکتر استاد شما (البته بلانسبت شما) اگه چیزی حالیت بودد همون دانشگا دولتی تدریس میکردی 
حرف قشنگی نیس ولی باید گفته شه...
و یادمون باشه مهندسی ک رو بعضی مسایل اشراف کامل داشته باشه و بعضی رو اصلن بلد نباشه خیلی بهتره تا مهندسی ک همه چیو میدونه ولی ناقص اشتباه نصف و نیمه
پاسخ:
نتیجه ی امتحان=نتیجه تلاش دانشجویان
مشکل بخشی از دانشجویان دانشگاه آزاد اینه که تلاش رو تعطیل کردن و فکر میکنن با شهریه ی پرداختیشون باید نمره و مدرک بگیرن نه با تلاش خودشون...
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۹ علی اولیایی
بسم الله...
خیلی خوشم اومد استاد
شما 9 و 14.5 میدید؟
پاسخ:
:-)

+حالا چرا 14.5؟! :-)
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۸ علی اولیایی
احساس می کنم تو این امتحان بیشتر از 14.5 حقم نبوده
همین
پاسخ:
که اینطور...
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۷ شاگرد کوچولو
نمیشه نامه بزنید به ریاست؟
نمره ندین بهشون اوناکه تلاشی نکردن...
یا حداقل بندازینشون
پاسخ:
نهایت تلاش خودمو کردم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">