اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

هدیه ای از جانب یک آشنا

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ


من معتقدم که کتاب صوتی را باید دونفره استفاده کرد و اصلا فلسفه کتاب صوتی همین است که دو نفر همدیگر را در آغوش بگیرند و با هم سکوت کنند و با هم بشنوند؛ با این تفاصیل، همین حالا روی کاناپه دراز کشیده ام و یک نفره در حال لذت بردن از هدیه ی میز کارم هستم... متشکرم آشنای عزیز...

+Witch Aura لطفا برگرد...

موافقین ۲۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۲
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۴)

۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۵ بهار پاتریکیان D:
آئورا برمیگرده .. امیدوارم ..
دست یک آشنای عزیزمون درد نکنه .. :)
پاسخ:
امیدوارم

+:-)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۲ منِ مجازی
در همین شرایط بخونی براش یا بخونه برات =)

+ از طرف منم خواهش کن ...
پاسخ:
هوووم:-) کتاب صوتی میتواند عدالت را برقرار کند!

+چشم!
من اصلا نمیتونم کتاب صوتی گوش بدم....حواسم پرت میشه همش تهشم خابم میبره  و نمیفهمم چی شده
پاسخ:
باید تمرکز داشت و به نظرم دونفره بهتر جواب میدهد...
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۳ رویا رویایی
 با این پست فک کنم حداقل یه بیست نفری به این کتاب صوتی گوش کنن پس تنها نیستین!
پاسخ:
که اینطور...!
فلسفه میسازیاااا 😁

کتاب خوبی بنظر میرسه..
پاسخ:
:-))
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۰:۲۰ پرتقالِ دیوانه
تا حالا تجربه کتاب صوتی شنیدنو نداشتم
فکر میکنم خوابم بگیره باش -_-
پاسخ:
هوووم
کمی خواب آور است البته برای من نه...!
نوچ‌برمیگرده:-) البته امیدوارم:-)


+یک کتاب صوتی بیشتر‌ گوش نکردم حس ورق زدن کتاب یک چیز دیگه بود
مبارکتون‌ باشه:دی
پاسخ:
امیدواریم

+متشکرم :-)

من عاشق اینم که یه صدای خوب خسته ی مردانه ای برام کتاب بخونه .

پاسخ:
هوووم... 
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۲:۰۴ سِناتور تِد
مبارکه!
من کتاب کاغذی رو ترجیح میدم ولی!
پاسخ:
ممنونم
قطعا هیچ چیز جایگزین کتاب واقعی نمیشه! :-)

برمیگرده انشاالله((-:
پاسخ:
:-)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۷:۳۸ صبا مهدوی
تبریک بابت این برد شیرین :)

+ از طرف من هم از جادوگر خواهش کنید که برگرده..
پاسخ:
:-)

+چشم
دم آشنا گرم :)

بالش‌تو بغل کن و گوش کن!!! بالش وفاداره حداقل!!!! :)
پاسخ:
:-)

+هوووم...
با آرزوی سلامتی
پاسخ:
 :-)
تشکر از آووکادو که فلسفه نهان کتاب صوتی رو بر ما عیان کرد :))


پاسخ:
:-))
مبارک باشه :)

باز هم یکی رفت که! :|
پاسخ:
متشکرم:-)

+متاسفانه ...
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ سارا صاحبقرانی
عاااالی 
طراحی سایت
چقدر این تصویر سازی خوووب بوود . که همدیگر رو درآغوش بگیرن و سکوت کنن و بشنوند^_^ من بهش چای داغ هل و دارچین هم اضافه می کنم تو سرما ^_^
واقعا جالمون خوب شد با این تصویرسازی^_^
+امیدوا م برگرده
پاسخ:
باید دید اون که تجربه ش میکنه چه حال خوبی داره :-))

+امیدواریم...
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۴ Mohsen Farajollahi
رایگان هست ؟! منم موخوام :)
چرا همه از بلاگ بیان میرن؟:/
پاسخ:
سایت نوار بعضی از کتاب هاش رایگانه :-)

+واقعا چرا!؟
چه فلسفه ی خوبی!
پاسخ:
:-)
۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۳ آفتابگردون ...
یادش بخیر... برای عذرخواهی یک فلش سی گیگ خریده و تا لب به لبش کتاب صورتی ریخته بود برای من...
پاسخ:
هوووم...
۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۷:۴۶ مهدی بامشاد
کتاب صوتی گوش دادن بهش تمرکز زیاد می خواد ورق زدن کتاب حس خوبی به ادم میده
پاسخ:
موافقم :-)
خواهش میکنم ، آووکادو جان ، ببخشید برای تاخیر پیش اومده 
اصلا قابل شما رو نداره ؛ امیدوارم که از کتاب خوشت بیاد دوست من
پاسخ:
مگه میشه خوشم نیاد؟ :-)
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۴ حمید موسوی
فوق العاده بود
مرسی
پاسخ:
:-)
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۰۳:۴۱ یک برنامه نویس
تبریک



با تاخیر :-(
پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">