اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

سه شگفت انگیز

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ


دیروز خیلی اتفاقات برای اولین بار پیش آمد. اولین بار بود که با بلاگرهای مجازی، به طور حقیقی آشنا شدم. اولین بار بود که فهمیدم در اولین روز آشنایی می توان صمیمی بود (معجزه ی بلاگر بودن). اولین بار بود که فهمیدم یک انسان می تواند بمبِ انرژی باشد. اولین بار بود با کسانی که تازه آشنا شده بودم، خندیدم... اولین تجربه ای که هیچوقت فراموش نخواهد شد... مگر می شود کسی را فراموش کنم که برایم نقاشی های چهلستون را تفسیر می کند و در هشت بهشت آواز (ای همه گل های از سرما کبود) می خواند و از دامن زنان شاه می گوید؟ یا مگر می توان کسی که مرا کلاه دوز صدا می کند را فراموش کنم؟ شاید مسمومیت جیوه را در رفتارم دیده بود! هیچ وقت یک قرار وبلاگی را رَد نکنید چون مطمئناً نمیتوان از پشت شیشه های مجازی فهمید که  witch چقدر پر انرژی، شوخ طبع، شجاع، خوش قلب و جنسش بدون خُرده شیشه است... و نمیتوان فهمید آلیس (خانم دکتر) چقدر آرام، مهربان و خنده رو است و یک دنیا راز را در ذهنش حمل می کند...
عکس: 96/2/24 - چالش witch برای من و آلیس - ما باید حدس می زدیم که عکسِ درونِ دوربین، کجای اصفهان است!!!

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
آوو کادو

نظرات  (۲۴)

سنگ فرشای چارباغه تو نظرم😁
پاسخ:
سنگ فرشاش فوق العاده س:-)
ازصمیم قلب خوشحال شدم که بهتون خوش گذشته:)
پاسخ:
ممنونم :-)
عه رفتین قرار وبلاگی؟؟؟؟ :)
خوشا به حالت ای قرار وبلاگی برو!
^__^
پاسخ:
:-))

+جای شما خالی :-)
همیشه به خنده :)
پاسخ:
متشکرم :-)
فقط دامنا و خوندن یادگاری های روی دیوار هشت بهشت و عموحسینش😂😂😂

مهربونییی💜🌼
پاسخ:
عمو حسین :-)))

+شما بیشتر :-)
من از لحظه‌ای که ترک تون کردم به شدددت دلتنگ شدم. :(((

تموم لحظات و مکالمات مون رو تو دفتر یادداشتم همون روز نوشتم  و در حال تکمیلشم :))

بالاخره این خواسته اش رو اجرا کرد؟؟ خوند این شعر رو :))
پاسخ:
دلتنگی طبیعیه...

کار خوبی کردید...

+خوند... خیلی هم زیبا خوند :-)
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۲۹ گمـــــــشده :)
خدایا این قرار های وبلاگی رو برای اووکادو زیاد تر کن. زیرا که خواندن نوشته های یک اووکادوی خوشحال خیلی خیلی بهتر از خواندن نوشته های یک آووکادوی فرو رفته در فکر و چشم دوخته به افق است.
:))
++خداییش می شه تشخیص داد اون عکسه کجای اصفهانه؟
+قبلا گفته بودین قرار وبلاگی دوست ندارین. خوشحالم نظرتون عوض شده. کار جالبیه.
پاسخ:
متشکرم :-))

++با راهنماییwitch تونستم حدس بزنیم!!
+witch  یه کاری کرد که دوست داشته باشم! :-)
ای بابا خجالتم ندین البوممو ک دادم بیرون واسه همتون رایگان میفرستم😂💜
پاسخ:
خیلی هم خوب
دست شما درد نکنه :-)
نوش روانتون:))
پاسخ:
سپاس :-)
قرار وبلاگی از اوجب واجبات است اصلن برای یک بلاگر!!
پاسخ:
هوم :-)
کارای سوریال جادوگرو خیلی دوس دارم 
حس خوبی داره
پاسخ:
همینطوره
همیشه به خوشی :) ! بلاگر
پاسخ:
سپاس :-)
یکی از آرزوهام همین دیدار بیرون از مرزهای شیشه ای بود که تا به الان متاسفانه در این چندین و چند سال وبلاگ نویسی، به حقیقت نپیوست! :(

+ البته خب اکثر خوانندگان مطالب مال شهرهای مختلف بودن و حتی نویسندگان ایضاً و نمیشد توقع دورهمی وبلاگی داشت ازشون.
پاسخ:
ان شاالله برای شما هم پیش میاد :-)
منم دلم خواست...
پاسخ:
هوم...
تا الان نشده توی این قرارای وبلاگی باشم متأسفانه :/
پاسخ:
این اتفاق کم میوفته... خیلی کم... چون ما پذیرفتیم که مجازی هستیم... آووکادوی مجازی... مترسک مجازی...
چه هیجان انگیز بوده!!
نمیدونستم اصفهانی هستین
پاسخ:
اصفهانی نیستم! :-)
چه پرانرژی :)
خوش بحالتون!
پاسخ:
:-)
۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۱۸ نیمه سیب سقراطی
حتی خوندن از یه قرار وبلاگی هم آدمو به وجد میاره ^_^
پاسخ:
:-))
حال آووکادو خوب است؟ :)
پاسخ:
شکر
شما خوبید؟ :-)
سلام.

من می ترسم با دوستان بلاگر قرار بذارم و تصور خوبی که ازشون داشتم یا ازم داشتن به هم بریزه. 
پاسخ:
سلام

احتمالش کمه که اینطور بشه...
هر وقت گفتین "خوبم" باورم میشه که جواب سوالمو گرفتم :)
من خوبم. 
سعی می کنم خوب باشم با وجود همۀ مشکلات :)
پاسخ:
خداروشکر که خوبید :-)
من تا حالا همچین تجربه ای نداشتم و دوستای وبلاگیم رو از نزدیک ندیدم. خوشحالم که بهت خوش گذشته آووکادوی عزیز. امیدوارم روزی برسه که افتخار بدی و تمایل داشته باشی که از نزدیک ببینمت:)
پاسخ:
درخدمت هستم :-)
زیبا و جالب
پاسخ:
:-)
گاهی رفقای مجازی هیجان انگیز تر از واقعیان:-) خوشحال میشم به منم سربزنید
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">