اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

بمبئی سلام!

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

وقتی همه چیز دست به دست هم می دهند که مصاحبه دکتری داشته باشی و روز قبلش تمام وقت کلاس داشته باشی و ماشین خراب باشد و شبانه مجبور به سفر با اتوبوس باشی و باز هم مجبور به دیدن فیلم پُرفروشی باشی که مسخره ترین و تکراری ترین داستان عالم را به نمایش می گذارد... واقعا این فیلم آبروی فیلم های هندی را هم برده بود! درک نمی کنم این همه هزینه و وقت برای همچین فیلمنامه ای...

+پسرعمه زا می توانست بهتر از بنیامین ایفای نقش کند!

موافقین ۲۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۴۴)

۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۱ امین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اگر فیلم‌نامه‌نویس از استراتژی دست به قلم نبردن استفاده می‌کرد، کیفیت کار فرسنگ‌ها بیشتر از این می‌شد!
پاسخ:
بله احتمالا!
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۳ نیمه سیب سقراطی
این فیلم پخش کردنای اتوبوس برام به شدت آزار دهنده است ! انگار محکومی به دیدن و شنیدن !!! 
پاسخ:
مخصوصا که در اتوبوس های vip یک مانیتور پشت هر صندلی در فاصله ی نیم متری وجود داره که دکمه خاموش شدن هم نداره! مجبوووری ببینی یا چشماتو ببندی!
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۴ آقای روانی
سلام بمبئی رو دیدی یا بمبی سلام رو :)))
پاسخ:
:-))
انقدر مورد توجه قرار گرفته که قسمت 2ش هم قراره ساخته بشه گویا :))))))))
پاسخ:
:-0

+:-))
امیدوارم موفق باشین :)

واقعا در این حد بد بود؟ من یکی از دوستام پیشنهاد کرد حتما ببینمش! ندیدم هنوز چون وقتشو ندارم ولی فکر می کردم فیلم خوبیه :/
پاسخ:
اصلا فیلمنامه نداشت!

+متشکرم :-)
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۴ دکتر اشتباهی
پیشنهاد میکنم همین الان بیخیال دکتری خوندن بشین، تا دیر نشده و گیر نیافتادین. بعدا پشیمون میشین. از من گیرافتاده در لجنزار گفتن بوود
پاسخ:
هوم
ممنون که گفتید!
ای وااای!!! من که برنامه ریخته بودم اینو ببینم! :/
:)))
مصاحبه چطور بود؟
پاسخ:
نبین!
البته ببین تا یه کم حرص بخوری! :-))

+خداروشکر بد نبود...
البته که پسر عمه زا رو خوب اومدی
پاسخ:
:-))
من که هنوز ندیدمش!
ولی یکی از بچه ها توی سینما دیده بود
اعتراف کرد که ملت توی سالن سینما چقدر برای این فیلم گریه و زاری کردن!
+ احتمالا پرفروش بودنش بیشتر بهانه ای بود برای خالی کردن غصه های ته مونده ی چند ساله! نه کیفیت و خوب بودن خود فیلم! :)


پاسخ:
آخه ته فیلم هم یه غم انگیزِ مسخره بود
نه غم انگیزی که آدم باهاش رابطه برقرار کنه!
پس چه خوب شد که ندیدمش! :دی
جالبه که تلویزیونش خاموش نمیشه... تا حالا هر اتوبوسی که دیدم تلویزیونش خیلی نرمال بوده O_o
پاسخ:
شانس بنیامین بود که خاموش نمیشد! 
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۰ رفیعه رجعتی
من که دوسش داشتم :دی کلا فیلمای هندی طور رو دوست دارم برعکس همه :| ولی آخرش اگه سرطان نمیگرفت دختره، قابل تحمل تر می شد :| همین چند وقت پیش با بچه ها توو خوابگاه دیدیمش، من و یکی دیگه زار میزدیم، دوستمو یکی دیگه، قهقهه!! و اونجا بود که فهمیدم سطح ادراکات ما با بقیه فرق میکنه از پیرامونمون..
پاسخ:
اون سرطان آخرش فاجعه بود..
فیلم نیست که :-) یعنی وقت حروم کردنه دیدنش 
پاسخ:
هوم :-)
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۹ زهرا یگانه
خواهش می کنم! بلاخره فیلمهای هندی رو هم میشه چیزی از توشون در آورد! :D اما این فیلم؟...:| من هم دقیقاً در اتوبوس دیدمش و فیلم به نیمه نرسیده خوابم برد.
پاسخ:
خوبه که خوابیدید...
عه واسه چی حرص بخورم؟!!!! :/
البته من فیلم هندی دوس دارمااااا ... بازم ممکنه خوشم نیاد از این فیلمه؟!! ^__^
پاسخ:
شوخی کردم :-)

+بازم احتمال میدم خوشت نیاد! 
البته که به نظر من کلا پسر عمه زا از تمام بازیگرای اون فیلم جمیعا بهتره !!! با اینکه فیلمو ندیدم
پاسخ:
:-)))
نمیدونم چ اصراریه خواننده بازیگری کنه :|
یعنی واقعا بعضیا نمیفهمن استعدادی در این زمینه ندارن
من کلا از سلام بمبمئی خوشم نیومد زیادی سررشته ای تری نقد فیلم و سریال ندارم اما خیلی فیلم ضعیفی بود ب نظرم :|
پاسخ:
تازه اصرار هم هست که بازیگر، خوانندگی کنه!
ببخشید من با گوشی اومدم   غلط املایی داشت بعضی از کلماتم :)
پاسخ:
مشکلی نیست :-)
۱۳ خرداد ۹۶ ، ۰۳:۰۹ قاسم صفایی نژاد
جمله آخر خیلی خوب بود :)))))
پاسخ:
:-))
این فیلم مسخره، مضحک، احمقانه، آبروبر و... بود و هست. 
+ موفق باشید :)
پاسخ:

+ممنونم :-)
پسر عمه زا بازیش از شهاب حسینی هم بهتره. از اون بنده خدا مایه نذارید! :))
پاسخ:
هووم :-)
اصولا اکثر فیلمهایی که گلزار توشه مقواست!
پاسخ:
که اینطور! :-)
وقتی هیچی سرجای خودش نباشه نتیجه میشه همین دیگه.
زیادناراحت نشو
پاسخ:
هوم
عالی بود
فیلم قشنگی بود ولی قطعا اون کیفیت لازم رو نداشت...بدون هیچ خلاقیت و ایده ی جدیدی:)
پاسخ:
:-)
به مامانم گفتم دوستم گفته سلام بمبئی خوب نیست... نشست دید، بعد گفت دوستت واسه خودش گفته، بشین ببین! قشنگه! ؛))))))))))
اصن ترکیدم ^__*
پاسخ:
:-)))
پرفروش که چه عرض کنم... بترکون :|
پاسخ:
هوم
هرکه چیپی اش بیش. چیپ بینی اش بیشتر :D
پاسخ:
که اینطور.
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۰ دخترِ کوهستان 🗻
فقط چون طرفدارِ بنیامینم گذاشتمش تو لیست فیلم هایی که بعد از کنکور باید ببینم . ولی اعتراف میکنم با دیدن صحنه هاییش به آبکی بودنش عمیقا پی بردم
پاسخ:
خوبه که پی بردید...
عالییی
از همون اول ک حرفش بود و تبلیغاتش مشخص بود فیلم جالبی نیست..

+باورتون میشه من یکی از ارزوهامه سوار اتوبوس بشم خیلی کوچیک بودم هیچ خاطره و ذهنیتی از مسافرت با اتوبوس ندارم
پاسخ:
هوم

+آرزو نکنید خیلی مسخره س! شما با چی سفر میکنید ؟!
اون قسمتی که گفتید آبروی فیلمهای هندی برده؛ به شدت باهاش موافقم.
پاسخ:
هوم
فیلم رو اصلاً دوست نداشتم
به اصرار پسر عمو که بنیامین و گلزار دوست داشتم رفتم و کلی پشیمون :(
پاسخ:
باید گول نخوریم!
اینی که شما میگین مسخره س از خیلیا شنیدم و میگن خیلی بیخوده..
ماشین شخصی و هواپیما

قبل از عید بعد 12-13سال سوار قطار شدم و با خودم عهد کردم دیگه پامو توی قطار نذارم...وحشتناک حالم بد شده بود
احتمالا با تعاریفی ک میشنوم اگرررر ی روزی سوار اتوبوس بشم هم همینه
پاسخ:
من تو اتوبوس حالم بد میشه، قطار بهتره...
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۷ شبگیر سابق
تازه بنیامین از بقیه بهتر بازی کرده بود!!!
پاسخ:
:-))
ولی راس گفتی! خوب نبود فیلمه! :/
پاسخ:
مرسی! :-)
سخت نگیر
پاسخ:
باشه
فیلم خوبی هست
پاسخ:
:-0
سلام:)

از دختر عکاس و کافه چرا نمینویسین دیگه؟
اصلا چرا اینقدر کم مینویسین!
پاسخ:
سلام

شاید چون کم وقت شدم... شایدم کم حوصله...
ندیدمش ... اما توصیه هم شده که نبینمش :|
پاسخ:
هوم
وای وای دیالوگاش!!!! حالت تهوع بم دست میداد :\
پاسخ:
هوم
واقعا فیلم سلام بمبئی نه تنها ارزش سینما رفتن نداشت بلکه ارزش دیدن هم نداشت.
خیلی مطلب جالب و مفیدی بود در مورد فیلم سلام بمبئی . ممنون
من این فیلمو دیدم . بازی بنیامین اصلا خوب نبود . مصنوعی بود و نشون داد یک خواننده خوب بازیگر نمی شه هییییچ وقت . بازی گلزار خوب بود . در کل فیلم متفاوتی بود . به معنای کامل یک فیلم هندی. موسیقی فیلم بد نبود . منم آخر فیلم کلی گریه کردم با توجه به این ک با 2 تا دختر دیگه رفته بودیم واسه تماشا ...
در پایان هم کلی حرص خوردیم که عایااا این فیلم اصلا ارزش دیدن داشت که ما گریمون گرفته .؟؟؟!!! 
پاسخ:
هوم
ارزش داشت؟!
من که نیم ساعت آخرشو ندیدم. نتونستم دیگه دووم بیاریم. داستانش زیادی خسته کننده بود. :/
پاسخ:
هوم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">