اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

عشقِ شورانگیز , پیش از آسمان آمد پدید

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ب.ظ


وقتی چنین آبِ روانی هست و کنارش جاده ای سنگ فرش شده ساخته اند و خورشید که به غروب نزدیک شده، عشوه گری می کند و از پشت ابر های پَرپَر شده نوربازی می کند... چرا دستان تو نیست...؟!
بی خیال شو آووکادو... تو اصلا عاشق نبودی! همین ها که هستند فوق العاده اند... دستی مهربان تر و محکم تر و قوی تر در راه است...

عنوان: صائب تبریزی

عکس: آووکادو 1396/3/8


+دوست عزیزی لطف کردند و تصویر را روتوش نمودند، شما هم ببینید [کلیک]
موافقین ۲۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۹
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۹)

۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
چه منظره ی بکری....
حق دارید اینجا دلتنگ دستاش شید
پاسخ:
هوم
از یه جایی به بعد تو زندگی تعریف عشق عوض میشه 

.
.
 چه عکس خوبی.. 
عجیبه .. تو تاریخ عکس ها یادت میمونه. اما یه سری چیزای تابلو رو فراموش میکنی😉
پاسخ:
ه و م...


+حافظه م راجع به چیزایی که میبینم و جاهایی که حضور فیزیکی دارم خوبه!
بی خیال شو آووکادو :)
نصیحت خوبی بود :)
پاسخ:
:-)
آری در راه است! :)
پاسخ:
:-)
این عکس هم شور انگیزه:)
پاسخ:
:-)
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دستی مهربان تر و محکم تر و قوی تر در راه است...

حرفای خوبی به خودتون میزنید.
پاسخ:
:-)
هیی آره بایدبیخیال شد..آره اون  دسته میاد مهربون ترو بهتر
پاسخ:
:-)
چقدر دلم می‌خواد یه روزی همین جمله رو خطاب به خودم بگم...
پاسخ:
همین امروز بگو
مطمئنن در راه است

عکس ادیت شده هم خیلی خوب شده
پاسخ:
:-)
یک دست باید هم مهربان باشه هم محکم :)
پاسخ:
فقط یک دست با این مشخصات میشناسم...:-)
عالی بود
پاسخ:
:-)
کسی قصد نداره بپرسه این مکان زیبا کجاست؟ :)
پاسخ:
حاشیه زاینده رود :-)
سلام،
این دست برای همه هست اگه خواهانش باشیم...
کتاب در آغوش نور نوشته بتی جین ایدی رو بهتون پیشنهاد میکنم، به نظرم میتونه برای همه جالب و قابل تامل باشه.
پاسخ:
سلام
ممنون از پیشنهاد شما :-)
تا حالا عاشق نشدم که بدونم گرفتن یا نگرفتن دستاش چه حسی داره!!
پاسخ:
هوم...
چ جمله ای:-) 
به به چ عکسی
پاسخ:
:-))
سلام اقای اووکادو 
تازه با وبتون اشنا شدم و تا جایی ک تونستم پست هاتونو خوندم خیلی نوشته های لطیف و از ته دلی بودن . بقیه رو هم حتما میخونم 
یه جور خاصی زیبا هست نوشته هاتون من که  خوشم اومد. 
تصویر هم ک عالیه واقعا و این مکان و فضا حتی دیدن عکسشم ادمو یه جوری منقلب میکنه حال وهواشو .

▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓


امیدوارم لبخند همیشه رو لبات باشه
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما :-)
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۱ פـریـر بانو
خیلی خوبه این عکس. آرامش داره :]
ولی من هنوز قشنگ تر از غروب دریا ندیدم... بشینی رو سنگای کنار ساحل... آفتاب آروم آروم تو افق محو شه...هوممم...

:: نصیحت خوبیه...دستی مهربان تر در راه است :)
پاسخ:
من الان با لبخند میخونم این کامنت رو :-))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۳:۴۸ گُل نِگار
+هرگز گمان مبر ز خیال تو غافلم //
 گر مانده ام خموش ؛ خدا داند و دلم
.
.
.
مثل قول هایی که میدیم : بیخیال .خاموش و بی سخن

.
.
+عجب طبیعتی
پاسخ:
چون کاسه‌ای که پر شدنش, بی صدا کند

از تو دلـم پر است ولی دم نمی‌زنم

"تاثیر تبریزی"

+:-)
چه عکس زیبایی ارامش میده به ادم :))))))))
پاسخ:
:-))
دنیا روزهای خوش دارد مثل روزهای بدش . به قول شاعر اندکی صبر سحر - پس از غروب - نزدیکست
پاسخ:
همینطوره :-)
با اینکه منظره خوبی هستش اما عکس کمی تاریکه !
اما در کل با متن نوشته شده خوب بود.
پاسخ:
هوم!
۰۵ تیر ۹۶ ، ۲۲:۴۷ گمـــــــشده :)
والا دیدن این منظره خودش نعمته
پاسخ:
:-)
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۴ میلادهاشمی
ممنون.ولی خیلی کوتاه بود
دلتنگ اینجا بودم... خیلی زیاد...
پاسخ:
هوم
اینجا هم بی فروغ شده...
سلام
حالتون چطوره؟ نیستید کلاه دوز. 
:-)
پاسخ:
نیستم
نمیدونم کجام...!
۱۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۷ مهسا ساداتی
سلام
چه متن زیبایی...
پاسخ:
ممنون
ممنون از پستای خوبتون
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۰ سوشیانت زرتشتی
با سلام دوست عزیز 
تا عکس رو دیدم میخ وبلاگت شدم و شروع کردم بخوندن پستهات
کوتاه ولی شیرین بودن ولی فرصت خوندن من کم بود برای همین دنبالت میکنم تا بعد دوباره بیام و بخونم.
عکس روتوش شده رو خیلی دوست داشتم منو یاد زاینده رود زنده می اندازه که همین چیند روز پیش در کنارش بودم ولی خشک بود.
راستی یه سوال: زیاد از آووکادو استفاده میکنی تا حالا شده آووکادو رو خالی بخوری؟؟؟
اگر خوردی برام تعریف کن :-)
در ضمن من برای همه وقت میزارم پس اگر اومدی تو وبلاگم لطفا از روی اجبار نظر خوشم اومد، سر میزنم ... غیره نزار چون از سر زدنهای چند کلمه ایی خوشم نمیاد.

بر میگردم چون دوست دارم باقی مطالبت رو بخونم
پاسخ:
سلام
ممنونم

+خوردم و باید بگم که خیلی خوشمزه نیست!
عکس واقعیه دیگه ؟
پاسخ:
نه
مصنوعیه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">