اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

رهگذران در پیاده روی برفی

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۵۰ ب.ظ


1. کافه ای که پاتوق بود، بعد از یک ماه تعطیلی و تعمیرات، تغییر شکل داده و دیگر اصلا دنج نیست؛ صاحبش (که از دوستان هم هست) طوری به آنجا گند زده که خاطره ای از آنجا نمی توان به یاد آورد.

2. کافه جدیدی را پیدا کردم که چندان دنج نیست اما یک پنجره دارد که میزی به آن چسبیده و جان می دهد آنجا بنشینی و به خیابان و ماشین ها و رهگذران خیره شوی... مخصوصاً اگر زمستان باشد و هوا برفی باشد و قهوه داغ باشد و بتوان یقه ی پالتو را تا کنارِ گوش بالا آورد...

3. درحال بررسی مالی برای تاسیس یک کافه هستم... اما کجاست مِلک و پول...؟

عکس: آووکادو/  1396.6.10

موافقین ۲۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۲
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۷)

جای دنج اونجاییه که دلبر اونجاست...بقیه اش سوتفاهمه...
پاسخ:
هوم..
معمولاً کافه‌های خاص خیلی خوب، می‌گیرن؛ مگه کافه‌ای خاص‌تر از کافه آووکادو داریم؟ ;)
پاسخ:
شما منت بذاری و مشتری ما بشی، کافیه مترسک خان :-)
۱۲ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۳ گمـــــــشده :)
ملک و پول هم میریه ایشالا
فقط حس نوستالژیک طعم ها یادتون نره لطفا 😁
پاسخ:
ان شا الله...
چشم:-)

دوست داشتنی هست، این پنجره، چقدر!

یه جای خوب!!(در جواب کجاست)



پاسخ:
خیلی :-)

+هوم :-)
میدونی، به نظرم ادمایی که حس خوبشونو وابسته به تایید و سلیقه دیگران میکنن، عموما گند میزنن به افرینش زیبایی!
حالا ببین کی دانشمندا ثابتش کنن
...
چقد خوشگله اینجا، انگاری وسط گلخونه طور جایی نشسته باشی!
کجاست؟ درگوشی بگو البته، از دنجی در میاد وگرنه😜
...
حالا ملکشو میشه یه کاریش کرد ولی پولو راهکار زیاده
میتونی یه خوبشو بزنی آووکادو!
کاملا میشه تصور کرد چجور جایی میشه😌
پاسخ:
این تیکه ش که عکس انداختم خوشگله فقط! ;-)

+چجور جایی میشه؟!

منم کافه دوست دارم ولی واقعا این روزا همه کافه ها فقط به فکر ظاهرن، کیفیت خوراکیا متاسفانه تعریفی نداره، انگار نه انگار هدف اصلی از کافه رفتن، خوردنه
پاسخ:
این بی توجهی رو منم حس کردم... من روی طعم ها خیلی حساسم...
۱۲ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۴۲ بهارنارنج :)
چ جای قشنگی اون کافه:)خیلی ازون صندلی و منظرش خوشم اومد
پاسخ:
بهترین جاشه این منظره :-)
۱۲ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۲۰ آفتابگردون ...
عه این عکس کجاست؟ چند تا از دوستای من در روزهای اخیر همش تو اینستا عکس اینجا رو میذارن. آخه خوشگلم نیس خووو  :|
آدرس کافتونو بذارید ما هم بیایم : اها راستی گرون نباشه هاااااا! هرچند که صدالبته من میدونم شما عمرا از آشناها پول بگیرید:دی
پاسخ:
جداً؟؟

+چشم، شما و بلاگی های دیگه تشریف بیارید نیم بها حساب میکنیم! :-)
گل و گیاه و سرسز بودن، کافه رو دل نشین کرده:)پنجره هم که البته به جای خود..

پاسخ:
موافقم :-)

+دریچه همیشه حس خوبی به انسان میده؛ پنجره هم یک نوع دریچه س...
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۱۷ رویا رویایی
منم یه کافه مى رفتم دنج بود عالى بود الان تغییر کرده دیگه دنج نیست :(
اگه خواستین کافه بزنین طراحى داخلى کمک خواستین هستم :)
پاسخ:
ممنون از لطف شما :-))
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۵۳ آفتابگردون ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
همین جاست دیگه؟!
*****************************************************************
*** *** ******* *** ** ******** *** *** **** ** ***** **** ******* ***** ***** **** **** ** **** ****
جای خیلی معروفیه همتون میرید؟ خیلی وقته از این دوستام خبر نگرفتم و فقط لایکشون کردم خیلی ضایعس که برم بپرسم این عکس کجاست:) من عاشق پنجره ام ولی این یکی فضاش یه جوریه! من که علمشو ندارم ولی به دل نمیشینه یه جورایی تناقض داره مدل طراحیشون انگار. لااقل از تو عکس اینجوریه.
راستی کافه زدید تو رو خدا بوی دود نده! خیلیم نورشو کم نکنید بی زحمت. فعلا همینا به ذهنم میرسه:دی
پاسخ:
احتمالا همین جاست!!!!
فکر نکنم خیلی معروف باشه...

+چشم :-)
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۰۵ פـریـر بانو
من برای شمارۀ دو مردم. چقدر خوبه...چقدر... این حسی که توش جاریه بی نظیره... یه حس عمیق... و نگاه عمیق به بیرون و آدما و ماشینا...

عکس هم که عالی تر! دلم خواست اونجا بودم الان :))

:: فکر کردن به کافه ای که صاحبش شما باشین لبخند به لب آدم میاره. یه لبخند گُنده! ^_^
پاسخ:
:-))

+خداکند که لبخند بیاورد...:-)
به کافه کهن در میدان هفت تیر هم سر بزنید، دنج به نظر میرسه
پاسخ:
متشکرم از پیشنهادتون :-)
بذا اگه عکسی نزدیک به تصورم دیدم، برات میفرستم
بیانش سخته😅
پاسخ:
:-)
به نظرم کافه‌چی بودن بهتون میاد
:)
پاسخ:
خودمم همین فکرو میکنم!
با پیشبند سفید! :-)
پست بعدی آدرس کافه تون باشه :))
پاسخ:
به این زودی؟! 
۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۳۷ فروردین دخت
کافه ها اونقدری که بابت ویترینشون پول میگیرن بابت خوراکیا نمیگیرن!
اینه که اکثر کافه ها خوراکیاشون خوشمزه نیس..

شما اگه کافه زدین فقط به فکر در و دیوار کافه تون نباشین..گرون هم ندین لطفا!
دیگه عرضی نیس
با تچکر :)

ان شالله که زودتر جور بشه کافه بزنید :)
پاسخ:
چشم، حتما!

+ان شاالله :-)
یه ادغام ملو از اینا برای نور و فضا:
https://static1.squarespace.com/static/581aaa1cd2b857d06f6907bb/t/58606bca8419c2d595bf3b6b/1482714085546/

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSBpEUQJZTpnG_lMq06nF-OltSigpWib4NteXXyLh37nvIwZbQq

(بیرونش البته 😜)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYt7G8q1Hu8QR5VhF434scTuc9ta2dzRA-weJmCVEnmqtwSFZ0

https://i.pinimg.com/originals/dd/91/35/dd9135f9f312e4d1e15c9f5dd6848387.jpg
https://i.pinimg.com/originals/75/5d/72/755d72c16c3c839984d6aedbbc713e33.jpg

شاید یه چنتا از اینام باشه:
https://www.fast-growing-trees.com/images/D/Cold_Hardy_Avocado_400_1.jpg


پاسخ:
اینا عالی ن :-))

+ 90 درصد ماجرا حله؛ چه کنیم با بی پولی؟!
چه گوشه ی دنجی :)

مطمئن باشین ما اجازه نمیدیم کافه ی شما خلوت بمونه! حتی فکر کردن بهش آدمو سر ذوق میاره...
پاسخ:
:-)))
۱۴ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۲۷ פـریـر بانو
قطعا لبخند به لب میاره... حتی تر اگه امسال تهران قبول شم به احتمال خیلی زیاد میشم مشتری ثابتتون :)) اصلا مگه از کافۀ شما بهتر هم پیدا میشه! به قول غزل بانو شما فقط بسازین ما نمیذاریم خلوت بمونه :))
پاسخ:
دست شما درد نکنه :-)
وام خوداشتغالی :دی
کمه ولی واسه شروع خوبه😅
شراکت🎭
یه راهم هست که از وسایل خونه استفاده میکنن تا یکم خودشو بگیره بعد شروع میکنن وارد کردن سرمایه😅
خلاصه که، خواستن توانستن است مهندس
تو نتونی، کی بتونه😓
پاسخ:
هوم... شراکت...

+وسایل خونه!؟!
ایده ی خیلی خوبیه . من حتی به دو سه نفری پیشنهاد دادم ؛
و چند تا توصیه که به نظرم تو انتخاب کافه گرد ها خیلی مهم ِ . دکور آرام بخش که استفاده از چوب خودش کمک قابل توجهی می کنه .

ما رو از مشتریان کافه تون بدونید (:  .
پاسخ:
از چوب خودم استفاده میکنم! 

+حتما :-)
تو کافه بزن
اجرای موزیکش با من
پولی هم ازت نمیگیرم:))
واسه دیزاینشم دست ب هیچی نزن تا بیام:/ :))

پاسخ:
چششششم :-)
راستی:دی
از این لوس بازیا که بیایین تو این دفتر ی یادگاری بنویسین
یا از این دیوار آرزو ها
یا اسباب بازی بزاری بیان بازی کنن
 نکن جان عزیزت :))
کافه باید محل تفکر باشه
باید محل رشد باشه
مث اون قدیما...
که خیلی از اتفاقای مهم هنری توشون می افتاد...

.
سیگار رو هم ممنوع کن :/ 
میزاتم یا یه نفره باشه یا سه نفره.. دونفره نزار به این عجقولکیا ک میان لاو میترکونن جا ندیم D:
کافسا:/ اینکارارو برن تو خونشون بکنن... والاع خب دیگ امری نیس :D

پاسخ:
این کارا رو بکنم که کاملا ورشکسته میشم ...
دونفری باید بشینیم؛ تو بنوازی من گوش کنم :-|
این کارو بکنی حداقل بیستا دوست هنرمندی ک میشناسمن پاتوقشون اونجا میشه بااااباااا 
کیفیت رو فدای کمیت نکننننن 😂👽

داشتم ب این ک من بنوازم تو برقصی فکر میکردم:))))
پاسخ:
نهههه
من مینوازم شما... ;-)
دار به این فکر میکنم کافه آووکادو چقدر جالب میتونه باشه^_^

پاسخ:
لطف دارید :-))
باعث شدید به گذشته فکر کنم ... دوست داشتم توی شهرم صاحب یک کافه باشم ... اما به این نتیجه رسیدم که کافه تو شهرهای کوچیک مثل یک گناه نابخشودنیه... نباشه هم .. بی‌خیال ... اما حالا یک دانشجو ام :D میشه تلفیق کافه و مطب داشت؟؟  مطافه :D: 

موفق باشید زیاد :))

پاسخ:
اتفاقا این تلفیق کافه و مطب چیز نو و جالبی میشه
مخصوصا تو شمال شهر تهران! 
همه میخوان بیان تو این کافه خاص، عکس بگیرن و منتشر کنن ;-)

+مگه این که شما با پول دندونپزشکی بیای کمک کنی کافه بزنیم! با پول مهندسی که نمیشه ازین کارا کرد...

+ممنونم :-)
جدیدا باب شده مثل اینکه
چای ساز
قهوه ساز
سرویس چایی خوری، غذا خوری
اینجور چیزارو میبرن تا دستشون بیاد کمیت مشتریا
کافه هایی که تو مراکز اموزشی باز میشن بیشتر گویا
پاسخ:
جالبه
دارم از شما کسب تجربه میکنم :-)
حالا تو فعلا حسن نیتتو توی جدیت احداثش نشون بده، یه فکری بحال اون ده درصد میکنیم😜
پاسخ:
چشم :-)
منم همیشه دوست داشتم یه کافه باحال داشته باشم 
پاسخ:
امیدوارم به آرزوتون برسید :-)
@آلیس آلیس... اسم کافتو بزار کافه مایتابه:))

.....................................................................


D: اگه نبندن درکافه رو که من ازززز خدااااامهههههه (با صدای بانوهایده)
پاسخ:
:-))))

+بانو مهستی ، نه هایده ;-)
باعث افتخاره... ایشالا با کلاغمون مزاحمت میشیم :)
پاسخ:
در خدمت شما هستیم :-))
چه خوشگله اینجا:)
پاسخ:
:-)
قشنگه :)
پاسخ:
:-)
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۱ فرناز فرزان
سلام
عید غدیر و انتخاب وبتون به عنوان وب برتر رو تبریک می گم.
پاسخ:
سلام
بسیار ممنونم
عید شما هم مبارک :-)
تو کافه یه جاى دنج باشه و یه موسیقى آرامش بخش و قهوه داغ ..
چه خوب که بهش فکر کردید.اینطور که میبینم بعید میدونم خلوت بمونه:)
+عیدتون مبارک باشه و همینطور برتر شدن وبلاگ و خودتون.
پاسخ:
:-)

+سپاسگزارم :-)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
کافه آووکادو:-)
باید جای جالبی باشه.
پاسخ:
:-))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">