اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

شخصِ درون

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ب.ظ

زیر پوسته ی سبز یا سرخ هرکس، هسته ای سنگی وجود دارد که بیانگر روحیات و تفکرات واقعی آن شخص است. هسته ی هر کس شکل خاص خود را دارد؛ بعضی مانند آلبالو هسته ای کوچک و بعضی مانند هلو هسته ای سخت و بزرگ دارند. باور کنید لازم داریم گاهی به دانه، هسته، یا سنگ وجودی خودمان سری بزنیم، احوالش را بپرسم یا اصلا نگاهش کنیم که چه شکلی شده... چه شکلی از آن ساخته ایم...؟ امیدوارم مثلِ من، با دیدن یک پیرمردِ ریش بلند غافلگیر نشوید.

عکس: مجسمه های ساخته شده با هسته ی آووکادو

پیشنهاد: سر زدن به پیج avocadostonefaces در اینستاگرام

موافقین ۲۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۳
آوو کادو

آووکادو

نظرات  (۴۱)

حقیقتا دیگه دوست ندارم بهش سر بزنم
پاسخ:
چرا؟
مگه چه شکلیه؟
۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۵۹ פـریـر بانو
تا حالا عمیق به این هسته فکر نکردم... هوممم...یعنی درون من چه شکلیه؟

:: چه پیج جالبی! چه خوشگل درستشون کردن :]
پاسخ:
فکر کن لطفا...

+:-)
۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۱ بهارنارنج :)
:)
پس یه فکری بکنید به حال اون پیرمرد:)
پاسخ:
پیرمرد آرومیه...:-)
مال من احتمالا یه دختر بچه تو قفل و زنجیره...
پاسخ:
حالا چرا زنجیر؟
پیرمرد ریش بلند دکترارو چه کرد راستی؟!
...
یه پیرزن گیس بلندی تو یه سفر در مورد رمز و راز مردا میگفت
اینکه هرچی سنشون بالاتر میره، جوون تر میشن
خلاصه که، آره و اینا
پیرمرد ریش بلند شدی پس، هوم؟😏
پاسخ:
هووووم
احساس جوانی هم میکنم الان! :-)

+باید بپرسی دکتری با من چه کرد!
آفرینش خیلی پیچیده و گیج کننده در عین حال آرامش دهنده است. زیباست.
پاسخ:
هووم... درسته...
بهتره که توجهی بهش نشه. واقعیت مخالفه اونه
پاسخ:
گاهی بهش توجه بشه بد نیست... کمک میکنه به واقعیت...
چون فعلا تو بنده. شاید بعدا آزاد شد
پاسخ:
امیدوارم که بتونی آزادش کنی:-)
۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۴۹ رفیعه رجعتی
هسته ی درون من احتمالا یه نوزاد زودرس باشه!
پاسخ:
داریم به هسته های جالبی بر می خوریم :-)

خیلی سوال پیچیده ایه! نمیتونم مثل شما قطعی جواب بدم ولی فکرمیکنم بهش.:)

پاسخ:
ممنون که فکر می کنید :-)
من به هسته ی خودم چهارساله دارم فکر میکنم...
پاسخ:
نتیجه ای هم داشته؟
چه کنش واکنشی بوده پس:))
زدی یا خوردی پیرمرد؟
شیرینی رو کارت به کارت میکنی یا جاش سرویس زیورالات هسته آووکادو میدی؟😜
پاسخ:
خوردم... خوردن شیرینی داره؟
بله نتیجه داشته
دارم بهش شکل دلخواهم رو میدم (:
پاسخ:
بسیار عالی :-)
منم بهش سر زدم...
زیاد خوب نبود..
پاسخ:
امیدوارم بهتر بشه
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۲:۰۱ رویا رویایی
شرط مى بندم درون من شبیه پیر زنى است که صبح ها امید زندگى مى دهد و شب ها گله از نیامدن مرگ مى کند عجب درون عجیبى دارم این روزها
پاسخ:
واقعا عجیب...
ماله من یه جادوگر با موهای پرکلاغی و لباسی بلند با پرکلاغ دائمال مست و رقصه 
جوون هم هست . ایمورتاله..
پاسخ:
چه خفنه ! ;-)

+استاد رقص هم هست ;-)
شخص درونم یکم احساس محدودیت می کرد، جز اون شکر خدا حالش بد نبود :)
پاسخ:
خداروشکر
ان شاالله محدودیت هم رفع میشه...
در اندرون من خسته دل ندانم کیست...
پاسخ:
که من خموشم و او در فغان و در غوغاست...
جادوگره از درون اشاره میکنه که صاف واستا قوزم نکن:))
پاسخ:
:-))
تازه پیرمرده خوابه!!
:))
پاسخ:
هوم :-)
هسته سخت برای کسایه که تو زندگیشون خط قرمز دارن
بی خط قرمز که باشی مثل اب عمل می کنی
به راحتی به هر شکلی که بخوای تبدیل می شی :)

پاسخ:
که اینطور...

+هست کسی که هیچ خط قرمزی نداشته باشه؟
چه بامزه :)
اولش فکر کردم کار خودتونه!
پاسخ:
یعنی من اینقدر هنرمند؟! :-)
چرا که نه؟ :دی
پاسخ:
:-)
نمونش خودم :)
پاسخ:
هوم :-)
چرا برعکس نیست ؟! 
بعضی مثل بادم یا نارگیل یا گردو نباشند
منظورم اینه که جنس لطیفی داشته باشند ولی در پوستی سخت :|
پاسخ:
این هم امکان پذیره...
دست رو نقطه حساسی گذاشتید...
داغ دل آدم را تازه میکنه...
ولی هنوز امیدواریم...

+ چه قدر از این پیج اینستا خلاقیت می چکید..ممنون بابت معرفی.
پاسخ:
امید... :-)

+خواهش میکنم :-)
من چیز بدی می بینم :(
پاسخ:
مثلا چی؟
کودک گریون :(
پاسخ:
هوم
مثل اطرافیانت قضاوتم نکن
چون مثل هیچکدومشون فکر نمی کنم :)
پاسخ:
چشم :-)
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۰۹ آقای سر به هوا ...
چقدر حرفه ایی درست شده !
پاسخ:
خیلی :-)
آره والا
به نظرم تو این زندگی، باید تا میتونی شیرینی بخوری!
#جدی
یکم عمیقا فکر کنی، تو همین نشدنشم یه چیزی پیدا میکنی که بشه بخاطرش شیرینی خورد!
پاسخ:
هوم...
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۳۸ اجاره ماشین
مرسی
من سر زدم عالی بود
پاسخ:
:-)
عالی بود
صفحه اینستاگرامی که معرفی کرده بودید عالیه
پاسخ:
:-)
۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۰:۳۷ آلاء پناهی
هسته درون من کرم خوردست
پاسخ:
هوم
۳۰ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۱ آلاء پناهی
چیه تو بلاگ به هرکی کامنت میذاری با هوم جوابتو میده😕
پاسخ:
شاید یه جور تایید حرف شما باشه...
مرسی عالی بود
۰۴ آبان ۹۶ ، ۰۱:۲۰ آلاء پناهی
هوم که نشد حرف
پاسخ:
پس برای تایید از چی استفاده کنیم؟
۰۵ آبان ۹۶ ، ۰۱:۰۳ آلاء پناهی
درسته
همینطوره
موافقم

پاسخ:
این کلمات با قطعیت، موافقت رو میرسونه
گاهی ما میخوایم با شَک موافق باشیم!

+در هر حال شما حق دارید که "هوم" رو دوست نداشته باشید :-)
۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۲ آلاء پناهی
اوهوم:))
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">