اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

سپیده ی طوسیِ سرد

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ

باز هم ساعت از نیمه شب گذشته؛ آسانسور که دهانش را باز می‌کند، بیدار می‌شوم. چند دور کلید را می‌چرخانم تا بالاخره اجازه ی ورود صادر شود. سرما به صورتم برخورد می‌کند. بدون معطلی خودم را به تخت خواب می‌رسانم. حرف مادرم در ذهنم موج می‌زند که "نباید با لباس بیرون بخوابی، ملافه ها کثیف میشن..." در دلم از مادرم عذر خواهی می‌کنم و چشمانم را می‌بندم شاید خوابِ تصویر بالا را ببینم. سرما را بیشتر حس می‌کنم. نگاهی به رادیاتور شوفاژ می‌اندازم و زمزمه می‌کنم که بخاریِ بدون شعله، به پشیزی نمی‌ارزد.

عکس: آووکادو/ اردیبهشت 94

+بشنوید

دریافت

موافقین ۱۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۶
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۰)

گاهی اوقات بخاریِ با شعله هم گرم نمیکنه و با این که یه پتو دور خورت پیچیدی بازم میلرزی و با خودت میگی: دلِ بدون شعله ی عشق به پشیزی هم نمی ارزد...!
پاسخ:
آره همینه...
۲۶ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۳ بهارنارنج :)
احتمالا تو تصویر خاطراتی پنهونه که فقط چشم آووکادو میبیندش:)
پاسخ:
احتمالا...!
میخوای گرفته باقی بمونی؟
پاسخ:
گرفته نیستم
دیشب خیلی خسته بودم...
۲۸ آبان ۹۶ ، ۰۰:۰۲ رفیعه رجعتی
حس می‌کنم نوشته‌هات ادامه دارن یا داشتن!! نمیدونم چرا...
پاسخ:
هم قبل دارن، هم ادامه..!

+هر داستانی این خاصیت رو داره...
۲۸ آبان ۹۶ ، ۰۹:۱۷ خانم کریمی
دلت که گرم یه عشق یاحرفای عاشقانه باشه کل پاییزوزمستون سردرومیشه به سادگی گذروند
#فقط_یک_پیشنهاد_است
پاسخ:
موافقم...
انصافا جالب می نویسی. لذت بردم
پاسخ:
:-)
یخ زدم از عنوان...
پاسخ:
هوم...
۲۸ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۵ פـریـر بانو
خواب تصویر بالا رو دیدین آووکادو؟ :)
پاسخ:
نه ندیدم! :-)
دلم بسیار هوای اون سری پستانون که یه آیه از قران و ترجمش بود رو کرد:)
پاسخ:
خودمم دلم ازون پست ها میخواد...
۲۹ آبان ۹۶ ، ۲۱:۴۱ ام اسی خوشبخت
با جمله آخر کاملا موافقم :)
پاسخ:
:-))
انسان احتیاج داره وارد خونه ای بشه که چراغ هاش روشن باشه، عطر غذا پیچیده باشه (همیشه پر توقعم!)، چای دم باشه و ... نمیدونم دیگه؛ انسان احتیاج داره جایی بره که کسی منتظرش باشه یا
جایی بره که بتونه با اشتیاق منتظر کس دیگه ای باشه.

+:-)
پاسخ:
خب حالا اگه این احتیاجات برآورده نشه؛ باید چه کرد؟
چی میخواید بدونید که ندونید؟ 
پاسخ:
هیچی

من چرا هیچوقت نتونستم با خواننده های محبوب مردمی نظیر ابی، هایده و... ارتباط بگیرم؟ 
پاسخ:
پیش میاد
منم با خواننده های امروزی ارتباط برقرار نمیکنم
تنها بودن خیلی ناگواره
پاسخ:
هوم
با این عکس خاطره دارین آووکادوی عزیز؟ 
پاسخ:
خیلی مشخصه؟!
این متن ی که کنار نوشتین خیای زیباست, حال دله  شماست ؟
پاسخ:
"قاب شعر" حال دل همه ی ماست...
خیلی عالی 
متن هاتون خیلی به دل میشینه 
پاسخ:
:-)
خیالت راحت شد برو خوش باش  .  .  .
پاسخ:
خیالم از چی راحت شد؟!
۲۳ آذر ۹۶ ، ۲۳:۲۶ یک مسلمان
واقعا بخاری بدون شعله به پشیزی نمی ارزد...
پاسخ:
...
دلنشین و زیبا بود
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">