اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

سقوط

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ


خوابِ سبکی در مغزم قدم می‌زد و همه چیز عادی بود تا وقتی صدای ضعیفِ دزدگیرِ ماشینِ داخلِ کوچه از لای پنجره ی دوجداره، خودش را به گوشم رساند. سرم را از پنجره بیرون بردم، صورتم سرد شد و یک لحظه سقوط را دیدم... یادم آمد جمله ای که خودم چند ساعت قبل تر، درکلاس، به چشمانِ تعدادی جوان بی مسئولیت نگاه کرده بودم و گفته بودم... "سقوط مثل پروازه؛ فقط مقصدش پایدار تره!*"... بعد از آن به دیوار خیره شده بودم. نه حرف زده بودم نه پلک. چشم‌هایم باد کرده بود. یادم نمی‌آید کداممان این کابوس طولانی و ترسناک را آغاز کرد. صبح که شد، دیوار خندید؛ انگار چیز مهمی را فهمیده باشد...

Sherlock 2012 - Professor Moriarty *
موافقین ۱۹ مخالفین ۲ ۹۶/۱۰/۱۹
آوو کادو

Sherlock

اعترافات

نظرات  (۸)

دیوار سبز شده... 
پاسخ:
هوم...
۲۰ دی ۹۶ ، ۰۷:۰۷ بامبـو ❧☘☙
پنجره دوجدارتون تقلبی بوده پس!
فقط مقصدش پایدار نره؟! پایدارتره؟! اگه اولیه که بنده نفهمیدم جناب استاد، تفهیم کنید برامان، اگه دومیه که عجب استادی دارن آن تعدادی جوان بی مسئولیت! کاش ما هم از این استادا داشتیم!!
صدای دزدگیر ماشین خبر از رفتن کسی میداد؟!
پاسخ:
پایدارتره...
نه صرفا مزاحم بود...
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۲ פـریـر بانو
همه‌اش می‌خوام یه چیزی بنویسم و هی کلمه‌ها محو میشن... 

خوبین آووکادو؟
پاسخ:
شکر
نه خیلی... آنفلوانزا...

+شما خوبی؟
۲۱ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۵ مسـ ـتور
بعد از سقوط از یه ارتفاع بلند (فرقی نمیکنه ساختمون بلند باشه یا یه ذهن بلند!)، به احتمال قریب به یقین میشه به سمت آسمون پرواز کرد...
پاسخ:
آره احتمالا...
متن زیبایی بود
۲۷ دی ۹۶ ، ۱۷:۴۷ ماه بانو
دست به قلم خوبه ایول
میگم این دیواره تو رشت استش یا دقیقا یه همزادش اینجاست؟ عکسش رو منم گرفتم...
پاسخ:
نمیدونم !

+خوشحال میشم عکس شما رو ببینم :-)
ایناهاشش فقط برا من عمودیه ولی خب دیوارشو که ار نزدیک دیدم :)
http://s8.picofile.com/file/8319027892/IMG_20180210_013523_644.jpg
پاسخ:
خیلی خیلی جالبه :-)
احتمالا خودشه :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">