اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

نام این بیماری چیست؟

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

پشتِ چراغ قرمز، به یک نقطه خیره بودم. وسط آن همه شلوغی، یک لحظه همه جا سفید شد. آفتاب نازک بهاری پهن شده بود روی سفیدی ناهموار خیابان! کاج های کنار پیاده‌رو از برف سنگین شده بودند. همه چیز شکل اغراق شده ی فیلم‌ها را داشت... یلدا آستین پیراهنم را تکان می‍دهد. با شدت از خودم بیرون می‌پَرم... صدای بوق ماشین های پشت سرم کَر کننده است...

+ترجمه ی گیلکی پست "تار موی بلند و زرد" را به صورت متنی و صوتی "اینجا" بخوانید و بشنوید. (با تشکر از کار زیبای نیما)

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۷
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۱۵)

۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۳۸ جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
همین بیماری ای که من دارم جدیدا
تو پست آخرم نوشتم
پاسخ:
که اینطور...
شاید خیال بافی
پاسخ:
شاید
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۵۰ نیمه سیب سقراطی
ماییم و شبِ تار و غمِ یار و دِگر هیچ
صبرِ کم و بی‌تابیِ بسیار و دِگر هیچ ...!

+ عرفی شیرازی
پاسخ:
شرمسارم از دل بی صبر و بی آرام خویش

خود به یار از بی قراری می‌برم پیغام خویش

"نظیری نیشابوری"
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۸:۳۰ محمد علی عطاریه
سلام
همیشه موفق باشید
زندگیتان پرنشاط
پاسخ:
سلام
ممنونم
پشت چراغ قرمز فقط باید نگاهش کرد:/
پاسخ:
هوم... نگاهش کرد...
این فکر یلدا بود یا خود واقعیش؟
چه جاالب که هنوز بهش فکر میکنید بعد تمام اتفاقاا
پاسخ:
خودِ تقریبا واقعیش!

+مگه میشه فکر نکرد بعد از تمام اتفاقا؟؟
یلدا همون دختری که ازدواج کرد؟
چطور ممکنه اینجا و همچنان کنار شما
امیدوارم این دفعه دیگه از دستش ندید
پاسخ:
ازدواج کرد، جدا هم شد...
هیچ آرزو و امیدی برای از دست دادن یا به دست آوردنش ندارم!
یلدازوخیسم!!! :/
من به یلدا آلرژی دارم! نمیدونم چرا؟!! :))))
پاسخ:
اسم خوبی پیدا کردی!

+فکر کنم کل اهالی بلاگ به یلدا آلرژی پیدا کردن ...
یه لحظه رفتم به صفحه های اول کتاب "کوری"
پاسخ:
هوم ..
صبح جمعه با فکر آووکادو بیدار شدم!
انگار خوابتو دیدم
پاسخ:
که اینطور!

+حالا خواب بود یا کابوس!؟
خواب خوبی بود :)
پاسخ:
هوم
انسان بودن!
پاسخ:
هووم...
این نظر واسه پست چیزی شبیه خواستگاریِ

چندتا سوال پیش اومد.
1-رفتید خواستگاری واسه خودتون؟
2-خواستگاری یلدا؟
پاسخ:
سلام

+احتمالا جواب هردوتا سوال تون مثبته!
رمانِ کوری...
خدا نکند البته

چقدر پست گیلکی چسبید

پاسخ:
هوم...

:-)
خوش بحال یلدا 
پاسخ:
:-/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">