اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

همیشه چالِ لپ، جذاب نیست!

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ق.ظ
هر چه پدال گاز را فشار می‌دهم بی فایده است. راه برگشت از بهشت زهرا کش آمده. یلدا کنارم نشسته و حرف نمیزند. هفته ی آینده لیست تعدیل نیرو شرکت اعلام می‌شود و من هر چه زور می‌زنم، فکرش رهایم نمیکند. یلدا با حالتی خاص، ترکیبی از افسوس و امید می‌گوید "قدیما بهتر بود" می‌پرسم "چرا بهتر بود؟" پاسخی نمیدهد و به من زل می‌زند. جرات ندارم بیشتر از یک لحظه نگاهش کنم. بغضش را قورت می‌دهد و چالی پایین تر از گونه هایش پیدا می‌شود
موافقین ۳۱ مخالفین ۲ ۹۷/۰۳/۰۴
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۳۳)

۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۸ گیوم اِوار
سلام. همون ! 
قدیم ها بهتر بود
پاسخ:
سلام
شاید
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۰ گیوم اِوار
امان از تعدیل نیرو که خودم یک نفر را می شناسم که چنین بلایی سرش آمد و گریان شد. حالا نمی دانم واقعا تعدیلش به کجا رسید اما خیلی سخته با زن و بچه، بهت بگن: دیگه نیا 

اونم یه دفه
پاسخ:
بدون زن و بچه هم سخته...
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۱ گیوم اِوار
چاله ذقن (چانه) گرچه مستحسن است اما انگار که شما این سنت را بهم زدید!
پاسخ:
تا حالا در نظر من جلوه نکرده ...
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۳ بهارنارنج :)
:)
پاسخ:
...:-)
چون چال گونشو هنگامی که بغض کرده دیدین، همچین تیتری زدین؟ یا چی؟
پاسخ:
چال گونه فقط وقتی با لبخند ایجاد بشه جذابه؛ وقتی با بغض باشه فاجعه س...
وقتی عنوان رو خوندم فکر می کردم قراره با چنین چیزی رو به رو بشم...
ان شاءالله که همه چی درست میشه، حتما دعا می کنم براتون
پاسخ:
خیلی ممنونم :-)
بله بله درسته.
ان شاءالله بهترین ها نصیبتون بشه.
پاسخ:
متشکرم 
ایشالا همه چی درست بشه:))
پاسخ:
ان شاالله :-)
زندگی جریان داره. حتی بدون شغل

دنیا که به آخر نرسیده. ان شا الله یه بهترش نصیبت بشه
پاسخ:
توکل بر خدا :-)
ان شاءالله درست میشه، هر چی خیره پیش بیاد

پس اون فردی که جدا شده بود همون یلدا خانمن؟!
پاسخ:
توکل بر خدا

+بله!
:(
درکش میکنم خیلییی
پاسخ:
هوم...
یلدا همون خانمی هستن که راجبش نوشتید؟

پاسخ:
بله
ان شاء الله درست میشه... 
پاسخ:
ان شاالله
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۲ رویا رویایى
:(
پاسخ:
...
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۱ گمـــــــشده :)
چقدر بد😐
پاسخ:
هوم...
بیچاره به یلدا که حالا باید تورو تحمل کنه
پاسخ:
:-0
:(
پاسخ:
...
۰۴ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۰ نویسنده خاص
اینطور که متوجه شدم نویسنده قهاری هستین
تبریک و تشکر از مطلب خوبتون
پاسخ:
لطف دارید اما واقعا قهار نیستم...
چیه خب؟ راست میگم
پاسخ:
که اینطور...!
از معدود پست هایی که تصویر ندارد... البته آخرین پستی که تصویر نداشت رو به خاطر نمیارم... .
پاسخ:
تصویرش رو حتی توی ذهنم مرور نمیکنم...
خود بودن یک لیلا بانو کنارتان،خودش آلام خیلی از دردهاست...پس حتی بعد از اعلام اون لیست فارغ از نتیجه زندگی هنوز دلیل برای لبخند داره:)
پاسخ:
قطعا همینطوره :-)
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۰۸:۵۷ میرزا مهدی
آخ از تعدیل نیرو... آخ از چیزی که باعث بشه زیبایی ها، نا زیبا جلوه کنند. و آخ./
پاسخ:
آخ...
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۷ سیدمحمدعلی مرتضوی
کوتاه وزیبا.
تو اون شرایط به چال لپ دقت می‌کنی برادر؟! :دی
آره، بعضی مواقع سنگینه فضا. اون‌قدر که یه تلق خاکستری روی همه‌ی رنگا رو می‌گیره...
+ بی‌کاری خر است! -_-
پاسخ:
اغلب دقت میکنم...

+خر و گاو و ... است...
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۸ آسـوکـآ آآ
خیلی بی انصافیه که هی میریم و نمیرسیم و نتیجه زحمتها عقب موندن هاست...
پاسخ:
متاسفانه بی انصافی ها هر روز بیشتر میشن...
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۱ قاسم صفایی نژاد
قدیما بهتر بود
پاسخ:
هوم...
خوشحالم که برگشته
پاسخ:
ممنونم :-)
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۱ :: فروردین ::
:(

غم سنگینی داشت این پست
پاسخ:
هوم...
شاید ...
پاسخ:
حتما...
خیلی واضح تصورش کردم ...

پاسخ:
هوم
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۴ بانو ف تک نقطه
هر کجا روی ، وصله ی منی
ساغر وفا از چه بشکنی؟


در وصف شما و یلدا یادم اومد :)

من که امیدوارم ته این قصه ، شما کنار اونی که دوس دارین شاد و خوشبخت باشه ، شاد و خوشبخت باشین :)
پاسخ:
سلام!
به به چه آشنایی :-) 
عجب بیتی :-)

+ممنونم
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۷ علی خراسانی
چال مکن بهر کسی اول خودت بعدن کسی
غم کسی رو نخواه که چال توصورتش بیفته و...
جالبه
پاسخ:
هوم...
من این حس خانمتون روبه خوبی میفهمم....حجم عظیمی ازحرفهایی که نمیشه گفت روبایدقورت داد....
پاسخ:
هووم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">