اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

جام جهانیِ چشمات

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ


تلویزیون را روشن کردم

یک: سخنرانی پیرامون وقوع توطئه، لزوم حفظ ارزش‌ها!

دو: سریالِ پاستوریزه

سه: جام جهانی؛ ایران-اسپانیا

چهار: چهارسوی علم

به پنج نرسیده، تو وارد شدی. با همان مانتوی طوسی و شال زرشکی و چشمانی نافذ که مانند زنان اسپانیایی تبار، قلبم را از دور نشانه گرفته بود! اما من نمی‌ترسیدم. سال هاست که در گروه مرگ زندگی کردم و حماسه آفریدم. فقط همین مانده که با بوسه ای فینال را برگزار کنیم...

تلویزیون از شَرم فرو ریخت.

"چالش رادیو بلاگی ها"

دعوت از פـریـر بانو  و مسـ ـتور

موافقین ۴۰ مخالفین ۲ ۹۷/۰۳/۱۸
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۹)

[کنترل را گرفته و شبکه را به دو، با یک لبخند ملیح و دلبرانه تغییر میدهد و حق اعتراضی هم وجود ندارد]
(مگر در مواردی خاص البته که هر دو طرف اهل فوتبال باشن)
پاسخ:
:-))

+خوشبختانه اهل فوتبال هستن!
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۷ بهرنگ قدوسی
با حال گفتی😁😁😁
پاسخ:
:-)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۵ بهارنارنج :)
زیبا بود:)
پاسخ:
ممنونم :-)
بسیار زیبا بود!
پاسخ:
سپاس :-)
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۸ آشنای غریب
نترسین حریفتون قدره اگرم هم ببازین چیزی از ارزش هاتون کم نمیشه :)))
پاسخ:
که اینطور :-))
چه دلنشین...
پاسخ:
:-)
خوشحالم که باز پستای عاشقونه میخونم اینجا. :)
پاسخ:
حالا عاشقانه هاش مونده! :-))
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۵ گمـــــــشده :)
خیلی عالی بود😀😀
پاسخ:
متشکرم :-))
واو!! چه عالی :)
پاسخ:
:-))
از خوبی این پست همین بس که یه ساعت بیشتره دارم آرشیو این وبلاگ رو میخونم. :)
پاسخ:
واو! چه پست شگفت انگیزی! :-))

+لطف دارید شما 
اُی خِدا !! :-))
بعد از پست قبل این پست لازم بود  -_-
هم اتاقی ام پرسیده بود لبخند برای چی؟ حالا میگم برای این مدل پست ها و این مدل پاسخ کامنت ها :-))

پاسخ:
:-))

+جالب اینجاست که پست خیالیه! :-))
:-)
پاسخ:
:-)
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۵ פـریـر بانو
اصلا آووکادو عاشقانه می‌نویسه من کیف می‌کنم! :))
منتظرم اون اتفاق ویژه بیفته و بیشتر بشه این پست‌ها. و من هم هی ذوق کنم بابتش. :))

:: ممنون بابت دعوتتون. حتما می‌نویسم. ^__^

:: وقتی نهال بودم رو یادتونه؟ اون رو هم خیلی وقت پیش نوشتم ولی پیش‌نویس کردم؛ نمی‌دونم چرا...
پاسخ:
خیلی ممنونم دوست مهربون :-))

+لطف میکنی :-)

+میتونی همین الانم منتشرش کنی! :-)
پس " جام جهانی چشمات " کو :)
به این نتیجه رسیدم که ایران از اسپانیا می بازه، از نوع باخت غرور آفرین :)
خوب نوشته بودید.
پاسخ:
شاید هم نباخت (خوشبینی بیش از اندازه!)

+ممنونم :-)
انقدر این پست عاشقانه‌ها خوبه،حال ادم رو خوب میکنه:)
امیدوارم حال خوب عاشقانه‌هاتون مستدام، و واقعی باشه البته:)
پاسخ:
خیلی ممنونم :-)
عجب جامه جهانی خواهد شد
پاسخ:
:-)
تازگی تو نوشته هاتون خیلی جسم نویسی یا کالبدنویسی دارین؟
بوسه.چشم.لپ.چال.آغوش...
دلیل خاصی داره آیا؟
اونا که دور از آغوش موندن فکر می کنن آغوش ته دنیاس
اما آنها که محبوس آغوشن می دونن که مثل طاعون باید ازش گریخت.
پاسخ:
فقط باید فکر کنم به این کامنت...
بسی زیبا ... :))
پاسخ:
سپاس :-)
بعد خوندن متن همین طور داشتم با خودم می گفتم چقدر قشنگ، چقدر لطیف که رسیدم به دعوت شدگان و ... واقعا تعجب کردم!
طی دو سال و چند ماهی که من به بیان اومدم شما اولین بلاگری هستید که بنده رو به یه چالش دعوت کردید و خب هم هیجان زده و هم شگفت زده ام الان؛ از این همه لطفی که نسبت به من داشتید متشکرم جناب آووکادو (:
من هنوز پست مربوط به "وقتی نهال بودم" رو ننوشتم اما تو قسمت برچسب زرد مدیریت وبلاگم یادداشت کردم که بعد کنکورم بنویسمش حتما و الآن هم چیزی تا کنکور نمونده، اگه اجازه بدید من این دو تا پستِ بدهکاری رو بعد از 8 تیر ماه بنویسم؛ اجازه هست استاد؟ (:
پاسخ:
خواهش میکنم :-)

+قطعا کنکور مهم تره و باید بهش توجه ویژه ای داشته باشید...  فرصت این چالش رو رادیو بلاگی ها تعیین کرده و فقط تا 25 خرداد هست... اما حتما کنکور شما مهم تره پس بهش فکر نکنید :-)
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۱ قاسم صفایی نژاد
و فینالی بدون داور...
پاسخ:
بدون داور و تماشاچی!
قشنگ بود:)))))
پاسخ:
ممنونم :-)
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۱ بانو ف تک نقطه
اقا من میدونم کامنت بسته یعنی کامنت نذارین ولی مگه میشه؟مگه من کم دعا کردم؟حق آب و گل دارم😂
آقا مبارکه😍 خوشبخت بشین و نامتون به شادی روی هم بمونه ایشالا

احساس مادریو دارم که پسرش داماد شده😭




شما خستگیتون واسه اون شیرجه های قبلی ایه که رفتین :) خسته نباشین :))
پاسخ:
خیلی لطف دارید مادر جان! :-))
خیلی خیلی ممنونم که این همه مهربونید و برام دعا کردید :-))
واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم از کامنت هایی که به دستم رسید و متوجه شدم چه دوستای خوب و مهربونی دارم :-)

چقدر خوب نوشته بودی ... چقدر خوب ...

من بعد از 3-4 سال برگشتم به دنیای وبلاگ ها ... و چقدر شرمسارم که این سالها نبودم ... چقدر این دنیا زیباس ...
پاسخ:
:-)

+خوش برگشتید :-)
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۷ فروشگاه جزیره
اقا این از ما به شما نصیحت ، فوتبال بهتره
پاسخ:
هوم
۲۲ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۰ 💟عکس کده💟
وبلاگ خوبیه
۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۷ mohammad mahdi sahraneshin
به نام خالق

عالی بود
پاسخ:
سپاس
شما نویسنده ی خلاقی هستید و یه ماجراجویی توی متن ها هست که آدم رو مشتاق میکنه که همه رو دنبال کنه .زیبا بود
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۰۵:۵۵ ذهن خط خطی و رنگارنگ
زیبا بود...
پاسخ:
:-)
چه زیبا نوشتید
:)

پاسخ:
متشکرم :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">