اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

شیرجه در دنیای جدید

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۳۰ ب.ظ

تلویزیون روشن است اما صدایی ندارد. مردی که کت و شلوار شیری پوشیده، زیر لب می‌گوید "باید یه گل بزنیم" تو غرق شدی بین لباس یاسی رنگت و به گل های قالی خیره شدی... وقتی مهریه و جهیزیه را می‌نویسند، مردی که کت و شلوار شیری پوشیده می‌گوید "خدا کنه مساوی بشه"... آخرش انگشتری که تنهایی خریدم را دستت می‌کنند و چشمان تمام مهمان ها برق می‌زند. پیشانی پدرم خیس از عرق شده. تو لبخند می‌زنی و مردی که کت و شلوار شیری پوشیده فریاد می‌زند "گُل"... صدای جشن و شادی در کل خانه و شهر می‌پیچد، انگار تمام شهر برای من و تو پایکوبی می‌کنند!

موافقین ۳۵ مخالفین ۲ ۹۷/۰۳/۲۹
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۵۹)

۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۴ گیوم اِوار
اِ ... مبارکه...
پاسخ:
ممنونم :-)
خیلی مبارک باشه :)
پاسخ:
خیلی متشکرم :-)
یادم به این جوک افناد :)

دوستان توجه کنن. یکی از رفیق‌های صمیمیم بلیطِ روسیه گرفته ولی ازدواجش مصادف شده با جامِ جهانی. خواهش دارم اگه کسی شرایطش رو داره بیاد دختره رو بگیره.
 اِم :)))
پاسخ:
:-)))))

+حالا ما نامزدیمون دقیقا مصادف بود با بازی ایران-مراکش! :-)
خیلی مبارکه، ان‌شاءالله خوشبخت بشید:)
حالا شیرینی چی قراره بهمون بدید؟ :-)
پاسخ:
خیلی ممنون و سپاسگزارم :-)

+از روزهای قبل دوستان به صورت خصوصی به دنبال شیرینی هستند! شما برید داخل صف تا یه فکری بکنم! :-) [شوخی] 
آخرش کار خودتو کردی؟ :(
پاسخ:
بخند دوستِ ناشناس :-) 
دنیا بی ارزش تر از این حرفاست...
پس‌ منتظر نتیجه‌ی تفکراتتون هستم:-))
پاسخ:
:-))
خیلی خیلی عمیقا تبریک می‌گم :)
پاسخ:
عمیقا سپاسگزارم :-)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۴۹ آسـوکـآ آآ
تبریکات فراوووون:-)
پاسخ:
متشکرم :-)
خیییلی خیییلی تبریک میگم.
خوشبخت و عاقبت بخیر بشید : )

پاسخ:
خیلی ممنونم :-)
خیلی خوشحالم براتون..
مبارکتون باشه :)
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
می‌خونن این‌جا رو؟ :)
+تبریک فراوااان :)
پاسخ:
نه، ازینجا خبر نداره!

+خیلی ممنونم :-)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۴ مریــــ ـــــم
منم لازم دونستم اول تبریک بگم
بعدشم بگم
دوست منم همون شب نامزدیش بوده
تمام مدت همه خیره به تلویزیون بودن و
زمانی گل میزنن دوماد و داداشاش میپرن هوا و همدیگرو بغل میکنن
:)))

پاسخ:
خیلی ممنونم:-)

من که سعی کردم شادی گل رو به روی خودم نیارم! :-)
به نظرم می تونست کمی طولانی تر نوشته بشود این متن
پاسخ:
آره
خیلی طولانی تر!
اما این روزا سرم شلوغه...:-)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۶ نیمه سیب سقراطی
مبارکا مبارکا ^_^
پاسخ:
متشکرم :-))
به به.. به سلامتى و خوشى.
انشالله خوشبخت بشید و روزهاى خیلى خوبى در کنار هم تجربه کنید :)
پاسخ:
خیلی ممنونم :-))
جدیدا حال خوب کن ترین کلمه ها رو تو وبی میخونم که جام جهانی چشماش باعث شد برسم اینجا :)
با خوندن کلمه به کلمه پست چشم هام قلبی میشه. ♡____♡
تو رو خدا همیشه این حس ها رو کنار هم داشته باشین. 
مبارکه خیلی مبارکه :)
پاسخ:
خیلی خوشحالم که اینجا دوستای خوبی مثل شما رو کنار خودم دارم :-))

+خیلی ممنونم :-)
خیلی خیلی خیلی مبارک باشه :)

براتون آرزوی بهترین هارو دارم
پاسخ:
خیلی خیلی متشکرم :-)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۱ قاسم صفایی نژاد
مبارکه. عاقبت بخیر بشید در کنار هم
پاسخ:
ممنونم :-)
جام جهانی چشمهایت منتهی شد به جام جهانی نامزدی😃😃...  مبارک  باشه و عهدتون مستدام.
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
«جام جهانی چشم هات» واقعی این بود:)
تبریک می‌گم:)
ان شالله خوشبخت بشید:))
پاسخ:
سپاس فراوان :-)
مباااارکه ه ه ه ه ه ه :))
ارزوی بهترینها🌷🌷
پاسخ:
خیلی ممنونم :-))
به به 
واقعاکیف کردم!
به مبارکی وخوشی همیشگی:)
پاسخ:
خیلی متشکرم :-)
آخ آخ آخ که مبارک باشه ^_^

هوراااا ... ^_^

شرینی کمه ... من و دلآرام بیشتر از شیرینی میخوایم -_-

خیلی براتون خوش حالم و کلی آرزو خوب براتون  :-))
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم :-))

+بیشتر از شیرینی هم چشم! :-)
پست رو که خوندم شاد و بلند گفتم آووکادو هم نامزد کرد, قیافه بقیه دیدنی بود :))
برای این پست های خوب دوام و تکرار رو آرزو دارم (یه دسته گل بزرگ شیک و خوشبو)
پاسخ:
فردا یکی میاد اونجا میگه گلابی هم ازدواج کرد، شما تعجب نکن! :-))

+خیلی خیلی ممنونم :-)
مبارکههه
:))
پاسخ:
متشکرم :-)
سلام و عرض تبریک به کسی که حرف a رو توی مرورگر میزنم وبلاگشون میاد بالا
خیلی وقته میخونمتون 
با آرزوی بهترین ها 
موافق باهاتون که دنیا بی ارزش تر از این حرفاست
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف و محبت شما :-)
تبریکات فراوان و آرزوی خوشبختی
از امروز هرکی برسه میخواد نصیحتتون کنه
من فقط یکچیز میگم زندگی فقط صبر و صبوری و گذشته
پاسخ:
سپاس:-)
ممنون از نصیحت شما، حتما همینطوره :-)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۹ سورمه بانو
مبارکه. به پای هم پیر بشید ایشالا به سلامتی و شادی.
پاسخ:
خیلی متشکرم :-)
تبریک میگم^__^
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
من نمیخندم چون فکر میکنم اشتباه بزرگی رو مرتکب شدی. 
پاسخ:
:-0
:-)
+شما از کجا میدونی اشتباهم بزرگ بوده؟!!
بقول امام بروید با هم بسازید...
به حرف امثال ناشناس هم گوش نکنید:)
جواب هم ندید
پاسخ:
چشم :-)

سعی هم میکنم جواب ندم!
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۷ פـریـر بانو
من مجددا ابراز ذوق و خوشحالی و دعای خیر کنم، یا خودتون در جریانین؟ :))

می‌دونین آووکادو؟ یه نگرانی و ذوق خاصی دارم! عینهو مامان‌ها! که هم نگران آینده‌ان و هم خوشحال از سر و سامون گرفتن بچه‌اشون... یه همچین حال و هوایی. قول بدین خوشبخت شین و خوشبخت بمونین تاابد... 
پاسخ:
خودم در جریان هستم! :-))

+اون حس نگرانی رو خودم هم دارم اما به خدا توکل کردم.
سعی میکنیم که خوشبخت بشیم :-)
زندگی پر از این ناشناس هاست که میخوان ته دل ادم و خالی کنن
شب عقدم یکی گفت عاشق چیه این پسر شدی ؟!
جوابی نداشتم
و تا چندماه با خودم جنگ داشتم که چرا جوابی نداشتم بدم:'(

پاسخ:
متاسفانه تعداد کسانی که دل آدمو خالی میکنن خیلی بیشتر از کسانیه که خیال آدم رو راحت میکنن...
پس در نتیجه باید یاد بگیریم منتظر تایید و یا نظر دیگران نباشیم.

+این مورد ناشناس رو جواب میدم چون برام جالبه کسی تو فضای مجازی اینقدر مطمئن مخالفت کنه!
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۶ :: فروردین ::
واااای مبارکا باشه...خیلی خیلی خیلی خیلی تبریک میگم...الهی که همیشه و همیشه شاد باشید در کنار هم .... :)
پاسخ:
خیلی ممنون و سپاسگزارم :-))
اطرافیانت دید باز تری دارن و میدونن یلدا برات مناسب نیست. اما تو خودخواهانه کار خودتو کردی و به حرف هیچ کس گوش نکردی
حتی من همینجا کامنت خصوصی گذاشتم و نوشتم که این اشتباهو نکن اما...
دیگه حرفی باقی نمیمونه 
پاسخ:
خداروشکر که حرفی باقی نمونده :-)
نمی دونین چقدرررر خوشحالم آقای آواکادو واستون. پست های عاشقانه و بعد هجرانتون از یلدا جان رو که می خوندم، واقعا ناراحت می شدم. 
از ته ته قلبم برای خوشبختی و مانایی عشقتون دعا می کنم. ❤️❤️
پاسخ:
بسیار متشکرم از لطف شما :-))
سلام، برام عجیب بود ولی الان باید گفت مبارک باشه:) و ان شاءالله که بهترین ها رو در کنار هم تجربه کنید و خوشبخت و شاد و موفق و عاقبت بخیر بشید و ان شاءالله که هیچ وقت پشیمون نمیشید. 
پاسخ:
سلام
خیلی متشکرم به خاطر آرزوهای خوبتون :-)
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے
همسفر هم باشید تا بهشت ان شاءالله.
عرض تبریک فراون.
پاسخ:
سپاس فراوان :-)
مبارکت باشه رفیق جان :)
ان‌شاءالله خیلی خیلی خوشبخت بشی و همیشه شاااااد باشی.
خییییلی خوشحالم که عاشقانه نویسی برگشته به این وبلاگ ^__^
برات خوشحالم که خوشحالی.
امیدوارم تا آخر عمر کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنین :)

+ روز عقد، اون لحظه‌ای که خطبه میخونن، میگن اون لحظه دعاها برآورده میشه!! من راستش استرس داشتم یادم رفت دعا کنم! :دی. تو اگه یادت بود دعاهای خوب بکن :) اگه وقت اضافه آوردی منو هم دعا کن اون وسط مسطا ^__^
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم دوستِ مهربون :-))
با آقای جو تشریف بیارید منزل ما! :-))))

+چشم، سعی میکنم یادم بمونه! :-)
نمیدونم چطوری بگم چقدررررر خوشحالم الان *_*
خیلی مبارکه ^_^
پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم :-))
خیلیییییییی مبارک باشه
خوشبخت و شاد باشین کنار هم 
پاسخ:
سپاس از لطف شما :-)
خیلی خوشحال شدم
مبارک باشه :)
پاسخ:
سپاس :-)
به‌به به‌بــــــه
مبــــــــــــــــارکه
بسیار بسیار
گذشته ها متعلق به گذشته ن، از الان به بعد بهترینا برای جفتتون پیش میاد بدون شک
خوشبخت ترینا باشین
بازم بسیاااااار مبارکه
ایشالا لبخندای جفتتون عمیق و شادی دلتون چند برابر، عرق پیشونی پدر هم هیجان مثبتش دائم
پاسخ:
خیلی ممنونم از لطف ت و سپاسگزارم برای آرزوهای خوبی که میکنی :-)

+عرق پیشونی پدر، هیجانش خیلی مثبت نبود...
مبارکه^_^

پاسخ:
متشکرم :-)
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۵ مـــیـــچـــکـــا بانو
به‌به‌:))
مبارک باشه جناب آووکادو ..
ان‌شا‌الله در کنار هم بهترین لحظات زندگی رو تجربه کنین و هر روز عشق‌تون بیشتر و محکم‌تر از روز قبل بشه
با آرزوی بهترین‌ها :))
پاسخ:
خیلی ممنونم :-))
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۴ مبهم الملوک
سلااااااام 😊
به به مبارکه انشاالله 
امیدوارم که عشق بینتون هرروز محکم تر بشه و تکیه گاه خوبی باشه برای غم و غصه هاتون و اونقدر بین رشته رشته این عشق ،شادی ذخیره بکنید که هیچ وقت تموم نشه 
خوشبت بشی رفیق 😊💐
پاسخ:
سلاااام
خیلی ممنون از لطف شما :-))
۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۶ فروشگاه جزیره
به به مبارکه
خاطره میشه بعدا
پاسخ:
:-)
آقا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مبارکه *_*
چقدر قشنگ :)))))
پاسخ:
خیلی خیلی متشکرم :-))
سلام درخت عزیییز
مبااااااارکههههه^____^
ایشالله خوشبختی و شادی رو تو تک تک لحظات زندگیتون احساس کنید باهم^_^
هوراااا:))
پاسخ:
سلام:-)
خیلی ممنونم از لطف و محبت شما :-))
آقااا خیلی خیلی مبارک باشه انشالله در کنار همدیگه سلامت و عاقبت بخیر باشین ❤💚

پاسخ:
سپاسگزارم :-))
من که دارم وسایلمو جمع میکنم برای عروسی بیام  :دی 

پاسخ:
کجاااا؟!؟؟؟ :-0

+شوخی کردم بیا! :-))
۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۰ آفتابگردون ...
 کیلی لی لی لی لی :)
مبارکه خییییلی 
پاسخ:
خیلی متشکرم :-))
یه تبریک خیلی خیلی عمیق و از ته دل ...
امیدوارم بهترین ها رو شروع کنید (: .
پاسخ:
سپاس فراوان :-))
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۱ هلیکس بانو
مبارک باشه آووکادو جان.
به به...
آووکادو... یه سوال... هیچ وقت از ازدواج نترسیدی؟
از تعهدش نه ها....، از توقفی که شاید شاید شاید پیش بیاد؟
پاسخ:
سپاسگزارم :-)

+واقعا هممممه چیز ازدواج ترسناکه! اما یه ترسی که آدم دوست داره تجربه ش کنه...
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۱ بانو ف تک نقطه
آخ آخ آخ .. چه چسبید :))) آقا مبارکه .. ایشالا که همیشه جشنِ دل هم باشین .. هم غم و هم شادی هم .. ^_^
ماچ به لپ یلدا که دیگه وارد خانواده ی وبلاگیها شده :))
پاسخ:
اصلا وقتی خوشحالی دوستای وبلاگیمو میبینم، خودم خوشحال تر میشم ! :-)))

+خیلی خیلی از شما ممنونم :-))

+هنوز از وجود این وبلاگ هیچ خبری نداره! 
سلام
یک دنیا عشق و سلامتی و خوشبختی برای شما و همه ی دوستام از خدا می خوام.ان شاالله قرارمون-هشت صبح- آزادی-1404/04/04 با یلداتون بیاین و خوشحالمون کنید :)
بازم تبریک می گم
به چیزهای خیلی خوب فکر کنید تا اتفاق بیفتند.
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم :-))

+قرار؟
قرار ده سال بعد که همه دوستام هستند. استادها مثل معلم ها حافظه خوبی باید داشته باشند که :) یادمه بودید تو لیست وبلاگم
پاسخ:
آهان ... داره یه چیزایی یادم میاد...!!

:-))
۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۴ ریزوریوس ❤:)
خیلی خوشبخت باشید :)
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
چقدر دیر این پست رو دیدم!
واقعا آرزوهای محال به همین سرعت به حقیقت میپیوندن؟؟
مثل یه خواب میمونه!! چقدر باورنکرونی!!

تبریک میگم خیلی زیاد و آرزوی خوشبختی میکنم عمیقا
پاسخ:
همینقدر باورنکردنی...

+متشکرم :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">