اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

دیشب

چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ب.ظ
(ساعت 2 نیمه شب؛ تلگرام)
آووکادو: تو راحت بخواب. من اینقدر کار عقب مونده دارم که فکر نکنم تا صبح هم تموم بشه.
یلدا: برام بلیط سینما می‌خری؟
آووکادو: الان؟! بلیط سینما؟!!
یلدا: آخرین باری که راحت خوابیدم تو سینما بود...!
موافقین ۲۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۳
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۱)

۲۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۳ بهارنارنج :)
:)کنارش نیستین مگه؟فکر کردم اخر هفته ها پیش همین حداقل
پاسخ:
فقط بعضی از آخر هفته ها...
من فکر میکردم ازدواج کردین و الان تو یه خونه اید!
پاسخ:
متاسفانه با این اوضاع اقتصادی هنوز ممکن نشده...
۲۳ آبان ۹۷ ، ۲۲:۱۷ آسـوکـآ آآ
چه حیف که دورید...
پاسخ:
خیلی حیف...
۲۳ آبان ۹۷ ، ۲۲:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
خدا صبرشون بده.
برای خانم ها تحمل دوری طاقت فرساست...
پاسخ:
برای خانم ها و آقایون طاقت فرساست...
چقد سخت :(
پاسخ:
هوم...
خواستم بنویسم این دوری‌ها تمومی نداره چرا؛ بعد دیدم برا شما حداقل تهش وصاله. بقیه اما، معلق، نامعلوم. از ته دلم امیدوارم زود اوضاع رو به راه شه و نزدیک بشه این د و ر :)
راستی اسمشون چه قشنگه.
پاسخ:
ان شاالله همه ی معلق ها به وصال برسن

+ممنونم :-)
۲۴ آبان ۹۷ ، ۰۰:۴۳ آشنای غریب
لذت وصل ندارند مگر آن سوخته ای ...
پاسخ:
بله...
یک_عاشقانه ی_ارام
:)
پاسخ:
:-)
۲۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۳۱ صبورا کرمی🦄
دعا میکنم زودتر دیدار و کنار هم بودنتون میسر بشه

:(
پاسخ:
متشکرم
۲۴ آبان ۹۷ ، ۱۲:۲۲ میــ๛ آنـہ
خدااوضاع اقتصادی رو بهترکنه
پاسخ:
ان شاالله...
حالا ببینا
چند وقت دیگه از یلدا میپرسی آخرین باری راحت خوابیدی کی بود میگه همون شبی که گفتم تو‌سینما، اگه این آرنجتو از و ‌گردنم برداری میتونه هرشب باشه مثلا :دی

پ.ن: چشم بهم زدنی این دوریا تموم میشه ایشالا، یاد گذشته باش و ببین الان چه بهم رسیدنی شده، بهترینا پیش میاد واسه جفتتون
پاسخ:
:-))

+ان شاالله که همینطوره
آقا تو سینما خوابیدن فقط کار سربازاست و به اسمشون هم ثبت شده لطفا به اسم خودتون ثبتش نکنین:))
پاسخ:
چشم
درست میفرمایید :-))
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۳:۳۵ פـریـر بانو
زهر دوری باعث شیرینی دیدارهاست
آب را گرمای تابستان گوارا می‌کند...

ایشالا زودی همدیگه رو ببینین! :)
پاسخ:
ان شاالله
۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۲:۰۰ محدثه بانو
چقدر یلدارو اذیت میکنید.چقدر جفتتون حرفهای ناگفته داریدباهم .مگه نه؟:)
پاسخ:
شاید..
۲۶ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۴ بانو ف تک نقطه
ما هم از اردیبهشت تا الان همین وضعیتو داریم .. هر سه چهار هفته یه بار ، یه آخر هفته همو میبینیم .. درک میکنم که چه سخته .. هیچی شبیه روزایی که باهم بودیم نیست ، نه پاییز ، نه تابستون ، نه بهار ، نه غروبا ، نه طلوعا ، نه لبخندا.. حتی خودمونم وقتی کنار هم نیستیم ، شکل خودمون نیستیم .. اما میگذره .. ما اردیبهشت سال دیگه واسه همیشه تموم میشه دوریامون ، مال شما ایشالا که زودتر باشه .. :)
با این همه-ای قلب در به در-!
از یاد مبر
که ما-من و تو-
عشق را رعایت کرده ایم.
از یاد مبر
که ما-من و تو-
انسان را رعایت کرده ایم.
خود اگر شاهکار خدا بود
یا نبود..
پاسخ:
خوشحالم برای اردیبهشتتون :-)

+ :-)
ایشالا برسن همه عاشقا به معشوق.تموم شه این جدایی هاودوریا.عشقتون پایدار
پاسخ:
ان شاالله
۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۳:۰۴ :: فروردین ::
دائما یکسان نماند حال دوران غم مخور....
پاسخ:
:-)
بسم الله
 
سلام آقای آووکادو (اسمت و عکس اون درخت سبز ذهنمو برای ورود به یه رویای خیس آماده کرد)

براتون ( شما و یلدا بانو) خوابای راحت آرزو می کنم;اونم هر شب;)
پاسخ:
سلام
سپاس از لطف شما :-)
توکلت علی الله

ای ابر چراست روز و شب چشم تو تر
وی فاخته زار چند نالی به سحر

ای لاله چرا جامه دریدی در بر
از یار جدایید چو مسعود مگر

مسعود سعد سلمان

پاسخ:
:-)
۰۸ دی ۹۷ ، ۱۴:۳۴ اجاره آپارتمان مبله در تهران
سلام زیاد سخت نگیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">