اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

استرس از هر خشونتی بدتره

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۰ ب.ظ

کلی تلاش کردم تمام کلاس هامو بندازم عصر که صبح ها خونه باشم برای این که بتونم غذا بپزم و به کارای خونه رسیدگی کنم. اما یکی از کلاس های جدید داره برام دردسر ساز میشه. یکی از زبان آموز ها که متولد 79 (حدودا 10 سال از من کوچک تره) چند روزیه که شروع کرده به فرستادن پیام های نامربوط. منم اولش تعجب کردم و خیلی محترمانه بهش گفتم که من متاهل هستم. اما اون دست بر نداشت و نوشت که دوست دختر قبلیش هم متاهل بوده! آووکادو که پیام ها رو دید چهره ش گرفته شد و کلی تلاش کردم تا راضیش کنم مستقیما با پسره تماس نگیره و موضوع رو از طریق مدیر آموزشگاه پیگیری کنیم. حالا امروز قراره با آووکادو بریم پیش مدیر آموزشگاه. نمیدونم چرا اینقدر استرس دارم...

موافقین ۲۸ مخالفین ۲ ۹۸/۰۷/۲۸
یلدا

نظرات  (۱۷)

 

سلام

شما چرا باید استرس داشته باشید؟ اون پسره باید استرس داشته باشه

 

پاسخ:
سلام
نمیدونم. دست خودم نیست...
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۴۰ محبوبه شب

اون جغله دیگه این وسط چی میگه :|||

 

آخه تو چرا استرس داری -___-

پاسخ:
واقعا جغله :/

همین دیگه. من چرا استرس داشتم؟!

چقدر آدما وقیح شدن! چه شاگرد پررویی!

پاسخ:
دیگه کارش از پررویی گذشته بود. همه چیزو انکار میکرد!
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام عزیزم.

اون فنچ هستش که باید نگران باشه.

یه آیت الکرسی بخون و امید به خدا

عجب دوره زمونه ای شده ها. 

ان شاءالله که به بهترین نحو پیش میره. :)

:* 

پاسخ:
سلام
ممنونم
توکل به خدا
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۴:۵۳ بهارنارنج :)

:|

79؟؟؟؟؟؟؟:|لعنتی

پاسخ:
:/
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۸ الهه آبان

خوندم و چشمام گرد شد!

جالبه که برای این جور آدم‌ها اصلا خواست طرف مقابل مهم نیست. وقتی شما میگید متاهلم، حتما دلیلی داره که این موضوع رو عنوان می‌کنید. در واقع به نظرم قابل درک‌ترین دلیل برای نه گفتنه.

اما اون با «قبلی هم متاهل بود» داره میگه اصلا مهم نیست. مهم چیزیه که من می‌خوام.

آدم مغزش سوت می‌کشه!

پاسخ:
بوی کثافت میدن این آدما...
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۸ حامد سپهر

شرایط سختیه بهتون حق میدم چون هر اتفاقی میتونه بیوفته سعی کنید مسئله رو به بهترین شکل تمومش کنید

پاسخ:
خداروشکر با تذکر مدیر فعلا خبری ازش نیست. امیدوارم تموم شده باشه
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۸:۵۹ نیمه سیب سقراطی

امان از این مزاحم های بی ملاحظه... 

آموزشگاه به خاطر اعتبار خودش هم ک شده محکم و جدی باهاش برخورد میکنه، نگران نباش. 

پاسخ:
کلا جلو مدیر آموزشگاه منکر همه چیز شد و میگفت این شماره من نیست! درصورتی که با همون شماره تو گروه کلاسی هم عضو بود! 
امیدوارم از این به بعد آدم بشه...
۲۸ مهر ۹۸ ، ۲۰:۰۶ گندم بانو

این زنا رو خدا آفریده برا استرس کشیدن والا! :/ :)))

پاسخ:
واقعا :/
۲۸ مهر ۹۸ ، ۲۳:۰۳ مهدی ­­­­

هورمون ها واقعا چیزای عجیبی اند. مغز آدم رو از کار میندازن

پاسخ:
:/
۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۰:۲۵ بهارنارنج :)

اصلا این گروهای کلاسی خود فاجعه ان

پاسخ:
منم زیاد موافق گروه کلاسی نیستم. اما برای یه سری اطلاع رسانی ها لازمه و اون اطلاع رسانی ها رو من باید انجام بدم! وگرنه کلا از گروهشون میومدم بیرون...
۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۹ آشنای غریب

من دیر رسیدم. انگار خدارو شکر به خیر گذشته

منم فکر میکنم بهتر شده که آووکادو مستقیم باهاش حرف نزده و از طریق آموزشگاه برخورد کردین.

 

خیر پیش:)

پاسخ:
آره خداروشکر به خیر گذشت :)

اصلا نگرانی نداره ایشالا با پیگیری درست میشه خیلی از این موارد پیش میاد متاسفانه

به نظرم وقتی نیاز به اطلاع رسانی هست، اونم فقط از جانب شما، از کانال استفاده کنید ریسکش کمتره:)

خدا رو شکر که حل شد

پاسخ:
:))
۰۶ آبان ۹۸ ، ۲۰:۱۲ ابوالفضل ثابت

79!!! دیگه نزدیک دهه هشتاد هست نمیشه کاریش کرد :)

پاسخ:
:)
۰۷ آبان ۹۸ ، ۲۳:۱۹ سپیده اسدی

استرس واقعا بده

پاسخ:
خیلی بد

دیگه واسه نسل جدید هیچ چیزی انگار کارساز نیست. وقتی بهش میگی متاهل هستی عنی عملا داری ردش می کنی ولی اون با پررویی میاد میگه مهم نیست و نفر یبلی هم متاهل بوده. مملکت دیوونه خونه شده ، مردم یه مشت بیمار روانی شدن که افتادن تو جامعه. بعد میگیم چرا اوضاع اینه 😑😑

پاسخ:
دیوونه خونه رو خوب گفتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">