اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

اولین تولد دونفره!

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ق.ظ

نوجوان که بودم، آرزو داشتم شب تولدم تا صبح برف بیاد و من بشینم دونه های برف رو از پشت پنجره نگاه کنم و ذوق کنم که آرزوم بر آورده شده. اما تو این 29 سال این اتفاق نیوفتاده بود. تا این که دیشب تهران برف اومده اما من اصفهان بودم. تو اصفهان به غیر از باد و سوزِ خشک هیچی نمیاد! عکس هم کیک دونفره مونه که خیلی برای دو نفر زیاد بود، کلا من عادت ندارم تولدم خلوت باشه اما هرچی فکر کردیم اینجا کسی رو نداشتیم که دعوت کنیم...

+آووکادو میخواست بره واحد روبه رویی مون رو دعوت کنه! اما من جلوگیری کردم چون ما خیلی همسایه هامون رو نیمشناسیم!

موافقین ۲۵ مخالفین ۶ ۹۸/۰۸/۲۵
یلدا

نظرات  (۲۵)

۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۰:۱۶ دختر خرداد
تولدتون مبارک ان شآلله بهترینها برات اتفاق بیفته :)))))
پاسخ:
خیلی ممنون و مرسی! ;))))

ایشالا صدتا از این تولدهای دونفره کنار هم بگیرین:)

پاسخ:
ممنونم :)
۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۰:۲۲ بهارنارنج :)

تولدت مبارک یلدا😊😊

پاسخ:
مرسی عزیزم :)
۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۰:۲۹ آفتابگردون ...

مبارک باشه عزیزم 😘😘😘

پاسخ:
متشکرم :))

Happy birthday to you 😉

پاسخ:
 :) Thank you so much, I appreciate it

چه جالب که اولین تولد دو نفره بوده! همینش خوبه دیگه ؛)) ثبت شد...

تولدتون مبآرک :) 


پاسخ:
خیلی ممنونم :)

مبارک باشه. صدمین تولد دونفره ان‌شاءالله! :)

پاسخ:
ممنونم :)

مبارکه :) 

پاسخ:
ممنون :)

تولدت مبارک گل دختر 😘❤

تا باشه ازین دونفره های ناب

پاسخ:
خیلی ممنونم :))

تولدت مبارک دختر جان، ان‌شاءالله هزار تا تولد به خوشی کنار هم باشید :)♡

پاسخ:
متشکرم :))
۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۶:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے

^____^ 

مبارکه

پاسخ:
مرسی :)

دو نفره بهتره برا اولین سالِ برا هم شدنتون :)

مبارکه :)

پاسخ:
ممنون :)
۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۷:۰۳ آشنای غریب

تولدتون مبارک

کیک ، بخورید بیاشامید ولی اسراف نکنید. به ماهم بدهید.

حالا خوبه که عکس سیاه و سفید هست زیاد پر زرق و برگ نیست :))))

 

پاسخ:
خیلی متشکرم :)
خواستم عکس بی حال باشه که کسی زیاد دلش نخواد!

مبارک باشه :)

فکر می‌کردم نزدیکای شب یلدا به دنیا اومدید که اسمتون اینه😁

پاسخ:
ممنونم :)
یه کم نزدیکه!

تبریکات فراوان!

پاسخ:
سپاس فراوان :)

تولدت مبارک یلدای آووکادو ^_^

پاسخ:
متشکرم :)
۲۶ آبان ۹۸ ، ۰۰:۴۸ عاشق بارون ...

تولدت مبارک! :) منم همیشه آرزومه روز تولدم بارون بیاد ولی تا جایی که یادمه فقط یه سال تولدم هم بارون اومد هم تگرگ! :دی

پاسخ:
ممنونم:) خوبه که به آرزوت رسیدی :)

راستی تا دلتون بخواد تولد من برف میباره و من از پنجره زل میزنم به دونه دونه برفی که میشینه رو زمین :) یعنی اصلا مگه میشه بهمن ماه تبریز بدون برف باشه.

پاسخ:
خوش به حالت! :))
۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۳:۰۱ ریزوریوس ❤:)

تولدتون مبارک. ۱۲۰ سالگیتون رو با هم جشن بگیرید ایشالا❤

پاسخ:
متشکرم :)

تولدت مبارک ، امیدوارم سالیان طولانی در کنار هم شاد و سلامت بمونید و تولدهای بعدی و جشن بگیرید 🎉🍾🎂🥂🍰🎈🎁🎊🤗

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم :-))

تولدتون مبارک :)

پاسخ:
ممنون :)
۲۶ آبان ۹۸ ، ۲۳:۱۸ گمـــــــشده :)

مبااارکه

همیشه به شادی

پاسخ:
متشکرم :)

تولدتون مبارررک ان شاالله به آرزوهاتون برسید🌷☺☺

 

پاسخ:
خیلی ممنونم :)

آخی. تولدتون مبارک.. ^_^

پاسخ:
ممنونم :)
۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۱:۳۶ هادی مشایخی

غربت خیلی سخته حتی اگه توی شهر باحالی مثل اصفهان باشی.

 

پاسخ:
برای من خیلی سخت نیست، یه کم سخته :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">