اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

یک سال شد که اینجام!

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

زمان خیلی سریع تر از اون چیزی که هرکدوم از ما فکر میکنیم، در حال حرکته. دوم آذر سال نود و هفت بود که آووکادو اینجا رو بهم نشون داد. اون موقع نه خونه ای داشتیم و نه زندگی ای! پارسال همین موقع فقط نامزد بودیم! هیچوقت فکر نمیکردم تو یک سال این همه تغییر کنم. تغییر شهر... خونه... وسایل... شغل... طرز تفکر... حتی وقتی توی آینه نگاه میکنم قیافه م هم تغییر کرده! تقریبا هیچی از یلدای پارسال باقی نمونده و این منِ جدید بیشتر خوشحالم میکنه.

موافقین ۱۴ مخالفین ۶ ۹۸/۰۹/۰۲
یلدا

نظرات  (۱۸)

۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۰:۱۵ פـریـر بانو

تغییرات اگر در جهت رشد آدم باشن، خیلی خوبن. خداروشکر! جملهٔ آخرت خوشحالم کرده یلدابانو. امیدوارم پایدار باشه این حس و حال... 💙

پاسخ:
ممنون :))

همین که خوشحالی خداروشکر.. (:

زندگی با فراز و فرودش درگذره.. 

پاسخ:
:)
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۰:۳۵ محمدعلی ‌‌

چه خوب :) تغییرات خوب خیلی حال خوبی به آدم میدن :)

پاسخ:
:)
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۴ بهارنارنج :)

چه زود گذشت

پاسخ:
خیلی
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۱:۱۳ آفتابگردون ...

چه خوب که تغییرا رو دوس داشتی :)

چه خوب که هستی با همه خانومی و مهربونی و عشقت، الهی که همیشه زندگیتون گرم باشه و چشم هرچی حسوده بترکه :)

اما اصلنم خوب نیست که اینقدر دوری که نمیتونم بیام بغلت کنم خووو چه وضعشه :(

 

+به آووکادو هم بگو بهتره واسه این همه غیبتش بهونه ای جور کنه وگرنه تیکه بزرگش گوششه :)

پاسخ:
مهربونی و عشق رو شما ها بهم تزریق میکنید! ;))
واقعا چه وضعشه؟!

+بهش میگم! :)

اون سالا که هنوز خودت راوی این داستان نبودی و اووکادو درباره تو مینوشت برعکس تصورت که فکر میکردی ادم بده داستانی، من نه تنها حس بدی نمیگرفتم از شخصیتت بلکه خیلیم خوشم میومد ازت انقدر ویژگی داشتی که بعد نبودنت یه مرد و اینطوری عاشق نگه داری و همه میدونیم این چیزا فقط به خاطر ظاهر زیبایی که اووکادو معرفی میکرد نبود همه عاشقا تو چشمشون معشوقشون زیبا تربن ادم دنیا است 

نه که میگم زیبا نیستی که قطعا هستی منظور من اینکه زیبایی تو قطعا فراتر از یه ظاهر صرف بود 

خب راستشو بگم غیر از ناراحتی برا اووکادو که حس مشترک همه خواننده ها بود

من یکم حسودیمم میشد چون فکر نمیکردم غیر از فیلما مردا بتونن به این شدت عاشق بشن که خب البته بعدا برا خودمم اتفاق افتاد ولی گمون نکنم اخرش به قشنگی قصه شما تموم شه

و خب الان خیلی خوشحالم براتون، امیدوارم بعدا چندین ساله شدن این اتفاقای قشنگ و یاداور بشی

پاسخ:
از اولش با لطف خیلی زیادی نسبت به من، به قضیه نگاه کردی :)
ایشالا داستان شما خیلی قشنگ تر از مال ما پیش میره :))
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۲:۰۱ پرینازم ...

یلدای جدیدمبارک:)

پاسخ:
:))

تبریک میگم این خیلی خوبه.

پاسخ:
ممنون :))
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۲:۴۹ ریزوریوس ❤:)

چه زود گذشت ... باورم نمیشه یه سال شده

پاسخ:
خودمم باورم نمیشه!

من وقتی این پست رو نوشتین تا آپ شد خوندمش ، الان بعد از خیلی وقت برگشتم، موفق باشید زیاد ✋😊

پاسخ:
متشکرم :))
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۶:۲۰ هلن پراسپرو

آدما تو یه مسابقه دو ان.

مهم نیست کی میرسی، مهم اینه که برسی و توی راه، شونه به شونه نزدیکانت بمونی..

پاسخ:
درسته. زمانش مهم نیست.
درست بودن مسیرش مهمه...
۰۲ آذر ۹۸ ، ۲۲:۴۸ مهدی ­­­­

ایشالا تغییرات خوبی بودن و تغییرات بهترم براتون اتفاق بیفته. بدون تغییر کردن رستگاری بی معنی میشه

پاسخ:
ممنونم
۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۰:۲۶ هانی هستم

به‌به. خوبه که یک سال خوبی بوده. با همه حاشیه‌های احتمالی. آدم همیشه در حال تغییره.

پاسخ:
آدم همیشه در حال تغییره، اما سرعت تغییرات توی این یک سال خیلی بالا بوده...

سلام 

هورااا بالاخره تموم کردم:-)

من این مدت که اینترنت بین الملل قطع شده بود از طریق وبلاگ های برتر سال ۹۶ به این وبلاگ برخورد کردم و عنوانش جذبم کرد اعترافات یک درخت! 

میخواستم ببینم اعترافات یه درخت چی می‌تونه باشه ،خلاصه نشستم از اولین پست خوندم هرچقدر که جلوتر میرفتم برام جالب میشد و انگیزه ام برا خوندن بیشتر انگار داشتم رمان میخوندم :-) 

یه جاهایی لبخند زدم  یه جاهایی غصه خوردم یه جاهایی بغضم گرفت ولی خوشحالم که آخرش قشنگ تموم شد :-)

بمونید برای همدیگه 

 

پاسخ:
سلام
آفرین به پشتکار شما :)
از طرف آووکادو میگم: مرسی که همه رو خوندی :)
۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۰۳ هانی هستم

همین‌که "این من جدید بیشتر خوشحالت میکنه" یعنی از پس این سرعت براومدی و این همه چیز!!

پاسخ:
:)
۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۱:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے

الحمدلله که این من جدید خوشحال ترتون می کنه.

:*

 

پاسخ:
:)

تغییرات خوب همیشه باعث پیشرفت شخصیت آدم میشه . امیدوارم همین جوری رو به جلو حرکت کنید 😉🍀

پاسخ:
ممنونم :)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">