اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

خریدام داخل ماشین جا موند

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰ ق.ظ

برای دومین بار تو زندگیم تصادف کردم. اولین بار زمستون سال 91 بود تو بزرگراه چمران بود. تنها بودم. از ماشین پیاده نشدم. طرف با وجود این که خسارت زیادی ندیده بود وقتی دید من یه دختر تنهام، شروع کرد به داد و بیداد... خیلی ترسیده بودم... دیشب بعد کلاس رفتم سیتی سنتر خرید کنم. موقع برگشت دوباره تصادف کردم. این بار بیشتر ترسیده بودم. ضربه شدیدتر از بار قبل بود. باز هم از ماشین پیاده نشدم. اما طرف داد و بیداد نکرد. فقط صداشو میشنیدم که میپرسید: خانم خوبی؟ حالت خوبه؟... نیم ساعت بعد آووکادو با اسنپ رسید. با یدک کش بردیم ماشین رو گذاشتیم تو یه گاراژ و بعدشم با اسنپ برگشتیم خونه. این طور مواقع آووکادو اصلا حرف نمیزنه و فقط کارای لازم رو انجام میده. فقط وقتی ازش پرسیدم قیمت ماشینش چنده؟ خسارتش خیلی زیاد میشه؟  گفت هرچی بشه فدای سرت... دیگه هیچی نگفت...

موافقین ۲۸ مخالفین ۴ ۹۸/۰۹/۰۴
یلدا

نظرات  (۱۶)

۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۰:۳۹ آقای رایمون

آخرین باری که تصادف کردم، تنها بودم و ماشین جلویی دوتا مرد بودن بزرگ‌تر ازم. ماشین داداشم بیشتر از ماشین اونا آسیب دیده بود. مقصر بودم. از پشت زده بودم. وقتی فهمید سربازم ازم خسارت نگرفت.

پاسخ:
آفرین بهشون
۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۰ آشنای غریب

حالا واقعا حالتون خوبه ؟

کمربند بسته بودین ؟

پاسخ:
شکر
خوبم
بله. جای همون کمربند مونده رو تنم و درد میکنه

یلدا خانم خوبید؟ حالتون خوبه؟ ((:

خریداتونم که جا موند فدای سرتون، دوباره به خودتون برمی گردن ^_^

پاسخ:
شکر
بد نیستم
:)

آووکادو دیده شکرخدا شما خوبی خیالش راحت شده. بقیه اش هرچی هم باشه جبران میشه. 

پاسخ:
ان شاالله جبران بشه
۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۴:۲۸ بهارنارنج :)

:)شکر سالمی

پاسخ:
خدارورشکر

خوبی؟

آفرین به آووکادو...

آفرین به اون آدم دومی...

و 

یه حیرت از رسم زمونه و تفاوت آدما...

پاسخ:
شکر
بد نیستم

تاحالا تجربه نکردم ولی فکر نکنم موقعیت جالبی باشه بازم افرین به آووکادو

پاسخ:
اصلا جالب نیست... امیدوارم هیچ وقت تجربه نکنی
۰۵ آذر ۹۸ ، ۰۲:۵۶ مهدی ­­­­

ترس از تصادف باعث شدن گواهینامه گرفتنم خیلی طول بکشه. خیلی ! واقعا ازش میترسم.

پاسخ:
حالا که بهش فکر میکنم ترس داره... خیلی هم زیاد ترس داره...

اتفاقه دیگه 

هیچ آدمی نمی خوادش که ولی پیش میاد 

خداروشکر که سالمین و کنار آووکادو :)

پاسخ:
ممنونم

فقط یکبار تصادفی کردم که مقصر بودم، پشت موتور. خواستم به ماشین جلویی نخورم، گرفتم کنارتر خوردم زمین. وسط میدون شلوغ هم بود. بعد فهمیدم نفر پشتیم (ترک) برف پاک‌کن عقب ماشینه رو گرفته کشیده که نیوفته. داغون شده بود برف پاک‌کنش :))))))

پاسخ:
خداروشکر تصادف خنده داری بوده! :)

امیدوارم زیاد آسیب ندیده باشید ، خسارت مالی هم جبران میشه ، خدا رو شکر که تنتون سلامت و جناب آووکادو هم به موقع کنارتون بودند. 

پاسخ:
:)
۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۹:۴۵ پرینازم ...

سلام
خیلیم عالی :)

پاسخ:
چی عالیه؟! :/
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۶ پرینازم ...

اینکه حتی جاموندن خریداتوماشینم درکنارتصادف  تعریف میکنید!...


امیدوارم حال خودتون ودخترخانمتون خوب باشه


پاسخ:
چی بگم والا!
دختر خانم؟!

نه والا خنده‌دار نبود، الان دارم اینطوری تعریفش می‌کنم. ولی خداروشکر خسارت نگرفت ازم گفت خودم بلدم تعمیرش می‌کنم.

پاسخ:
خب خداروشکر
۱۱ آذر ۹۸ ، ۰۱:۰۶ بانو ف تک نقطه

جناب آووکادو دیگه خودتون نمینویسید؟

یعنی پرونده ی اعترافات یک درخت بسته شد؟

پاسخ:
آووکادو:
دوست ندارم بگم پرونده ش بسته شده. برمیگردم و مینویسم اما زمانش رو نمیتونم مشخص کنم.

+مرسی که آووکادو رو فراموش نمیکنید :-)

چقدر میخوای برای آووکادو بد شانسی بیاری؟؟

پاسخ:
تا جایی که بتونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">