اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

اروپای رو به انحطاط!

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

یکی از اقوام د‌‌ر هلند‌ زند‌گی می‌کند‌. چند‌ شب پیش ازش پرسید‌م وضعیت اینترنت د‌‌ر کشورِ منحطِ شما چطوره؟ گفت: «رضایت‌بخش نیست، سرعت اینترنتم تا ماه پیش 19 مگ بود‌ و د‌‌ر ماه سرجمع برای اینترنت و تلفن و تلویزیون 60 یورو می‌د‌اد‌م... ولی سرعت زیاد‌ بود‌ و حیف و میل می‌شد‌... الان یه اینترنتی گرفتم که سرعتش فقط پنج مگ بر ثانیه‌س و قیمتش ماهی 10 یورو! البته ما د‌‌ر هلند‌ یک اینترنت رایگان هم د‌‌اریم که سرعتش فقط 200 کیلوبایته ود‌‌ر همه سطح شهر هست ولی صرفا به د‌‌رد‌ تلگرام و فیس‌بوک و اینستاگرام می‌خوره و نمیشه باهاش کارای مهم کرد‌! اینجا اگه پولد‌ار باشی می‌تونی اینترنت فایبر اوپتیک بگیری با سرعت 125 مگ د‌‌ر ثانیه، یعنی فیلم یک گیگی د‌‌ر هشت ثانیه د‌‌انلود‌ میشه! سرعت شما چه‌جوریه؟» گفتم: «ای بابا... خیلی بی‌خیالین شما... ما اینجا تا چند‌ وقت پیش د‌‌ر سطح شهر اینترنت 200 مگی رایگان د‌‌اشتیم. ولی محققان فهمید‌ن اینترنتی که همین‌جور د‌‌ر سطح شهر ول باشه باعث سقط جنین، سرطان، ایست قلبی، نازایی و ناباروری میشه... بیخود‌ نیست برو بچه‌های بیست‌وسی میگن اروپا د‌‌اره به د‌‌لیل حجم مشکلات و تشعشع ناشی از این امواج نابود‌ میشه... من د‌‌لم واسه اون کود‌کانی می‎سوزه که بی‌گناه د‌‌ارن چوب خریت د‌‌ولت مرد‌انِ شما رو می‌خورن... تو که می‌تونی خود‌تو نجات بد‌ه مهاجرت کن» هیچ چیز بیشتر از این به آد‌م آرامش نمی‎د‌هد‌ که د‌‌ستی که به سمتت د‌‌راز شد‌ه را بکشی و به کنار خود‌ت د‌‌ر ته چاه بیاوری! تا جایی که می‌شد‌ نگرانش کرد‌م و بعد‌ رفتم با خیالِ تخت زیر تشعشعات ناشی از امواج پارازیت خوابید‌م!‌

+چند روزیه که سرعت بدجوری رو اعصابه...

مهرداد نعیمی

بی قانون

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۴
آوو کادو

بی قانون

نظرات  (۲۱)

بگو!!!
مرگ بر اینترنت پرسرعت!!!(چون قاتل جنین هاست میگما!!)
پاسخ:
مرگ بر اینترنت... :-)))
وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۳ زهرا دلآرام
عالی بود ^_^ عنوانتونم عالی بود
پاسخ:
ممنون :-)
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۵ مترسک ‌‌
تازه ما این‌قدر خوشبختیم که اینترنت 8 مگ می‌خریم و وقتی سرعتش به 800K می‌رسه ذوق می‌کنیم! :|
پاسخ:
واقها به 800 میرسه مال شما!؟!!
+:-))
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۳ مترسک ‌‌
شنبه ساعت 4 صبح که حتی جغدا هم دیگه خوابن، بله می‌رسه :|
پاسخ:
خیلی هم خوب ;-)
وای فکر کن ما ایرانیا همچین اینترنتی بهمون برسه!  خودمون رو خفه میکنیم انقدر فیلم و آهنگ دانلود میکنیم :دی
اوضاع اینترنت خیلی داغونه.. اعصاب آدم بهم میریزه دیگه
پاسخ:
خفه میکنیم!
کل سیستم بانکی کشور هم هک میشه!!
واقعااا داغونه...
+
دقیقا... :|
پاسخ:
:-)
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۷ آرامیس بانوی هزار فصل
ای بابا،ای بابا ،پس بگو چرا ما بچه های این مرز و بوم اینقدر مشکلات روحی و روانی داریم.پس همه ی اینها به خاطر تشعشعاته که توی تمام کشور پخش شده!    :))
پاسخ:
بله بله
همینطوره!
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۱ فاطیما کیان
صد رحمت به سرعت حلزون ! سرعت اینترنت ما با این همه پولی که براش خرج میکنیم فاجعه هست
پاسخ:
فاجعه مال قبلناش بود
الان دیگه ...
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۴ مـــیـــمـــ ☺☺
:/ یه خوبی داره 
الان من ُ ایوب صدا میزنن اینقدی که من صبور شدم با این اینترنت ِسیمکارت
پاسخ:
:-))
آفرین بر صبر و حوصله شما
من از ADSL گِله دارم!!!
واااااییی مردم از خنده... :)))))))))))))))
پاسخ:
:-)))
۲۴ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۵ رفیعه رجعتی
اصن سوکوت میکنم در برابر سرعت نت در ایران:|
تلگرام چرا سرعتش افتض شده؟؟:|
پاسخ:
طبق تحقیقات ما چند روزه که اینترنت کل کشور مشکل داره و مربوط به تلگرام نیست!
خاطرات دایال آپم زنده شد این چند روزه با این وضع سرعت :|
پاسخ:
بلللله
فک کردم سرعت ما داغونه... نگو دست هایی پشت پرده هست ...😈
دلم برا اروپاییا میسوزه. بیاید براشون دعا کنیم نجات پیدا کنن :'(
پاسخ:
نجات پیدا میکنن فقط باید خودشون بخوان!
توصیه میکنم درمورد زوال فرهنگ در جوامع غربی
افول هنجارهای مذهبی
سقوط تمدن غرب
فساد و انحطاط اخلاقی
افزایش آمار جرم و جنایت
نژادپرستی
اومانیسم و....
برای اقوام محترم شفاف سازی کنید تا هر چه سریع تر از اون دارالفساد نجات بدن خودشونو :/
پاسخ:
چشم
حتما !
۲۵ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۵ رها مشق سکوت
اینترنت این روزا خیییلی اعصاب خرد کن شده. فکر میکردم فقط مربوط به شهر من و شبکه ایه که ازش اینترنت میگیرم. نگو انگار همگانیه

پاسخ:
سراسریه متاسفانه
طنز نوشته رو دوست داشتم.آخرش غم عجیبی تو چشم هات بود.خخخ
پاسخ:
عجب :-)
۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۱ پریسا ایرانی
الان یه سری پژوهشگر (البته واقعی،ما که اصلا مدرک جعلی و اینا نداریم) فهمیدن اینترنت باعث طوفان های بلاد کفر شده :|||| واقعا خوشحالم،اینجا ایران ! 128 کیلوبایت بر ساعت ، وی لاو یو پی ام سی :|||
پاسخ:
:-0
:-)))
ما همه از سرعت زیاد اینترنتمان رنج می‌بریم و نمی‌دانیم با این‌همه سرعت چه کنیم. مثلن دیروز اینقدر سرعت بالا بود که نزدیک بود خودم را آپلود کنم.
پاسخ:
مراقب خودتان باشید که آپلود نشوید !! :-))
بعد با این حالمون همه چیزم الکترونیکی کردیمآاااا...بانک و دانشگاه و مدرسه و دولت و کوفت و همه چی به اینترنت مربوطه:|
پاسخ:
بله
بله
دولت الکترونیک :-/
ما که خوبیم!همه چیمون خوبه! دیگه بقیه بدن:|
پاسخ:
بله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">