اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

شازده خانم به شعر من خوش آمدی!

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰ ق.ظ

تصمیم گرفتم هرشب چند خط دستنوشته را در دفترچه یادداشت کوچکی برای نهال (فرزند در راهمان را فعلا نهال می خوانم!) بنویسیم تا مثلا چندین سال بعد وقتی که دیگه پدرش نیست و نهال درحال زندگی با مادر پیرش است، به طور اتفاقی دفترچه را در صندوقچه زیرشیروانی پیدا کند و بخواند و ذوق کند که چه پدری داشته!! و همیشه آن دفترچه را همراه خودش داشته باشد و بعدترها به عشق زندگی اش نشان دهد و آن مرد یا زن حساب کار دستش بیاید که در خانواده ما عشق حرف اول را میزند و باید با عشق وارد زندگی نهال من بشود!! اما راستش این کار سخت بود چون نوشتن برای فرزند دختر و پسر خیلی تفاوت دارد. اصلا از زمین تا آسمان و این رنج من روز شنبه عصر برطرف شد و خانم دکتر به طور قطعی اعلام کردند که شازده خانم در راه هستند.

 

موافقین ۲۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۵
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۳)

۲۵ اسفند ۹۹ ، ۱۰:۴۲ هیـ ‌‌‌ـچ

خوش اومدی نهال بانو :)

پاسخ:
:-)

کلیییییی مبارک باشه.

چه سالی شد براتون ۱۴۰۰

پاسخ:
ممنونم :-)

وقتی عنوان رو خوندم یه لبخند پررنگ نشست روی لبم.

الان هم خیلی خوش حالم

نمیدونم چرا

:)))))

خیلی مبارک باشه... 

نهال...

چقدر قشنگ

پاسخ:
متشکرم :-)
۲۵ اسفند ۹۹ ، ۱۱:۳۳ ریزوریوس ❤:)

چقدر خوشحال شدم❤

پاسخ:
:-)

امیدوارم نهال کوچک‌تون، توی این باغچه‌ی قشنگی که دارید، همیشه زیر سایه‌ی پدر-مادر خوش‌ذوقش باشه :)

پاسخ:
سپاس از لطف شما :-)

تبریکات فراوان :"))))))

 

لطفا یه جوری باهاش رفتار کنین که از باباش نترسه ! :)

پاسخ:
متشکرم :-)

+چرا باید بترسه؟!

چون خودم میترسم :")

پاسخ:
تمام سعی م رو میکنم که اینطور نشه..:-)

نهال، موخرماییِ دوم :))

 

ان‌شاءالله قدمش مبارکه. خیلی خوشحال شدم :) 

پاسخ:
اگه موهاش مثل خودم مشکی و کم پشت شد چیکار کنم!؟؟!

+ از لطف شما ممنونم :-)

سلام قدمش پر از خیر و برکت

اما یه نکته ای در مورد پست هست، هیج وقت آینده رو به صورت منفی فضاسازی نکنین. باور کنید به واقعیت میپیونده 

پاسخ:
سلام
متشکرم :-)

+چشم!

اقا مبارک باشه.ایشالا در کنار هم به شادی روز به روز قد کشیدن نهالتونو ببینید.

پاسخ:
لطف شما مستدام :-)

چقدر قشنگ:)))

چه خاطره ی قشنگی براش میشه وقتی نوشته ها رو بخونه :) 

پاسخ:
امیدوارم که اینطور باشه 

:-)

خدای من چه خبر مسرت بخش و خوش‌حال کننده‌ای*_*

خیلی خیلی مبارک باشه

پاسخ:
سپاس از لطف شما :-)
۲۵ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۵۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

خدا برای هم نگهتون داره^_^

پاسخ:
متشکرم :-)

ایشالا نهال خانم کوچولو سالم و صالح باشه:)

پاسخ:
سپاس بسیار :-)

پرچم دخترامون بالاست همیشه 😍😍😍 

پیشونی یلداجانو از طرف بنده ببوسید و تبریک بگید 

 

+ان شاءالله وجو نازنینش برای مامان و باباش پر از خیر و برکت باشه

پاسخ:
سپاس از محبت و لطف شما  :-)
۲۶ اسفند ۹۹ ، ۰۰:۰۱ بهارنارنج :)

خوش قدم باشه 😍

پاسخ:
متشکرم :-)

ایشالا که صد سال سایه‌ت بالا سرش باشه رفیق.

دختر شیرینه ^___^

خوشحالم برات. خیلی خوشحالم:) 

+ ما هم تو نامه‌ها شریک؟ ^___*

پاسخ:
خداروشکر که باعث خوشحالی دوستان شدیم! :-))
تشکر فراوان از لطف شما 

+قول نمیدم!

الهی🥺چقدر خوشحال کنندهههه مبارکههه🌺🌸

پاسخ:
ممنونم :-)
۲۶ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۵۷ شهـــ ـــرزاد

ای جانم نهال خانوم ^__^

پاسخ:
:-))

می‌دونی وقتی به گذشته نگاه می‌کنم و آشوب‌های گذشته‌ات را به یاد می‌آوردم باورش برام سخته که در ساختن زندگیت موفق شدی. مثل اتفاق خوب قصه‌ها می‌ماند. از صمیم قلب بهت تبریک می‌گم. ان شاء اللّه باز هم با خبرهای عالی ما را غافل‌گیر و خوشحال کنی!

 

پاسخ:
میدونم باورش سخته حتی برای خودم! اما اگه خدا بخواد هر چیزی ممکن میشه

متشکرم :-)

آخی به به مبارکه. انشالله دخترتون رو در صحت و سلامت بغل بگیرید. منم مجرد بودم دوست داشتم اسم دخترم رو نهال یا بهار بذارم ولی خب برای ما پسر شد البته دکتر اولش به منم گفته بود دختره . آنومالی دقیقه. اگر توی غربالگری دومم گفتن دختره بهتون اونوقت ۹۹ درصد دختره. 

انشالله بهارتون با اومدن نهال خانم بشه بهاری تر. 

اگر دوست دارید دخترتون خیلی خوشگل بشه به خانومتون بگید به و انار زیاد بخورن. مخصوصا به. کتاب ریحانه بهشتی هم اگر ندارن داشتنش خالی از لطف نیست تووش توضیح داده هرماه چه چیزی در بچه شکل میگیره و بر اساس روایات بهتره مادر چه کارای عبادی کنه و یا هرماه چیا بخوره. من خودم این به رو خیلی جدی نمیدونستمش اما واقعا "به" اثر گذاره روی زیبایی بچه و به عینه دیدم. اگر بدشون نمیاد از به زیاد بخورن. 

برای صالح شدن فرزندتون هم روایت داریم سوره انبیا رو زیاد بخونه مادر باردار..‌

البته خود خانومتون قطعا بهتر میدونن ولی خب من خودم این چیزارو در بارداریم زیاد سرچ میکردم  که بدونم گفتم بگم شاید دوست داشتید انجام بدید. 

اگر شد به خانومتون بگید مارو هم زیاد دعا کنن که دعای ایشون الان به استجابت نزدیک تر از همه ست. 

و کلام اخر اینکه تا میتونید بخوابید دوتاییتون الان که دیگه بعدش خواب خبری نیست:دی

پاسخ:
صمیمانه متشکرم که تجربیاتتون رو در اختیار ما قرار میدید. به هرحال شما چند پله از ما جلوتر هستید و قطعا تجربیات و مطالعات شما برای ما ارزشمنده.

+خدا به خیر بگذرونه! همه مارو از خواب میترسونن! :-))
۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۲۴ Mohsen Farajollahi シ

ایشالا سایتون همیشه بالای سرش باشه :) حدس میزدم دختر باشه! 

پاسخ:
متشکرم :-)
۲۰ تیر ۰۰ ، ۱۱:۲۵ جوآنا سابزاب

آووکادوی کوچک:)) انشالله در سلامت و شادی به دنیا بیاد و سایه‌ی پدر و مادرش همیشه بالا سرش باشه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">