اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

مادربزرگ

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۴۰ ب.ظ

از خانه مادربزرگ یلدا بر می گشتیم. دیدم دزدکی اشک هایش را پاک می کند. گفتم:"من اگر همچین مادربزرگ مهربانی داشتم، هیچ وقت گریه نمی کردم!" گفت:"برای نهال گریه می کنم که مادربزرگ ندارد!" تا مقصد حرف نزدم...

موافقین ۳۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۳
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۱۳)

خیلی ها مادربزرگ ندارن...

خیلی ها مادربزرگ دارن... ولی انگار ندارن.

خیلی از مادربزرگ ها همون بهتر که نباشن.

 

پاسخ:
این مدلی که میگی رو هم دیدم...

آخ... :(

پاسخ:
:-(

سلام.
بهش بگید نگران نباشه، چون بلاخره کسی در زندگی این بچه نقش مادر بزرگ رو ایفا خواهد کرد حتی اگر نسبی نباشه.

پاسخ:
سلام
شاید...

سلام و درود آوکادوی عزیز 

 

نوروز باستانی و سال نو رو بخودت و یلدا خانوم و توراهی دلبندتون(نهال) تبریک میگم و امیدوارم ک سال جدید قشنگترین ـ شادترین ـ خاطره‌انگیزترین سال براتون باشه ! 

 
 

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
سال نو شما هم مبارک :-)

قشنگ بود. ممنونم ازت.

سلام 

نی نی خیلی خیلی مبارک باشه، ایشالا که با قدم های کوچولوش کلی خیر و برکت با خودش بیاره براتون ♥

 

ای جانم که یلدا جان چقدر غصه خورده

ولی بهش بگین زندگی نوه بدون مادربزرگ هم میتونه قشنگ باشه، امیدوارم روح همه رفتگانتون شاد باشه. دلتنگ شدن هم طبیعیه ولی از الان برای این اتفاقاتی که ممکنه هیچوقت نهال رو ناراحت نکنه خودتون رو درگیر نکنین

پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما :-)

+درست میفرمایید؛ ممکنه نهال هیچوقت درگیر بودن یا نبودن مادربزرگش نشه...
۱۶ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۰۱ نرگس بیانستان

نهال تو دلی تونه؟

 

سلام. تازه اومدم وبتون. نمیدونم. واسه همین میپرسم :)

پاسخ:
سلام
بله فرزند در راهمونه :-)
۱۸ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۳۷ نرگس بیانستان

خدا حفظ کنه نهال و مامان و باباشو

چقدر حرف مامان نهال درد داشت... 

پاسخ:
ممنونم
...

مامانبزرگ خوب نداشتن خیلی به ادم بد میگذره:(

پاسخ:
انگار همیشه جاش خالیه...

بسیار زیبا

🥺

۲۵ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۱۹ Mohsen Farajollahi シ

خدا همه رفتگان رو بیامرزه... عیبی نداره :) درسته شاید مادربزرگ نداشته باشه ولی اگر پدر و مادر خوبی براش باشین یک دنیا براش میرزه. راستی پدر شدن چه حسی داره؟ من همیشه وقتی به این فکر میکنم که یک روزی شاید پدر بشم استرس میگیرم 😂 البته یک استرس با شوق خاص هست.

پاسخ:
پدر شدن برای من تا الان فقط مخلوطی از استرس و خوشحالی بوده با کمی چاشنی حسودی!

😶😶

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">