اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

باران، یگانه واسطه آسمان و زمین

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

بارانِ آسمان که تمام می شود، بارانِ خاطرات شروع می کند به باریدن. کسی لابه لای خاطراتم دویده است شاید هم بین دستانم خزیده است! و در تمام خیابانها، ایستگاه ها و کوچه های این شهر، اندوهم را کاهش می دهد. خوبی خاطرات همین است دیگر، که اندکی تسکین دهد نبودن را و به یاد بیاوری لحظات خوبِ از دست رفته ات را.

 

دریافت
ترجمه

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
آوو کادو

Adele

آووکادو

نظرات  (۱۹)

چه  عشقولانه!!
خوب بودش!
حتی با کلمات و احساساتی که بیان کردید من رفتم به خاطرات زیر بارون های یک نفره ام!
پاسخ:
حس خوبی بود یا بد؟
باران تموم میشه ولی باران خاطرات نه !
پاسخ:
همینطوره
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۴ مـــیـــمـــ ☺☺
باران 
تنها عنصر ِمشترک ِ دلچسبه
پاسخ:
... :-)
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۰ مترسک ‌‌
هعی...
پاسخ:
...
آهنگ ادل خیلی خوب بود ...
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم:-)
باز باران با ترانه.....تنها خاطره خوبی که از بارون دارم
این ترانه و کلی اتفاق خوب
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
اول که عرض کردم خوب بودش!
اگه منظورتون حال و هوای یه نفره من زیر بارون باس بگم یاد خدا میافته که هنوز ازمون ناامید نشده و نعمتش رو میفرسته!
اینم خب طبیعتا حس خوبیه!!
پاسخ:
خداروشکر که حس خوبه
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ رفیعه رجعتی
باران خاطرات ک تمام میشود،باران آسمان شروع میکند به باریدن...

:((
پاسخ:
...
چه زیبا... :)
پاسخ:
:-)
باران تداعی کننده ی خاطرات زیادیه..گاهی تلخ و گاهی شیرین
پاسخ:
همینطوره
انتخاب عکسها...بی نظیره!
ولی من دلِ خوشی از خاطرات ندارم دوستم...
پاسخ:
ممنون
من مازوخیسمی ای هستم که از مرور خاطرات لذت میبرد!
پاسخ:
بعضی از خاطرات واقعا نیاز به مرور دارند...
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۳ فاطیما کیان
توی این هوا توی این فصل فقط شنیدن اهنگ بارون پاییزی سیروان خسروی میچسبه , خوبی بارون اینه خیسیش روی صورت آدمو تسکین میده ...
پاسخ:
سیروان هم خوبه :-)
خاطرات...
پاسخ:
...
پاهی بدتر میشه
بارون های پائیز یه بویی داره
حالمو بدتر میکنه
پاسخ:
:-(
تیتر عالی بود...
باران زیباترین پدیده طبیعیه... 
پاسخ:
ممنون
همینطوره :-)

به احتمال زیاد خواننده اش Idel بود

از ریتم خوندن این خواننده خوشم میادش

گاهی حتی افکاری هم که زیر بارون داریم برامون خاطره میشه

که نه مطلق یشه گفت خوبه و نه مطلق میشه گفت بده

التماس دعا

پاسخ:
خواننده Adele هست
محتاجیم به دعا...
بیاد بیاوری لحظات نیامده ات را !
پاسخ:
...
ادم وقتی میره زیر بارون خاطراتش حس خیلی خوبه بهش دست میده .خاطرات بدم که جای خود دارن اسمون بارونی رو طوفانی میکنند
ولی من این طوفان رو دوست دارم
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">