اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

آرزو دارم...

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

آرزو دارم امسال اگر زنده ماندم و عاشورا را دیدم، عصر عاشورا به خورشید رو به افول نگاه کنم و به این فکر کنم که این محرم هم تمام شد ولی این بار شور و شعور حسینی را باهم داشتم...

موافقین ۱۴ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۳۰
آوو کادو

آووکادو

نظرات  (۲۰)

انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشید 
پاسخ:
ممنونم
پس قبول باشه..:)
پاسخ:
:-)
احسنت...
پاسخ:
ممنون
ایشالا که سالیان سال شور و شعور عاشورا رو داشته باشید...
پاسخ:
ان شاالله...
تازه عصر عاشورا شروع ماجراست
درماندگی زینب
پریشانی بچه ها
اتش گرفتن خیمه ها
.......
چه تمام شد؟
.
.
.
هستی زینب تمام می شود در عصر عاشورا...
پاسخ:
عزاداری ما تمام میشود در عصر عاشورا
نمیشود!؟
چی بگم!

امسال ما حتی شورشم ندیدیم چ برسه ب...

+انشاالله ک همینطوره
پاسخ:
ان شا الله
اوهومـــ ای کاش زود تر برسه اون عاشورا :(




به جای افوق نوشتی افول اگه امکانِش هَ تصحیحِش کن ;)
پاسخ:
میرسه، کاش ما هم تا اون موقع رسیده باشیم!...


+منظور من همان "افول" بوده، به لینک زیر مراجعه کن:
افول
آها پَ من اشتباه کردم P:
آخه تا حالا نشنیده بودَم :)
پاسخ:
اشکال نداره
پیش میاد :-))
لبخند:)
پاسخ:
:-)
تازه اول وشروع عزاداری است
تازه حسین شهید گشته
تازه شروع مصائب خاندان حسین است
تازه شروع درماندگی زینب است
تازه شروع بی کسی بچه های حسین است
در شهر ما(کاشان) تا اربعین در تمام کوچه و محله ها روضه است، اگر هم بالفرض نباشد یا من تهران باشم وظیفه خودم میدونم که عزادار اباعبدالله باشم
اگر ببینید برای هیچ کدام از ائمه ما اربعین وچهلم نداریم برا امام علی علیه السلام هم عزاداری شهادتشان منحصر به همان 2-3 روز ماه رمضان است
همانطورم که میبینیم شور اربعین حسین بیشتر از عاشوراست و دلیل ان هم روایت مستند و محکمی از امام عسکری علیه السلام است که زیارت اربعین را یکی از نشانه های مومن میداند
یعنی باید شیعه همراه با خاندان و قافله حسین در این 40 روز عزادار و محزون باشد.
بیخود نیست که خدا عنایت ویژه ای نسبت به عزادار حسین دارد.

پ.ن: ببخشید زیاد شد، خود این یه پست شدش!
پاسخ:
ممنون از توضیحات مبسوط
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۴ رفیعه رجعتی
التماس دعا هرجا رفدی:)
پاسخ:
محتاجیم به دعا...
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۴ جلبک خاتون
اگه به ارزوتون رسیدین یاد ما هم باشین :)
پاسخ:
چشم حتما...
ایشالا واسه همه...
پاسخ:
ان شا الله
چه آرزوی قشنگی...
پاسخ:
:-)
آرزوی قشنگی بود....
این روزا شور حسینی دیده میشه ولی شعور حسینی نه...
کاشکی یکم تغییر میکردیم!
پاسخ:
کاش از خودمون شروع کنیم
۰۲ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۱ کلنگ همساده پسر
هم اکنون هنوز غروب نشده و من غیر مستقیم دارم به آفتاب نگاه می کنم.
پاسخ:
از خورشیدت راضی هستی؟!
موافقم با اینکه هر کس باید از اصلاح کردن خودش شروع کنه:)
ینی به شدت موافقم!
پاسخ:
خیلی هم خوب :-))
+ قبولِ حق :)
پاسخ:
:-))
امیدوارم محرم بعدی به ارزوتون برسی
۰۹ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۰ آفتابگردون ...
کار نشد نداره آووکادو. 
کاروان اسیران فردا راه میفته، امشب سرها روی نیزه میره غربت شروع میشه و تا شام راه طولانی در پیشه...
و مدتهاست هرغروب در شهرهای بیخ گوش ما عاشوراست 
نگو دیره فقط دست به زانو بگیر و یا علی بگو
پاسخ:
توکل بر خدا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">