اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

منو به حال من رها نکن

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ب.ظ

نفس نمی کشم. همه چیزِ درونِ سینه ام را حبس می کنم؛ اندوهم، آشوبم، نفسم. همه چیز درونم حبس می‌شود، به تو می اندیشم. دستان تو را از پشت حس میکنم. شانه‌هایم تکان نمی‌خورد. انگار قلبم ساکت شده است. شُشهایم نفس کم می‌آورند اما نفس نمیکشم ...به تو می اندیشم. صدایی در ذهنم میگوید: صبر کن... بهشت نزدیک است...
+"خودت به من بگو بهشت تو، کجای این همه جهنمه"

بشنوید:

دریافت
+نفس میکشم...

نظرات  (۱۳)

احسان، :\ زیاد گوش میکُنَم :) زیاد نه شاید بیشتر از زیاد.
صبر هم بده، زیاد بده :( اصن صَبر فحشِ :||

:(((
پاسخ:
....
حال دلت همیشه خدایی
پاسخ:
:-)
زیر آب
نفس می کشم

پاسخ:
....
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۱ کلنگ همساده پسر
والا بهشت و جهنمش مرا به فکر فرو می برد. اگر قرار باشد اداره بهشه را بدهند دست ایرانی ها، ما برویم همان طرف بجهنمیم !
پاسخ:
نگرانی ندارد
قطعا فقط اداره ی جهنم به دست ماست...
صبر کن...
...
پاسخ:
...
من را هم وقت عاشقیتان با خدا یاد میکنید؟ یک عدد انسان منفعت طلب:)
احسان اهنگاش فوق العاده اس
پاسخ:
محتاجیم به یاد کردن نزد خدا..
دعا میکنم همیشه یاد خدا در دل همه ی ما منزل داشته باشه

+فوق العاده س...
یاد یه قسمت از یه آهنگ همای افتادم که میگه " راست بگو راست بگو راست / فردوس برینت کجاست؟!"
پاسخ:
این چه جهانیست...
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۶ لولا پالوزا

بهشت توی ذهنه...

ذهن جهنم باشه بهشتم بهشت نیست:(

پاسخ:
شاید...
۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۵ رفیعه رجعتی
اندکی صبر،سحر نزدیک است...
پاسخ:
....
بعضی وقتا یه نفس عمیق بهتر از حبسه :)
پاسخ:
اوهوم
۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۷ رها مشق سکوت
من صبورم اما
آه ، این بغض گران
صبر چه می داند چیست...
پاسخ:
...
  اول سلام:))
بعضی از مطلباتونو خوندم بقیشو بعدا میخونم:)
مهمون منم باشین:)
خوش حال میشم ب منم سر بزنی...
یاعلی...
:)
+در ضمن آهنگ از کیه؟
:(خواجه امیری؟!
پاسخ:
سلام
بله

بهشت من جایی است که به یاد خدا باشم .مخصوصا مسجد
پاسخ:
خیلی هم خوب...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">