اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

می تواند بخوابد؟

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

هرگز فوراً بدبختی کسی را باور نکنید . بپرسید که می تواند بخوابد یا نه ؟
اگر جواب مثبت باشد، همه‌چیز روبراه است،همین کافی است...!
سفر به انتهای شب/لوئی فردینان سلین/فرهاد غبرایی/انتشارات جامی

موافقین ۱۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶

نظرات  (۲۹)

۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۹ آقای مربّع
کاربردی بود 
پاسخ:
:-)
نکته خوبی بود .ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
من همیشه جز کسایی هستم که به ثانیه نرسیده خواب هفت پادشاه میبینن!:)
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
من خوشبختم:))))))
پاسخ:
خداروشکر :-)
اوهومـــــ
پاسخ:
:-)
تا منظور از بدبختی چه باشد.
.
.
الکی مثلاً من می-خوام بحث کنم ;)
پاسخ:
مهم فراموشی و آرامشه که خواب با خودش میاره...
آقا من عاشق عکس پست شدم :D خیلی خوبه :))
پاسخ:
قابل نداره! ;-)
تا حالا ازین زاویه بهش نگاه نکرده بودم :)
پاسخ:
:-)
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۹ فاطیما کیان
اوناییم که ته خطن و افسردگی گرفتن زیاد میخوابن و یکی از نشونه های افسردگی خوابیدن زیاده ...
پاسخ:
افسرده ها هم میخوابن که فکر نکنن ...
آنقدر خودم را خسته می کنم. تا بتوانم بخوابم.
پاسخ:
به زور به خوشبختی رسیدن...!
خوابیدن نعمت خیلی بزرگیه...
پاسخ:
همینطوره
الان ینی من بیشتر رو کاناپه خوابم میگیره در چه وضعیتی هستم..!؟ :|
پاسخ:
وضعیت خوشبختی :-)
هه هه! :)
عالی بود ...
پاسخ:
:-)
به نکته ظریفی اشاره کردی
پاسخ:
:-)
من یکی از اون ادمایی ام که اگه خوابم بیاد وایساده تو مترو هم خوابم میگیره!!

یعنی من انقدر خوشبختم!!!!
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۲ رها مشق سکوت
من کافیه کوچکترین مشکلی برام پیش بیاد، بدون اینکه متوجه باشم خوابم میبره و بعد که بیدار میشم میبینم ریست شدم کاملا
پاسخ:
از نعمت بزرگی بهره مند هستید :-)
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۳ بانو ف تک نقطه

من گاهی خوشبختم .. گاهی هم به زورم خوشبخت نمیشم .. :)

 

این پست خیلی واقعیه :)

پاسخ:
:-)
من که تا 5 صبح خوابم نمیبره چی؟:)
پاسخ:
امیدوارم که به خوشی بیدار باشید... :-)
دقیقا همینطوره =))
پاسخ:
:-))
عکس و نوشته هردو خاص بودن :)

پاسخ:
:-))
۱۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۰۳ شملیــا ●○●
قبلنا آره ولی الان نه
پاسخ:
چرا الان نه؟
کتاب ش چه طور بود؟
پاسخ:
خوب بود! :-)
تقریبا ده ساله خاب بدون ارامبخش رو تجربه نکردم

اما بارها با خ.دم،به همه گفتم ایکاش همیشه شب بود

شب و خابش نعمته بزرگیه که الان میخام برم به استقبالش:)
پاسخ:
امیدوارم امشب آروم بخوابید... :-)
۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۵ آناهــیــ ـــتا
من خواب فاجعه ای دارم :| 
ساعت 6 و چلوپن دقه هم که خوابم ببره ساعت 7 مثه خروس بیدارم :| :|


+عکسه منو یاد اون تبلیغه مترو انداخ که نسون می ده ملت همه جا رو زمین خوابیدن گوششونو گذاشتن رو زمین :))
پاسخ:
تو دوران دانشجوییم همینجوری بودم!

+ :-)
عکسو نیگا هه چه آروم خوابیده 
پاسخ:
:-)
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۹ آریانا م.ف
خوابیدن دلیل خوبی واسه حال خوب بودن نیست.
پاسخ:
دلیل خوبی نیست
اما آرام بخش است
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۱ نقاش باشی
بیشتر اوقات خوابیدن میشه راه فرار از سختی ها و مشکلات و ناراحتی ها... وای به وقتی که از خواب پاشی و ببینی اون ها هنوزم سرجاشون وایسادن.

خوشحال میشم به بلاگم سر بزنید.

یاعلی
نقاش باشی :)
پاسخ:
چشم :-)
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۵ آندر هیل

بزرگی" همه رو آب میبره تو رو خواب میبره" را در وصف من و یکی از دوستان بسیار نزدیکم گفته !

 

پاسخ:
که اینطور...:-)
دلم برای بابام میسوزه
پاسخ:
چرا ؟
 خوب نمیخوابن ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">