اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

من از گم شدن در جاهای شلوغ می ترسم...

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ب.ظ

پست‌ترین آدم‌ها آن‌هایی هستند که آنقدر می مانند تا عاشق‌شان شوی و بعد می روند...
قهرمانان و گورها/ارنستو ساباتو/مصطفی مفیدی/انتشارات نیلوفر

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰

نظرات  (۱۶)

هعی... :(
پاسخ:
...
جالب بود
پاسخ:
...
۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۰ بانو ف تک نقطه
یه وقتایی علنا کتابا به خودمون فحش میدن
البته خوب میکنن
پاسخ:
بهترین نقش کتاب همین است...!
خط آخره حرف دل بودا...
پاسخ:
...
چه عکس خوبی :))

این آدم ها از پست هم پست ترن...
پاسخ:
:-)))

...
کاش پست بودن...
پاسخ:
...
موضوعش چیه..؟
پاسخ:
یک داستان سورئال و کمی خسته کننده! که تمام کردنش حوصله میخواهد...
ولی ارزش یک بار خواندن را دارد...
جمله زیبایی بود.
پاسخ:
...
:-)
راست میگوید

آخ که پیشنهاد های خوبت چه بد مرا وسوسه میکنند!
پاسخ:
:-)))
و ممنان..
پاسخ:
:-)
دوست دارم اینو
پاسخ:
:-))
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۸ معصـومــــــه ▄▄▄✐
چقدر عجیب بود این جمله!(پست‌ترین آدم‌ها آن‌هایی هستند که آنقدر می مانند تا عاشق‌شان شوی و بعد می روند...)
الان دارم فکر میکنم چندتا از همینارو اطرافم دیدم و دارم!که این پَستی رو جزئی از وجودشون تصور نمی کردم....هی وای من !امیدوارم این پَست ها به پُست هیچکس نخوره.
پاسخ:
من هم امیدوارم ...
برا خاطر این جملش حتما می خونمش
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۲ ✿شمیم زندگی✿
بابت معرفی ممنونم

پاسخ:
خواهش میکنم :-)
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۳ زنانی در باران 2 باران
موافقم. 
پاسخ:
:-)

خسته ام کاش مغز نداشتم کاش دل نداشتم کاش احساس نداشتم به درخت داخل خونمون خیلی حسودیم میشه چون خیلی اوضاعش از من بهتره کاش درخت بودم 

از  این به بعد تصمیم گرفتم مثل یه درخت باشم و به هیچ چیز توجه نداشه باشم پس اگه فردا اومدی و یه چیزو به من گفتی و دیدی هیچ عکس العمل نشون ندادم ناراحت نشی چون من از این به بعد درختم
پاسخ:
درخت خسته...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">