اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

تسکینِ عشق/ فاجعه پاریس

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ

موافقین ۱۸ مخالفین ۱ ۹۴/۰۸/۲۳
آوو کادو

نظرات  (۲۲)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۰ بانو ف تک نقطه

داریم چیکار میکنیم با دنیا ..

 

+ جنگ جهانی سوم ؟! ....

پاسخ:
وحشیگری!

+شاید...
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۲ رفیعه رجعتی
...
پاسخ:
...
:(
پاسخ:
:-(
جدای از همه چیز 
چقدر حرف توی این عکس هست
پاسخ:
خیلی...
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۶ فاطیما کیان
رئیس جمهور داره این هفته میره اونجا و این حملات بوی توطئه میدن ! پاریس شهر عشق یکدفعه اینجوری بشه خیلی عجیبه !
پاسخ:
سفر رئیس جمهور لغو شد
کلا اینجور چیزا تو اروپا عجیب و تو خاورمیانه عادیه!
معلوم نیست بعد این چه نقشه ای برا جان مسلمونا بکشن
من احمال این رو که مثه 11 سپتامبر ساختگی باشه رو هم میدم!

لعنت به دشمنای اسلام و قاتلان مردمان بی گناه
پاسخ:
توکل بر خدا...
اول فکر کردم این عکس مربوط به یک فیلم ِ!! اصلا خبر نداشتم..:|
پاسخ:
کاش فیلم بود...

+منم اولش یاد جوکر افتادم!
:(
پاسخ:
:-(
:((
پاسخ:
:-((
:((
پاسخ:
:-((
خداوکیلی یه بار از این اتفاقا اونجا افتاده این همه جار و جنجال به پا کردن(البته در حالت عادی این همه جار و جنجال کاملا درسته!)
اما هر روز و هر ماه شاید یکی از این اتفاقا تو خاورمیانه هستیم! اما صدای چند تاشون برای این مورد در اومده تا حالا؟!؟!؟
پاسخ:
آخه تو خاورمیانه عادیییه !!!
هیچ حرفی برای گفتن نمیمونه ...
پاسخ:
...
از حیوون بدترن این تکفیریا..
پاسخ:
همینطوره ....
انتخاب عکس هاتو دوست دارم زیاد :)
پاسخ:
:-))
سلام آوو کادو
ممنون از نظرت...
کتاب گیمیاگر کتاب قشنگیه فکر کنم تنها کتابیه که دو بار با اشتیاق خوندم
سانتیاگو یادش بخیر... 
 
پاسخ:
سلام :-)
خیلی هم خوب :-))
بوی یک زلزله بلند شده درخت
ریشه هاتو محکم توی خاک فروکن.
پاسخ:
سعی خودمو میکنم...
چهره خانوم دنیای حرفو داره...
پاسخ:
درسته ...
اینا هم انسانن و آدم دلش میسوزه ولی همش زیر سر دولت خودشونه. فرانسه همیشه خودش رو عنتر تروریستا کرده اینم عواقب کاراش!! 
تو این هاگیر واگیر اما من چند روزه فیلم گردن زدن اون سه تا ایرانی هی میاد جلوی چشمم:((
 همش تصور میکنم تو اون لحظه چه وحشتی به اون بیچاره ها غالب شده .خیلی جالبه سعودیای وحشی که بیمارستان پزشکان بدون مرز رو هم زدن  عملیات فرانسه رو محکوم کردن اینا که مستقیم حامی داعشن. آدم نمیدونمه به معادلات مسخره دنیا بخنده یا گریه کنه

پاسخ:
گریه کنه...
اینجا کجای پاریسه؟جریان این عکسه چیه؟
پاسخ:
ورزشگاه استاد دو فرانس(Stade de France) در پاریس
جمعه شب، حمله تروریستی داعش و هراس مردم...
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۷ فروردین دخت
کجاست جهان پر از صلح و دوستی؟
پاسخ:
گشتم نبود...
قبلا عاشق پاریس بودَم :(((
پاسخ:
من هم بودم...
همیشه فاجعه آدمهای کنار همو به هم نزدیک تر میکنه!
فاجعه ها اونقدر ها هم بد نیستن!
پاسخ:
گاهی...برای کسی که ارزش دارد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">