اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

معجزه ی احمق ها ...!

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۲ ق.ظ

کسانی که عقاید احمقانه‌شان را ابزار می‌کنند اغلب بسیار حساسند. هر قدر عقاید کسی احمقانه‌تر باشد کمتر باید با او مخالفت کرد. باگ می گفت حماقت بزرگترین نیروی روحانی تمام تاریخ بشر است. می‌گفت باید در برابر آن سر تعظیم فرود آورد، چون همه جور معجزه‌ای از آن ساخته است.
خداحافظ گاری کوپر/رومن گاری/سروش حبیبی/انتشارات نیلوفر

نظرات  (۲۱)

قسمت هایی از کتابو خوندم: )کتاب خوبیه؟
پاسخ:
از نظر من فوق العاده س :-)
احمق ها رو میشه در کارهای ِ بزرگی بدون ِ اینکه خودشون بدونن دارن چیکار می کنن استفاده کرد.
پاسخ:
احتمالا میشه...
یکی از کتاب های خوبی بود که خوندم، قلم گاری اونقدر خوب بود که من همش خودم رو توی برف و سرما و کلبه ی  بین راهی تصور می کردم، البته از اون کتاب هایی بود که فقط یک بار می خونمش
پاسخ:
:-)
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۱:۱۶ رها مشق سکوت
 با اینکه جملات خوبی از این کتاب خونده بودم، اما وقتی خوندمش اصلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
پاسخ:
این کتاب حال خاصی میخواد که آدم همیشه اون حال رو نداره...:-)
چه قشنگ حقیقتو گفته ....
پاسخ:
خیییلییی...
نخوندمش متاسفاته
پاسخ:
توصیه میشود به خواندن..
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۸ مترسک ‌‌
اوووف! آی گفتی :|
پاسخ:
معلومه دلت پره...!
جناب انیشتین می فرمایند که:
دو چیز انتها ندارد. حماقت بشر و پهنه کهکشان ها. البته در مورد کهکشان ها چندان مطمین نیستم!
++ "معجزه" که چه عرض کنم، حماقت بیشتر "فاجعه" به بار آورده در تاریخ بشر!
پاسخ:
جناب انیشتین درست می فرمایند...

+"معجزه" چون هرکاری از احمق ها بر می آید!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۴ فروردین دخت
نخوندم این کتابو...ولی باید بذارمش تو اولویت! :)
پاسخ:
کار خوبی میکنید :-)
:)
پاسخ:
:-)
توی کنال داستان شب تلگرام قصه خونی شو گوش دادم
تو لیست خریدم هست :)
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۰ بانو ف تک نقطه
منم نخوندم... هی میام عکساتونو برمیدارم میرم کتابفروشی میخرم -_-
اگه تو مالکیت معنویتون زد، بدونین منم و چرا برمیدارم -__-
ولی رومن گاری خیلی خوب مینویسه :) 

احمق ها بیشتر تعصب دارن انگار.. 
پاسخ:
مشکلی نیست :-)
عالی مینویسه

+حتما بیشتر تعصب دارن..!
جالبه - ولی میدونی ، حماقت نسبی است ، برای همین باید در مقال آن سکوت کرد.
تفکر یک نفر برای ما احماقانه است و تفکر ما برای شخص دیگری !!!
خوبه که حماقت مطلق نیست
به نظر کتاب خوبی می آد!
پاسخ:
کتاب خوبیه...
خاویرکرمنت هم تو کتاب بیشعوری راجب احمق ها مینویسه.میگه احمق کارهاش رو از روی نادانی انجام میده.یعنی از اشتباه بودن کارهاش آگاهی نداره و نباید باهاش بحث کرد.ولی مشکل جامعه بیشعورها هستن که کارهای احمقانه رو با آگاهی انجام میدن!
پاسخ:
بیشعوری رو خوندم، خیلی خوبه :-)
دومین کتابش هم اومده...
آره واقعا... یه جوری رو عقایدشون میمونن انگار وحی شده!!!!!
و هیچ جوری هم نمیفهمن!!!
پاسخ:
هیچ جوووری ...
ما این کتاب رو توی گروه تلگرام کتابخونی دانشگاه دستجمعی خوندیم و بعد از بحث در موردش حجم عظیمی از دخترا شاکی لیو دادن:)) صحنه داشت؟من هیچی نفمیدم!
پاسخ:
چرا آخه؟؟؟
من که صحنه ای ندیدم!! :-0
سلام :)
جالب بود تاحالا از این دید دقت نکرده بودم 
پاسخ:
سلام
:-))
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۹ آقای سر به هوا ...
میذارم تو لیست کتاب هایی که باید خوانده شود !
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
کتاب خونه برا خودتونه ؟؟
عقاید یک دلقک هم به چشم میخوره :)
پاسخ:
نه اینجا مال خودم نیست!
:-)
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۵ معصـومــــــه ▄▄▄✐
و متاسفانه این روزها چه مرمان حساسی شده ایم.....:(
پاسخ:
:-(
آفرین :-))
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">