اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

بهترین عیدی من

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ

قصد داشتم در ابتدا از فرهنگ و ادب و رسوم نوروزی برایتان بگویم اما حس کردم این کار در محضرِ دوستانِ متخصص و اهل قلم، دشوار است؛ پس بی مقدمه درخواستم را بازگو می کنم: لطفا بهترین عیدی که تا کنون دریافت کرده اید یا علاقه مند به دریافت آن از شخصی هستید، را برای دوستانتان بنویسید. اگر هم برایتان مقدور بود عکسی از آن تهیه کنید و ما را در تماشای آن شریک نمایید... پیشاپیش سپاس :-)

+منتظرِ بهترین عیدی های شما در بخشِ نظراتِ این پست و یا یک پست مستقل با عنوان "بهترین عیدی من" در وبلاگ خودتان هستم.

+این بحث راجع به عیدی های غیر نقدی شما می باشد.

موافقین ۱۷ مخالفین ۸ ۹۵/۰۱/۰۷
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۴۴)

یه هارد یه ترا از خاله م گرفتم!!!!
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
کتاب...گل...مدادرنگی...
پاسخ:
:-))
عیدی امسالم یه دستبند سنگی بود که خیلی دوستش دارم و یکی از عزیزانم بهم داده...منتها عکسش رو نمی ذارم و نمی گم کدوم عزیز چون دلم نمی خواد کسی حسرت بخوره و غم بشینه روی قلبش...چون این لحظه برای بعضی آدما آرزو ...همین لحظه های ساده ای که ما از کنارش می گذریم و فکر می کنیم یه خوشی همیشگی چیزی که بعضی عزیزان در اطراف ما دوست دارن دوباره در همین لحظه ها باشن و بودن کنار کسانی که دوستش داشتن و حالا به هر دلیلی نیستن رو تجربه کنن...باشد که همه قدردان باشند...
پاسخ:
ممنون که این موضوع رو در همین حد با ما در میان گذاشتید :-)

+ان شا الله که در دل کسی حسرت نباشه...
اوهوم ، موضوع خیلی خوبیه ... حرف دارم واسش ... ان شاالله در موردش مینویسم :)
پاسخ:
ان شا الله :-)
راستش تا الان عیدی غیرنقدی نگرفتم، هیچ ایده‌ای درباره‌اش ندارم :/
پاسخ:
امیدوارم که به زودی یک عیدی لذت بخشِ غیر نقدی نصیبتان شود :-)
سلام عیدی من یه ناز خواهر زادم بود 
ما مسافرت بودیم 
فقط یه بار راضی شد تلفنی صحبت کنه 
تو بقیه موارد می گفت من فقط باید خاله رو ببینم 

.... این حس و حالش بهترین هدیه بود 
پاسخ:
زنده باشن
چقد زیبا :-)
یه دستبند زرد که از عزیز دلم گرفتم و یه کتاب که با هر دوشون کلی ذوق کردم ^___^
پاسخ:
خیلی هم عالی :-)
راستش من بهش فکر نکردم تاحالا
واجب شد فکر کنم ببینم بهترین عیدی از نظرم چیه!
پاسخ:
حتما فکر کنید و مارو از نتیجه مطلع کنید :-)
من هروقت کتاب عیدی گرفتم خیلی خوشحال شدم.
ولی بهترین عیدی های عمرم رو از پدر بزرگم بود.

پاسخ:
عیدی های پدر بزرگ که عالی هستن
خدا حفظشون کنه:-)
خیلی دوست داشتم تو این چالش هم شرکت کنم ؛ ولی تا جایی که یادم ِ همه ی عیدی هام نقدی بوده ( به جز دو سه مورد که شاید اشتباه می کنم ولی فکر می کنم نقدی نبودن و فقط یه سایه ای ازشون تو ذهنم ِ ) . 

پاسخ:
ان شاالله به زودی عیدی های غیر نقدیِ پررنگ و غافلگیر کننده رو تجربه کنید :-)
راستش من همیشه عیدی هام نقدی بوده و تا حالا هیچ عیدی خاصی نگرفتم... ولی دوست دارم لاک عیدی بگیرم :دی
پاسخ:
امیدوارم عیدی های غیر نقدیِ هیجان انگیزی در انتظارتون باشه :-)

+تا حالا لاک نخریدم! و سلیقه ی خوبی ندارم و از همه مهم تر به شما دسترسی ندارم! وگرنه خیلی خوشحال میشدم به عنوان عیدی به شما لاک تقدیم کنم :-)
عیدکه میشه تولدم میشه عیدی و کادوی تولد قاطی میشه
از بچگی سرم کلاه میرفته :))


پاسخ:
پس شما مصداق این جمله ی معروف هستید:
"تولده عیدِ شما مبارک" :-))
تا حالا هرچی عیدی بوده ، نقدی بوده و راستش اصن فک میکنم کلن همه عیدی ها مدل شون نقدی ه!!:)))) اصن غیر نقدی باشه ، شاید نشه گفت عیدی!:))
واسه همینم هرچی غیر از پول باشه فک کنم بشه هدیه!
دلمم نمیدونم چی میخواد...:-) 
پاسخ:
عیدی غیر نقدی خیلی زیباست ... عید اون سال و شخص عیدی دهنده رو میتونید با دیدن اون هدیه، به خاطر بیارید :-)
امیدوارم نصیبتون بشه :-))
پارسال یه جفت گوشواره عیدی گرفتم که خیلی بابتش ذوق کردم :)
پاسخ:
بسیار عالی :-))
کتاب، نهج البلاغه و قرآن :)
پاسخ:
بسیار معنوی و زیبا :-)
خب من همیشه کادوهام نقدی بوده غیر نقدی نداشتم متاسفانه :(
ولی دوسال قبل ی نیم ست طلای خیلی زیبا کادو گرفتم ک برام واقعا لذت بخش بود ولی خودم کادو میدم چون تولد خواهرو برادرم توی عیده :)
پاسخ:
خیلی هم خوب
ان شا الله کادوهای غیر نقدیِ هیجان انگیز هم در راه باشند...:-)
راستش عیدی امسالم حضور دوباره م کنار دوستام، اینجا بود.
و اینکه خیلی گلید همه تون! :)
پاسخ:
لطف داری شما :-))
من دوست دارم یکی دستمو بگیره بگه بیا بریم تو این کتابفروشی ۲۰ تا کتابی که دوست داری بردار،عیدی از طرف من! 
یا مثلا بعنوان عیدی،یکی منو ببره مسافرت،یه جای بخصوص! ( این یه کم رویاییه)
یا اصلا یه جلسه ماساژ و استخر واسم رزرو کنه! وااای عالیه
ولی نه،کاش بهترین عیدیمو از خدا بگیرم! داداشم سر و سامون بگیره،کارای خودم درست شه،بتونم برم یه جای دیگه زندگیمو بسازم:(
پاسخ:
خوشم اومد... چه پیشنهاد های شگفت انگیزی :-))

+خدا حواسش به بنده هاش هست... فقط اندکی صبر باید... :-)
اومم عکس که ندارم ولی نه ساله که بودم تمام آرزوم این بود که اسکیت داشته باشم عید وقتی عیدی بهم اسکیت دادن تا دو ساعت فقط میپریدم هوا 

الان ولی جدا از عیدی تو خونه تکونی یک جفت انگشتر فانتزی پیدا کردم که یادم رفته بود کادو گرفتم بهم چسبید خیلی 
پاسخ:
لذت اسکیت داشتن رو درک میکنم ;-))

+خیلی هم عالی :-))
یه دوربین حرفه ای

نگرفتم ها:|

ولی باید میگرفتم‌ :(
پاسخ:
ان شا الله میگیری :-)

+منم واقعا این مورد رو لازم دارم! ;-)
پارسال عیدیم عمه شدنم بود:)
پاسخ:
بسیار عالی :-))
خب عیدی :-)
میتونه کلی چیز باشه نه یه شی یه حس
ولی نزدیک ترینشو بخوام بگم
عیدی که امسال برای خودم خریدم و ادمک های درونم رو خوشحال کردم :-)

پاسخ:
کار خیلی خوبی کردید :-)
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۶ گمـــــــشده :)
نمی دونم واقعا...هیچی یادم نمیاد....
ولی در حال حاضر یه گوشی هوشمند خیلی بهم می چسبه...
یا یه رم اکسترنال برای لب تابم..
فعلا همینا.
خخخخ
پاسخ:
امیدوارم بهشون برسید :-)
منم مثل witch aura عیدانه و تولدانم یکی میشه :| و معمولا به صورت نقد... والا به خدا انتظار زیادیم ندارم، یه کادوی کوچیک جینگیل هم منو ذوق زده میکنه منتها این توجیه که سلیقه اتو نمی دونستم حالا خودت بعدا هرچی دوس داشتی بگیر، دستمان را در پوست گردو بنهاده است.
پاسخ:
امیدوارم این بار هدیه های خوبی در راه داشته باشید :-)

+تولده عید شما مبارک :-))
یک عدد دوربین با یک عدد کتاب که نگرفته ام
پاسخ:
هردو عالی هستن :-)
تو ولایت ما عیدی غیر نقدی فقط جوراب میدن :/
جوراب :////
البته یه سری زندائیم یه سیب مسی بهم داد ! اینو یادم رفت ! (((:
پاسخ:
سیب مسی باید جالب باشه :-)
کادو از خدا:
یک عدد صندلی رزرو شده در کلاس های رشته پزشکی دانشگاه تهران
حالا تهران نشد اصفهان 
اونم نشد شیراز، گیلان، مازندران
که اونم نشدنیه...
پس یک عدد کتاب شعر می خواهیم از شخص شخیص خودمان
:)
پاسخ:
ان شا الله بهترین کادو رو از خدا میگیرید :-)
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۷ نیمه سیب سقراطی
اشتراک شش ماهه همشهری" داستان " از طرف بابام بهترین عیدی امسالم بود :)
پاسخ:
چه هیجان انگیز :-))
سلام جناب آووکادو، سال نوتون مبارک (هر چند دیره ولی خب تبریکه دیکه :) )

+ من تا به حال عیدی غیر نقدی نداشتم پس ایده ای هم براش ندارم اما همیشه دلم می خواد عیدی کتاب بگیرم :))
پاسخ:
سلام
متشکرم
بهار شما نیز مبارک :-)

+کتاب عالیه :-)
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۲۲ نیمه سیب سقراطی
خودتونم جواب بدین دیگه ؛)
پاسخ:
من هم خیلی کم عیدی غیر نقدی دریافت میکنم. هدف از این پست یک جرقه بود که شاید سال بعد ما هم جز عیدی دهندگان غیر نقدی باشیم...

+یک دست نوشته، روی صفحه اول یک کتاب، عیدانه ی مناسبی برا من است...
بهترین عیدی من:
یه لبخند:)
شوخی هم نمیکنم واقعا:)
پاسخ:
هوووم، انتخاب خوبی بود...
لبخند واقعا با ارزش و زیباست :-))
بعدشم رمان باد بادک باز از شخصی دوست داشتنی که اولین رمانم بود و منو به خوندن علاقه مند تر کرد....
پاسخ:
انتخاب دوستتون عالی بوده :-))
والا من امسال عیدی نقدی و غیرنقدی و این حرفا کسی بهم نداد! سال پرباری نبود:|
ولی دوست دارم یه بار یکی بهم کتاب عیدی بده:) کتاب چیزیه که وقتی خط به خطشو میخونی یاد طرفت میوفتی و همیشه هم موندگاره و بعد مدتی خراب نمیشه بنظرم:)
پاسخ:
ان شا الله عیدی های خوبی از نوع کتاب، در راه باشد :-)
عیدی غیر نقدی که نداشتم, ولی نقدی ها رو جمع کردم و صبح علی الطلوع ششم فروردین رفتم برای خرید کفش کوهنوردی. الان هم منتظرم هرچه زودتر برگردم تهران و برم فتح توچال :دی
پاسخ:
حرکت بسیار پسندیده ای انجام دادید :-))
حدودا 5 یا 6 ساله بودم
مادرم یک عمو داشت که هرسال عید می آمد پیشمان
خیلی مهربان خیلی خوش اخلاق
همین که باهم رو به رو شدیم دست دراز کرد سمتم
یک بهار نارنج کوچک و سبز سبز!!

همین که گرفتمش
ناخودآگاه بوئیدمش...
مست کننده بود!
عالی
معطر و بهشتی...!

پاسخ:
این عیدی شما رو به عنوان "خاطره انگیزترین عیدی" انتخاب میکنیم :-))
آزادی
شعار نیست. واقعا اگر کسی نظری به دل ما می کرد، تا در عین اسارت، آزاد می شدیم، عجب عیدی می شد...
پاسخ:
یا رب نظرِ تو برنگردد...
چقد اون عکس خوبه . اصن عالیه
پاسخ:
:-))
بهترین عیدی من....

هنوز نگرفتم...!
کاش بگیرم..

منم باعیدی غیرنقدی بیش از عیدی نقدی خوشحال میشم...

عیدی نقدی رو که همه بلدن وراحته
اما عیدی غیرنقدی دادن کارهرکسی نیس
فکر میخواد...کلی فکر...
پاسخ:
ان شا الله که میگیرید :-)
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۰ بلاگر کبیر ^_^
عیدی امسالم...
شاهنامه...
از همسر :)
پاسخ:
بسیار عالی و زیبا :-) 
خب میدونید بهترین عیدی من دیدن اشخاصی بوده که 9 ماه ندیده بودمشون ...دیدن خانواده ام بهترین عیدی من بود....
پاسخ:
بسیار عالی :-)
بهترین عیدی رو پارسال از داداشم گرفتم
که یه دیوان حافظ بود

پاسخ:
بسیار عالی :-)
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۴ פֿـانم گــلآب
بهترین هدیه رو از برادرم گرفتم
عید امسال
یه پلاک طلا 
برام اونقدر ارزش و حرمت داره که اصلن دلم نمیخواد ازش استفاده کنم :)
پاسخ:
بسیار عالی :-)
یه سفرکربلا واسه نوروز وبودن توصحن امام حسین(ع)موقع سال تحویل
پاسخ:
بسیار عالی
چقد قشنگن این تخم مرغا !
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">