اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

خبر از این نیشِ دردناک نداشتم!

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ


آخر هفته بود و دوستان جمع بودند؛ توپ والیبال در چرخش بود و هندوانه در رودخانه بین سنگ ها گیر افتاده بود؛ صدای آب رودخانه لذت بخش بود و آب تنی به یاد کودکی از آن لذت بخش تر... فقط نمیدانم آن زنبورِ قرمز از کجا پیدایش شد و خودش را به انگشت میانه دست چپم رساند... اکنون با یک دست این پست را تایپ می کنم!

عکس: آووکادو/  1395.5.15

موافقین ۱۸ مخالفین ۲ ۹۵/۰۵/۱۶
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۴۴)

خوبه زنبوره زیکا نیس
ان شاءالله زود خوب بشید
حالا که به عکس دقت میکنم میبینم خیلی کارِ زنبوره بد نبوده:)))
پاسخ:
ممنونم

:-))
آخ آخ آخ...
الان خوبین؟!
پاسخ:
خداروشکر بهترم :-)
کلا مدتهاست  وقتی  اتفاق اینجوری برام میفته میگم :"عب نداره، خاطره میشه "
؛)))
پاسخ:
بله
خاطره میشه :-)
۱۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۲ فروردین دخت
ان شاء الله که هر چی زودتر خوب بشین... :)
پاسخ:
سپاسگزارم :-)
صددرصد دکتر برو ..!
ممکنه خطرناک باشه !!!
پاسخ:
رفتم و خداروشکر نبود ...
تا حالا ندیده بودم اینطوری جوجه کباب درست کنند ((: .

توصیه سنتی : شنیدم که می گن سرکه برای جای نیش زنبور خوبه .
پاسخ:
:-))

+تشکرم از توصیه ی شما :-)
یه بار بچه بودم که مثل شما بین انگشتام رو زنبور زد .. البته درست و حسابی نتونست بزنه ولی خب بچه بودم و دو سه روزی دردش وجود داشت ... میدونم چه دردسر و سختی ای داره ://
امیدوارم زودتر خوب بشه :)
پاسخ:
این درست و حسابی تونست بزنه!

+متشکرم :-)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۵ ـــــ ققنوس ـــــ
یا خدااا چند نفر بودین مگه!؟
منم ببرین خب...
پاسخ:
14 نفر

+چشم!
تا حالا نشده که من یه تفریح یا مسافرتی برم و از دست نیش پشه راحت باشم ولی خدایی حاضرم ۱۰ بار نیش پشه بخورم ولی یه بار نیش زنبور نه , خیلی درد داره بی انصاف 
پاسخ:
همینطوره...
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۸ ادریس میرویسی
آخ آخ، 
اتفاقا چند روز پیش داشتم فکر می کردم که چقدر دلم برای گزیده شدن توسط زنبور تنگ شده!
کاش منو زده بود!
پاسخ:
:-0
اوه
منو یه بار از این زنبورای عسل نیش زد البته وقتی بچه بودم هنوز جاش مونده :|
امیدوارم حالتون بهتر بشه :)
پاسخ:
ممنونم :-)
سلام. البته که سرکه برای نیش زنبور خوبه ولی به وقتش. عرض ادب و اینکه کلا یه جوریایی همیشه باید خوشی ها رو از دماغمون بکشن بیرون دیگه. حالا زنبور باشه، چه میدونم غرق شدن تو دریا باشه یا یه سیلی محوم از جانب خدا باشه یا نهایتش یه جریمه ناعادلانه توسط عمو پلیسه باشه و یا دیگه آخر آخرش .. نمیگم
پاسخ:
سلام
همیشه هم اینطور نیست...
حاضرم قسم بخورم دوبار کامنت دادم اینجا. پ کو پ
پاسخ:
یکیش همین پایینه!
آخ آخ آخ :/
من که فقط خواننده این سطور بودم دردم اومد، خودت که جای خود داری :/
پاسخ:
عیب نداره
تجربه شد! ;-)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۸ بانو ف تک نقطه
ای بابا چه بد .. امیدوارم خیلی زود دو دست شین باز :)
پاسخ:
سپاس :-))
ان شا لله ک بهتر میشه
اگه حساسیت داشته باشه ادم به نیشش خیلی بده


پاسخ:
متشکرم :-)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۸ آقای خوش فکر
فکر کنم زنبوره حسودیش شده !
پاسخ:
امکانش هست!
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۲ د‌ل‌باخته ..
این نیز بگذرد..
پاسخ:
بله...
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۵ مبهم الملوک
امیدوارم بهتر شده باشید :)
یه روزی گرم تابستون یه دختر بچه میخواست برای مامانش گل های بابونه المانی بچینه  و غافلگیرش کنه ولی وقتی یه زنبور از روی جوراب صورتیش نیشش زد ،اخ که نیشخند المانی رو میدید و ساقه ی گل ها رو بیشتر توی دستش فشار داد و بی صدا گریه کرد تا وقتی مامانش رو دید، الن تورینگی هم برای شکستن بغضش در قدم هایش تا خانه مادر بزرگ نبود.
#دبستان بودم 
پاسخ:
متشکرم :-)

+:-)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۲ گمـــــــشده :)
اوووه زنبور قررررررررمز...ووویییی
پاسخ:
هوووم...
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۱ آفتابگردون ...
دستش درد نکنه! والا بخدا!!! من یکی دلم پوسید بس که نتونستم مسافرت یا حتی گردش برم؛ اون وقت چه معنی میده به شما اینقدر خوش بگذره:|
حالا این دفعه ایشالا زود خوب شه و درد نکشین ولی دیگه تکرار نشه:)
پاسخ:
که اینطور...!
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۴ شاهزاده شب
درد داره :/
پاسخ:
خیلی...
یام یام یام

با جوجه ها بودم .... 

پاسخ:
:-)
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۷ آقای سر به هوا ...
لامصب همیشه لای انگشت رو میزنه نمیدونم چرا :))
پاسخ:
:-))
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۱ خرید اینترنتی
سلام ،
ههههه گاهی وقتها اینهمه جا هست زنبور ها مارو میزنن اب غوره روش نریختی ؟ بنظرم اثر داره ...
پاسخ:
سلام
نه نریختم!
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۸ یا فاطمة الزهراء
شکر خدا که به نیش زنبور حساسیت نداشتین یکی از دوستای من زنبور نیشش میزنه حالش انقد بد میشه که باید بره بیمارستان 
ان شا لله جای نیشش زودتر خوب شه 
پاسخ:
خداروشکر حساسیت نداشتم

+متشکرم :-)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۲ فاطمه نظری
امیدوارم هزچه زود تر خوب بشه
پاسخ:
متشکرم 
وای عکسو :))

همیشه به شادی و تفریح :))
پاسخ:
سپاس :-))
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۰ مجتبی غنیی
سلام وبلاگ خوبی دارین
پاسخ:
ممنونم
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۱ علی زیرایی
سلام جالب بود به وبلاگ منم سری بزن
پاسخ:
سلام
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۳ سکوتـــــــــ پاییزی
چرا همه جا عکس جوجه کباب گذاشتن خب بفکر دل ملت باشید که الان وقتش رو ندارند برن تو دل طبیعت جوجه بزنند:(((
 +زنبوره رو میگرفتید تنبیه میکردید :)))
پاسخ:
من عذر خواهی میکنم ...

+که اینطور! :-)
تا حالا زنبور نیشم نزده برا همین درکی ندارم ازش اما جوج خوردن رو حسابی می فهمم لذتش رو!
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
"همیشه یک پای قضیه لنگ است" :)

پاسخ:
:-)
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۳ فاطمه جلالی
اوه اوه :|


پاسخ:
...
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۲ نیمه سیب سقراطی
یادمه یه بار توی 6 سالگی زنبور نیشم زد ! میسوختااااااااااااااا !
پاسخ:
واقعا میسوزه...!
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۱ ✿شمیم زندگی✿
اخیییییییی چقدرهم دردناک...خب بعدا پست میذاشتید:دی
پاسخ:
:-))
به به
پاسخ:
:-)
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۶ یوسف یوسفی
واسه سلامتی خوبه
پاسخ:
:-)
این زنبور بدجنس نمیدونسته داره انگشت یکی از خوش نویس ترین بلاگرا رو میزنه، وگرنه که از این کارا نمیکرد!

سلام :)
پاسخ:
لطف دارید :-)

+سلام به شما ... رسیدن به خیر :-))
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ دختر اسمانی
اوه چه بد (: انشالله خوب شید هرچه زودتر
پاسخ:
سپاس :-)
دستتون بهتر شد الان؟
پاسخ:
خداروشکر
بهترم :-)
تو کامنت دوستان زنبور زیکا دیدم :|
فقط یه سوال!
مگه طرف پشه زیکا نبود :/ زنبورشم در اومد؟ O_o

:: ان مع الشادی و الغَم :|

تبریک که انقد خوش گذشته...تو دل طبیعت همیشه دل آدم زنده میشه :)
و متاسفم بابت نیش...نیش زنبورا خیلی دردناکه...یه ده بیس باری نیش زنبورعسل رو تجربه کردم...زنبورای وحشی درد نیششون بیشتره!
پاسخ:
هوووم... فکر کنم ناقل بیماری زیکا، پشه باشه...!

متشکرم
همینطوره 

+ :-)
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۵ آبان دخت ...
بله خب ظاهرا پشه هست :))

:)
پاسخ:
:-)
نوش جان :))))

پاسخ:
متشکرم :-))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">