اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

زخمیِ رویاها

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ق.ظ

به اسامی موجود در لیستِ تلگرام نگاه میکنم؛ چند بار بالا و پایینِ آن را بررسی میکنم اما در آن لیستِ بلند، همدمی برای انتهای شب پیدا نمیکنم. سرم را روی میز میگذارم و در فکر فرو می روم. لحظه ای بی فکر، در فکر می مانم! بوی پاییز پشت پنجره است. حس میکنم دلم باران می خواهد. بارانی که آسفالت خیابان ها را خیس کند. بارانی که نَرم ببارد و اندوه دل را با لطافت بشوید... بارانی که تنم را خیس و دلم را گرم نماید...
عکس: آووکادو/ 1394.9.2
موافقین ۳۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۴۲)

۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۵ گمـــــــشده :)
منم تو لیست تلگرامم همدمی برای آخر شب هام ندارم.  ولی خواهرم همیشه هست. خودش نعمت بزرگیه.
:))
پاسخ:
خدا حفظش کنه براتون  :-)
و امان از شب
وقتی که دل تنگ می شود
پاسخ:
هوووم...
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۲۱ آفتابگردون ...
شما نوشتین یا من....؟!
پاسخ:
مثل این که من!ً
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۲۲ بهار پاتریکیان D:
آره ، یه جورایی بوی پائیز همه جا پیچیده .. :))
پاسخ:
:-)
تو لیست تلگرام کسی هست که هی تایپ می کنم و هی پاک می کنم ... آخر سر هم خارج می شم ...سخته...
پاسخ:
سخته...
من هم دلم از این باران ها میخواد..کاش بباره...
پاسخ:
می باره...
هیییع : )
پاسخ:
:-)
هیم...
وقتی به اون موقع از شب میرسم که وقتشه تلگرام رو چک کنم بدون هیچ واهمه ای بالشتم رو پیدا میکنم و میرم میخوابم :/
و اینکه بارون :(
امکان بارون باریدن در این شهریور گرم حتی یک درصد هم نیست....

پاسخ:
کار خوبی میکنید!

+مگر این که در شمال کشور باشیم!
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۳ نیمه سیب سقراطی
با غم غروب این پاییز نیومده چه کنیم که از حالا داره سنگینی میکنه :/
پاسخ:
نمیدونم والا...
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۲۹ منتظر اتفاقات خوب
پاییز مهری دارد که بر دل همه می نشیند.
پاسخ:
:-)
این پست هایی که عکس هاشون بی رنگه! ...
پاسخ:
هوووم...
منم دقیقا همین مشکلو دارم!!!
ولی بوی پاییزو حس نمیکنم بعدش!!!!
پاسخ:
احتمالا تا چند روز دیگه بوی پاییز به شما هم میرسه...!
اصلا پاییزه و بارونش:))

پاسخ:
:-)
خوبه که یکی بلاخره پیدا شد مثل ما باشه ...

پاسخ:
فکر میکنم خیلی ها هستن...
الان رشت بارونه :))
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
چقدر قابل درک بود این پستت....
پاسخ:
هوووم...
وقتی در فضای غیر مجازی کسی را نداشته باشیم...
چه انتظاری از فضای مجازی باید داشت..
پاسخ:
هوووم...
باران؟ کو باران؟
پاسخ:
میاد بالاخره...
مهد کودک که بودبم تو کتابامون میخوندیم که بهار هواش عااالیه تابستون میوه های خوشمزه داره پاییز بارون های دلپذیر و زمستون برف....برفی که بشه باهاش آدم برفی درست کرد اما مثل اینکه واقعیت یه چیز دیگست:-( 
پاسخ:
واقعیت همونیه که تو کتاب ها نوشته... ما خرابش کردیم...
(: "گاهی ازون لیست بلند بالا هیچکس نیست تا همدم بشه ((: این بده
پاسخ:
بیخیال باید بود :-)

+خداوند بهترین همدم انسانه :-)
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۴ بانو ف تک نقطه

واقعا چقد دلم پاییز میخواد ..

 

 

پاسخ:
پاییز گاهی خیلی دوست داشتنی میشه...
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۷ مبهم الملوک
میدانی گوش هایم صدای اب را زیر درخت میشنوند ولی
میگویم بیا گمان کنیم باران ست
:)
پاسخ:
شاید واقعی شود ...:-)
امروز بارون اومد و یاد پست شما افتادم، امیدوارم به زودی همه جا بارون بباره و اندوه دل را هم بشوید، برای همه
قاب شعر هم خیلی زیباست
شاد باشید...
پاسخ:
سپاس :-)
:-(
پاسخ:
:-)
حس میکنم دلم باران میخواهد..!
عجیب بغض داشت..!
خصوصا بعد از بالا و پایین کردن لیست آدمها..!
پاسخ:
لبخند :-)

+خدا بزرگه...
من گرچه دوستای زیادی ندارم ولی خوشبختانه چند نفری هستن که بتونم باهاشون درد و دل کنم..
هر روز بیشتر قدر اینو میدونم
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
خوب بود
پاسخ:
:-)
کاش زودتر میومد این بارون....
پاسخ:
میاد بالاخره... 
گاهی وقتا آدم نیاز داره که آسمون براش بباره...
من هیچوقت نتونستم دلتنگ بارون نشم...
پاسخ:
هووووم...
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۰۷ د‌ل‌باخته ..
هیچکس همصحبت تنهایی یک مرد نیست
خانه من با خیابان ها چه فرقی می کند...

گشتم نبود، نگرد نیست..
پاسخ:
هوووم...
وای من اصلا باورم نمیشه که یکی بتونه حس منو انقدر توصیف کنه...
پیدا نشدن همدم تو لیست بلند تلگرام و دلی که هوای بارون کرده...
پاسخ:
:-)
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۴ بلاگر کبیر ^_^
هممون یه شبهایی هست که میریم تو لیست مخاطب هامون نگاهی میندازیم که ببینیم آیا هست همدمی؟؟؟

بعد هممونم میبینیم نه نیست :|


پاسخ:
موافقم که همه ممکنه با این حالت مواجه بشن...
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۵۸ آقای سر به هوا ...
و گاهی فکر کردن به هیچ عجب لذتی دارد !
پاسخ:
هوووم..
همینه دیگه ادم دلش میخواد تلگرامو از بیخ دراره
پاسخ:
تلگرام بی گناهه...
بارون هم بارید ،بدم بارید....
پاسخ:
...
هرگز دمی ز حال تو غافل نبوده ایم

یا گفته ایم نام تو را , یا شنیده ایم

"رفیق اصفهانی"

چقدر خوبه این! خوشمان آمد
پاسخ:
:-)
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۰۴ رفیعه رجعتی
همدم انتهای شب های من،خوندن دوباره و دوباره حرف هاشه...

پاییز:))
پاسخ:
:-))
از دیشب چه بارونی داره میباره!
ادم غم و غصه هاش بیشتر میشه وقتی که.......
پاسخ:
گاهی صدای بارون دل آدم رو باز میکنه :-)
بهش گوش کن...
منم مثل شما کسی رو نمی بینم. حتی خدا.
پاسخ:
خوشبختانه خدا همیشه و همه جا هست.
الان دارم وبلاگای برتر بلاگ رو چک میکنم ! همه از تنهایی مفرط رنج میبرن ؟

http://jorda.ir
پاسخ:
:-0
:-/
اینجا که چند روزه بارونه .. جاتون خالی :)
پاسخ:
خیلی هم خوب :-)
احسنتم.
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">