اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

لذتِ یک لحظه مادر داشتن

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ


در راستای این پستِ جولیک، کاری از دستِ من بر نمی آید جز خواندن حمد و اخلاص... اما می خواهم اشاره کنم که لازم نیست کاری برای مادرتان انجام دهید؛ فقط کافیست به اوضاع زندگی خودتان رسیدگی کنید و خوب باشید! حالِ مادرها با خوب بودن فرزندانشان، خوب می شود... بگذارید مادرتان به همه چیزِ شما افتخار کند...
*پروردگارت فرمان داده جز او را نپرستید و به پدر و مادر نیکی کنید، هر گاه یکی از آنها - یا هر دو آنها - نزد تو، به سن پیری برسند کمترین اهانتی به آنها روا مدار، و بر آنها فریاد مزن، و گفتار لطیف و سنجیده بزرگوارانه به آنها بگو.

*سوره الاسراء/ آیه 23

موافقین ۳۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
آوو کادو

اعترافات

نظرات  (۲۹)

۰۹ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۳ منِ ناشناس
زندگی بدون مادر خر است
پاسخ:
هوووم...
خدا رحمتشون کنه ...

پاسخ:
ممنونم.
چه آروم....
پاسخ:
:-)
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۰ پرتقالِ دیوانه
آوو... :(

پاسخ:
...
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۵ یکی دیگر
باش 😞
پاسخ:
:-)
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۰۴ פـریـر ...
درسته...همین که ما خوب باشیم اونا خوبن...

خدا رحمت کنه مادر عزیزتون رو...براش فاتحه می خونم+ دوتا صلوات...
قرین رحمت باد...
پاسخ:
سپاسگزارم 
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۲ منِ مجازی
مادر !! :(
شاید نه اون برام مادری کرده باشه و قطعا من هیچ وقت براش پسری نکردم ! :(
کلا ادم بدی بودم و هستم ! :(

خدا بیامرزه ـتشون :)
پاسخ:
هوووم...

+ممنونم
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۸ سِناتور تِد
خدا رحمتشون کنه
پاسخ:
متشکرم 
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۰ گُل نِگار
فکر میکردم وقتی از مادرم دور بشم خیلی بیشتر قدرش رو بدونم..!
اما عجیبه دلتنگی هام هم زیاد نبود..
منی که دیوانه وار عاشق اش بودم و همیشه ابراز میکردم علاقه ام رو..
ولی حالا..
تحمل این دوری رو ندارم و دارم غرور مسخره ام رو میذارم کنار..!:)
+ ضمنا روح مادرتون قرین رحمت..ان شالله..!
.
.
پاسخ مستر آووکادو:

 :) [احتمالا هووم]
متشکرم...
.
.
مزاح بود..:) قبلا هم بیان کردم که پاسخ هایتان خیلی جالب است..
پاسخ:
هوووم
متشکرم...!


+:-))))
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۱ رفیعه رجعتی
روحشون قرین رحمت..
پاسخ:
سپاس
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۹ جولـ ـیک
تشکرمندم:)
پاسخ:
خواهش میکنم :-)
۱۰ دی ۹۵ ، ۰۱:۴۶ آفتابگردون ...
نمیدونم خدا تو وجود زن ها چی گذاشته که آرامش قلبی یک خونواده رو میتونه برای یک عمر تامین کنه.
برای مادرت دعا میکنم صمیمانه...اره بهترین کار اینه که خوب و خوشبخت باشی.امیدوارم به چیزی ماوراء آرزوهات برسی.
خیلی سخته که مامانمو خوشحال کنم! این ماه آفم و رسما دارم همه کارای خونه رو من انجام میدم ولی ندیدم خوشحال شه اتفاقا خودمم دارم فک میکنم چیکار کنم دیگه!! ماه پیش که بابا مریض شد با نسخه من بهتر شد. مامان یه کوچولو خوشحال شد گفت مثل اینکه جدی جدی دکتری ها:) اما یه کاری که از ته دل خوشحالش کنه رو....اوممم نه اونو نمیتونم...بی صدا نابود میشم اگه...
پاسخ:
امیدوارم در خوشحال کردن مادرتون موفق بشید...

+متشکرم
(-: حال همه بچه ها به خاطر مادراشون خوب
پاسخ:
:-)
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۴ فروردین دخت
خدا رحمتشون کنه...

مطمئنا الان جای بهتری هستن:))
پاسخ:
متشکرم 
خدا رحمت کنه مادرتو
روحشون شاد
پاسخ:
سپاس
خدا بیامرزدشون و و روحشون قرین رحمت الهی ان شاالله 
پاسخ:
سپاسگزارم
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۷ ساکن طبقه 40
من هم بر همین اعتقادم ، خوب بودن ، بهترین است برای مادر ...
خدا رحمتشان کند
پاسخ:
ممنونم
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۸ پـامـ ـوک
روحشون شاد باشه. خدا رحمتشون کنه.
پاسخ:
سپاس
روحشون شاد...

آیه قران؛ ممنون بابتش...عالی بود
پاسخ:
سپاس

+:-)
هم دردیم با هم انگاد...
خدا رحمت کنه همه ی مادرها رو
پاسخ:
خدا رحمت کنه مادر شما رو ...
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۸ مبهم الملوک
خدا رحمت کنه ، روحشون شاد باشه  
پاسخ:
سپاس
خدارحمتشون کنه...

+ اوهوم!! وقتی بچه ها حالشون خوبه مادرا هم خوبن:-)
البته بستگی هم داره....»_«
پاسخ:
متشکرم

+به چی بستگی داره؟
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۱۳ فراکنده **
مهربانانه نوشتید چقد:) 🌸🌸روحشون شاد.
پاسخ:
سپاس
خدا رحمتشون کنه ...
پاسخ:
متشکرم
۱۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۹ سمن بانو
روحشون قرین رحمت 

مرسی بابت آیه و یادآوری...
پاسخ:
سپاس
۱۴ دی ۹۵ ، ۰۷:۵۹ امیرحسین تنها
آدرس وبتون رو تو یکی از وبا به عنوان وبی که دوستش داشت گذاشته بود.
...
وبتون دنبال می کنم
پاسخ:
:-)
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۶ وب کائنات
خدارحمت کنه

چالش خوبی بود در کل !
پاسخ:
سپاس
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۴۲ ستاره عبدالمیری
دلم برای مامانم تنگ شده
اغوشش و می خوام که گرم و صمیمی بغلم کنه
شاید ارامش از دست رفته مو بدست بیارم
پاسخ:
هوووم...
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۴۰ حسان علی آبادی
زیبا بود
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">