اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

آووکادوی بدجنس!

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ب.ظ

آقا من اومدم شکایت کنم که آووکادو وبلاگش رو بیشتر از من دوست داره! از سر شب به جای این که به من توجه کنه همش داره ازین جا تعریف میکنه و ذوق میکنه که 1500 روزه شده! یکی نیست بهش بگه این کارا مال آدمای متاهل نیست!! اصلا ولش کن، من که قهرم باهاش! شما خوبید؟ خوش میگذره؟ عیدتون مبارک:) آووکادو بهتون گفت که اومدیم تو خونه خودمون اما کلی وسیله کم داریم و فعلا زمان میخواد تا اینجا شبیه خونه ی واقعی بشه! اگر اون خانواده ای که قبل از ما اینجا زندگی میکردن رو پیدا کنم خفه شون میکنم! آخه آدم چقدر میتونه کثیف باشه؟ آخه آدم چطور میتونه 70 متر آپارتمان رو دچار این همه آلودگی کنه! از بس همه جا رو تمیز کردم که دچار درماتیت شدم و دستام قرمز شده و ورم کرده. فقط خوبیش اینه که درگیر شدن با مسائل خونه ی جدید باعث شده حال روحیم بهتر باشه و منتظرم که 18 فروردین نوبت دکترم برسه و بتونم دارو هامو کمتر کنم یا قطع کنم. 

موافقین ۳۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۵
یلدا

نظرات  (۲۱)

عیدت مبارک:)
خیره ان شاءالله عزیزم..
پاسخ:
ان شاالله :)
خداقوت یلدا
تنت به نااز طبیبان نیازمند مباد جانم
پاسخ:
ممنونم  :))
الان هووی شما وبلاگه:))
ایشالا سال خوبی در کنار هم داشته باشین:)
پاسخ:
دقیقا!
ممنونم :)
منم منتظر ۱۸فروردینم
همه چی باهم مبارکتون باشه

پاسخ:
ممنونم :)
سلام 
1-عیدتون مبارک
2- خدا قوت ، خسته نباشید
3-خونه کثیف قبل از سکونت رو تجربه کردم چند خانواده بسیج شدن برا تمیز کردنش ،یجورایی میدونم چی میگین
4- چرا به آووکادو میگین بد جنس ، اگه این وبلاگ رو دوست داره و ازش تعریف میکنه ، این تعریف به شما هم برمیگرده چون از شما نوشته
5- خودتونم متاهلید و الان نوشتین خب!!!
6- امیدوارم از حرفام ناراحت نشین و به دل نگیرین *_^
7- آخرشم ان شاالله همیشه سالم سلامت باشن و نیازی به دارم نداشته باشین

هفت تا کافیه یا بازم بگم؟
پاسخ:
سلام
1. عید شما هم مبارک
2. ممنونم
3. چند تا خانواده ای بهتره!
4.که اینطور
5. شوخی بود!
6.:)
7.متشکرم
اوه اوه یادم رفت بگم
خونه نو مبارک 
نگران لوازم هم نباشین یکی یکی میخرین و مشکلات حل میشن 
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
آدم نمی‌دونه از دست این ساکن قبلی‌ها سرشو به کجا بکوبه! با خودش میگه واقعن چطور ممکنه؟؟ اینجا زندگی می‌کردن واقعن؟؟
وبلاگ مثل بچه‌ی آدم‌ می‌مونه خب! به چشم هوو نمیشه نگاش کرد :))
پاسخ:
ساکنین قبلی های ... 

اینجوری هم میشه بهش نگاه کرد!
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۰۹:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام سلام عروس جان

خداااقوت. :) 
چرا واقعا?!!! :)) نظافت و میگم. بعضی ها حوصله شون نمیشه جایی رو تمییز کن. چرکولک میکنن همه جا رو.

شایدم خواستن موضوع صحبت جدیدی با هم پیدا کنید.
آخه این خونه های مجازی واسه ما وبلاگ نویسا یه جور زندگی توی واقعیته. انگار جزئی تفکیک نشدنی از زندگی مونه
پاسخ:
سلام سلام :)
نمیدونم چرا واقعا!

این خونه های مجازی گاهی خیلی عجیب میشن...
۰۶ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۰۷ عاشق بارون ...
عیدتون مبارک! سال خوبی داشته باشید کنار هم. :) 
پاسخ:
ممنونم
عید شما هم مبارک :)
۰۷ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خونتون مبارکتون باشه:-)
قهر هم نکنین. خدا واسه هم حفظتون کنه
پاسخ:
متشکرم 
چشم! :)
زندگی تازه مبارک:)
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
در هر صورتی که حالم گرفته باشه ابراز خوشحالی صادقانه و بی الایش یه عده رو که میبینم از صمیم قلب نیشم تا بناگوش باز میشه و شما جز اون دسته هستید حال دلتون همیشه شاد و ارزوی خوشبختی میکنم که هر لحظه تون در تمام عمر از لحظه ی قبل خوشبختیش بیشتر باشه :)))
پاسخ:
ممنونم از لطف شما :)
حال دلت همیشه خوب یلدا :)
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
عید همگی مبارک
پاسخ:
:)
به به !! خونه ی نو مبارک .براتون سالها زندگی پر از عشق آرزو می کنم
انشاالله خونتون کاملتر بشه
پاسخ:
متشکرم :)
مرسی عال بود
اخی وبلاگتون منو یاد دوران اولیه وب نویسی انداخت که خیلیا دونفری مینوشتن و ما هم بی صبرانه هر روز مطالبشون و خاطراتشون رو مرور میکردیم
خیلی وقت بود ندیده بودم همچین وبلاگی، حداقل توی سرویس بیان
نمیدونم چرا اینجا همه مطالب یا سیاسی یا فوتبالی یا امام زمانی و ...
خاطره نویسی کم هست و ادم رغبتشو از دست میده
پاسخ:
یاد دوران بلاگفا! :))
خونه ی نو مبارک....متاسفانه منم وقتی اومدم خونه م با یه حجم عظیم میکروب مواجه بودم وبرای صاحب قبلی خونه رو صلوات میفرستادم
پاسخ:
ممنونم

وبلاگ مثل بچه آدم میمونه آخه
پاسخ:
که اینطور
التماس دعا
جالب بود موفق باشیید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">