اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

اعترافات یک درخت

مجله ی هنری - درختی...

<قاب شعر>

مثل یک بوسه نشستم تهِ آن گونه ی چال

اخم کردی و من از چاله به چاه افتادم

"یکتا رفیعی"

طبقه بندی درختی
آووکادو در فصول گذشته

لوگوی اعترافات یک درخت

آبی

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

برعکس همه ی دخترا که عاشق رنگ صورتی هستن، من از بچگی عاشق رنگ آبی بودم. از عکس این پست هم مشخصه که من عاشق رنگ آبی هستم! آووکادو معتقده که ماشین رو باید سفید بخری یا مشکی. اما من موفق شدم راضیش کنم که این تیبا خوشگل و گوگولی رو بخره. از روز پنج شنبه که تحویل گرفتیمش عین ماشین ندیده ها همش به آووکادو میگم بریم بیرون یه دور بزنیم! بعدشم لاک آبی میزنم و یکی از مانتوهای آبیم رو میپوشم و زودتر از آووکادو آماده میشم! تو کوچه کنار ماشین وایمیستم و مجبورش میکنم ازم عکسای هنری بگیره! آووکادو میگه حتما تاحالا سوژه ی همسایه ها شدیم! تو ماشین هم همش اِبی میخونه "آبی آبی مهتابی"! هنوز دوماه از بی ماشین شدنمون نگذشته اما خیلی طولانی و سخت بود! این سختی و ناراحتی برای آووکادو بیشتر بود. الانم خیلی از این ماشین راضی نیست و میگه خیلی پلاستیکیه!! باورتون میشه قصد ماشین خریدن نداشتیم و حتی پول کافی نداشتیم و در عرض چند روز خودش یهو جور شد!؟

موافقین ۲۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۳۰
یلدا

نظرات  (۲۲)

۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۱۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

منم آبی دوست دارم:-)

خیلی مبارکه. به سلامتی و دل خوش استفاده کنید

پاسخ:
آبی رو همه دوست دارن! :)
مرسی :)

آبی دلبریه. مبارک تون باشه

پاسخ:
ممنونم :)

مبارک باشه

آبی خوبه، آبی دوست دارم :) من اگه بتونم یه روزی ماشین بگیرم احتمالاً آبی میگیرم. الان که دارم اینو مینویسم دوست ندارم جز آدمایی باشم که جاده‌ها رو سیاه و سفید کردن! حالا تا بعداً ببینیم چی پیش میاد.

به خوشی استفاده کنید ان‌شاءالله

پاسخ:
متشکرم :)

مبارکه 🏵

منم عاشق رنگ آبی و سورمه ایم :)

چرخش براتون بچرخه ایشالا 

 

+

قربونی دادین واسش؟!:)

یه خروس کشونی چیزی بدین و خونش رو بریزین تو قسمت لاستیک های (چرخ های)  ماشین تون.

یه اسپندم اون وسط مسط ها دود کنین ایشالا که از چشم بد دور باشه و باشین :)

 

 

 

سلام :)

پاسخ:
ممنون عزیزم :)

+هیچ کدوم ازین کارا رو نکردیم! :)
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۲۱ مهتاب ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

من دقیقا از اون دخترام که صورتی خیلی دوست دارن. (البته خب الان کم‌تر) ولی این رنگ واسه ماشین خیلی خوشگله:)

مبارکتون باشه ^_^

پاسخ:
هورا! نظر صورتی دوست ها رو هم جلب کردیم! :)

مرسی :))
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۳۸ کاکتوسِ خسته

چرا پلاستیکیه؟

پاسخ:
کنایه از این که کیفیت ساختش بالا نیست
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۳:۰۳ کاکتوسِ خسته

اره خب نعلومه که بالا نیسو. ولی از هیچیم بهتره. 

+منم آبی دوست دارم:)

پاسخ:
:)

چقد قشنگه رنگش:)

شیکه

 

مبااارک ها باشه..چرخش بچرخه براتون…:)

پاسخ:
ممنونم. چشاتون شیک میبینه! :)

من  در رویاهایم یه تویوتا دو کابین این رنگی می خرم :)) البته یه کم پررنگ تر

+خیلی مبارکه ..ایشالا آهنیشو بخرید(با توجه به پلاستیکی نامیدن این از نظر جناب آووکادو)

پاسخ:
ایشالا به زودی میخری :)
مرسی عزیزم :)

مبارک باشه، ان‌شاءالله کلی سفر خوب و جشن شادی باهاش برید :)

 

+ خیلی هم خوش رنگه :)

پاسخ:
تشکر از این آرزوهای قشنگ :)

:))

من سبز دوست داشتم 

پاسخ:
سبز هم قشنگه.. سبز فسفری! :)
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۵۷ پلڪــــ شیشـہ اے

سلام سلام

 

الحمدلله رب العالمین

خیرش رو ببینید الهی

ماشین زیباییه. ان شاءالله که به سلامتی و دل خوش استفاده کنید.

پاسخ:
سلام سلام
خیلی ممنونم :))
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۱۵ بهارنارنج :)

منن به رنگ آبی میشناسن دوستام.بعد صمیمی ترین دوستم میریم خرید میگه سمیرا بخاطر خدا بزار با رنگی غیر آبی ببینیمت😅

البته برای لباسای بیرونیم وگرنه توی خونه هیچوقت لباس آبی یا تیشرت آبی نمیخرم

پاسخ:
کلا آبی یه جوریه! انگار اعتیاد داره! :)

ما هم تیبا داریم. و من خیلی خیلی دوسش دارم :) البته اگه بهمون پسش بدن :(

پاسخ:
نگران نباش. ایشالا که پس میدن :))

اصلا مهم نیست کی نگاتون می کنه

خودتون دوتا باید لذت ببرین و خوش باشین

باقیش کشک ^_-

 

خیلی خیلی مبارکتون باشه و چرخش بچرخه براتون


+ یلدا جونی خیلی ارادت داریما ❤❤

پاسخ:
تازگیا ما هم برامون مهم نیست کی نگاه میکنه یا کی چی میگه! ;)

خیلی خیلی ممنونم:)

+ما بیشتر ارادتمندیم :))

مبارکتون باشه :) خیلی زیباست رنگش

پاسخ:
تشکر :)

کلا ما دخترا دوسداریم همه چیو ست کنیم دیگه:-) 

مبارکا باشه‌راستی

پاسخ:
آره، با ست کردن حالمون بهتره! :)
متشکرم :)
۳۰ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۳۱ آفتابگردون ...

مبارکتون باشه. الهی چرخش براتون بچرخه :)

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۵ مصطفی کسعلی

مبارکتون باشه...

پاسخ:
متشکرم :)

وام ازدواجتون جور شد؟ ^_^

اتفاقا ماشین آبی قشنگیه مبارکتون باشه

پاسخ:
نه هنوز وام رو نگرفتیم. 

ممنون :)
۰۲ مهر ۹۸ ، ۰۸:۴۰ قاسم صفایی نژاد

مبارک باشه

پاسخ:
متشکرم

مبارک باشه ، معمولا همه ماشین سفید یا سیاه می خرن که زمان فروش بیشتر خریدار داره ولی به نظرم ماشین های رنگی قشنگ ترن چون حتی تو خیابون هم که آدم می بینه شهر و قشنگ تر می کنن و از اون حالت افسرده و سیاه و سفید در میارن . ایشالا که بعدها مدل های بالاتری خریداری کنید 🍀🍀🍀

پاسخ:
ممنونم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">